Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita? respectiv proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari


Detaliu pentru invitatia numarul 335134
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIU
Numar invitatie: 335134/11.09.2012
Denumire contract: ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita? respectiv proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIUCod fiscal: R1284717, Adresa: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Telefon: +40 246213003 / +40 246211528, Fax: +40 213110521
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Romania, cod postal: 080013, telefon: +40 246213003 / +40 246211528, fax: +40 213110521, persoana de contact: ILIANA SPIRIDON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Romania, cod postal: 080013, telefon: +40 246213003 / +40 246211528, fax: +40 213110521
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita? respectiv proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?respectiv , proiectare lucrari (PT+CS+DE, DTAC), asistenta tehnica si executie lucrari
II.1.6) CPV: 45241100-9 - Lucrari de constructii de chei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 814, 754 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de376.000moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬lei2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 (nouazeci) zile calendaristice de la data limita de primirea ofertelor specificata in invitatia de participare aferenta procedurii.3. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr. 925/ 2006 -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Este recomandabil ca emiterea garantiei de participaresa fie facutade catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.4.Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.5.. Ofertantul care dovedeste ca face parte din categoriaI.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346 / 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de participare specificat la punctul 1, dacava prezentaactul doveditor, in original, respectiv formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?Nota: In masura in care CNSCrespinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume, conform prevederi ale OUG 34/2006 alin. 1, lit. c, respectivpentru valoarea estimata a contractului intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretulcontractului, fara TVA 2. Modul constituire: Conf. prevederi art.90, alin.1 din HG 925/2006 prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.sau Conf. prevederi art. 90, alin. (3) din HG 925/2006, prin retineri succesive din sumele datorate.Executantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului, cu o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA; in conformitate cu prevederile HG 1045/2011.Este recomandabil ca emiterea garantiei de participaresa fie facutade catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.3. Ofertantul declarat castigator, care dovedeste ca face parte din categoria I.M.M. conf. prevederilor Legii nr. 346 / 2004, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de buna executie specificat la punctul 1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. SecompleteazaFormularul nr. 12 Acare va fi prezentatin original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Certificatul de cazier judiciar al operatorului economiceliberatde Ministerul Administratiei si Internelor sau certificat echivalent eliberat de autoritatea competenta din tara de origine a ofertantului cu cel mult30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor . Documentul va fi prezentat in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila , cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotit de traducerea autorizata in limba romana, dupa caz.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Secompleteaza Formular 12 C care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.Documentul va fi prezentat si de fiecare subcontractant, precum si de tertul sustinator, dupa caz.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Secompleteaza Formularul nr. 12 B, care va fi prezentat in original, semnatde reprezentantul legal al ofertantului.Pentru tertul sustinator se solicita declaratie de neincadrare in prevederile art. 181 lit.a), lit.c^1 si lit.d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.5.Certificatul pentru participare cu oferta independenta conformOrdinnr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP.Secompleteaza Formularul nr. 12 Mcare va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 privind conflictul de interese. Se completeaza Formular: 12 J ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 privind conflictul de interese? care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului si, dupa caz, de fiecare din asociati, de tertul sustinator, precum si de fiecare din subcontractanti. Ofertantul/Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul CN APDF SA Giurgiu sunt: jurist. Matei Cristian - director general, ec. Matache Carmen ?director economic, ec. Ofiteru Danut ? director general adjunct, Spiridon Iliana - sef serviciu achizitii, Costea Dragos - sef Birou Juridic, Ofiteru Otilia ? Coordonator Unitatea de Implementare a Proiectului, Serban Julien, responsabil tehnic Unitatea de Implementare a Proiectului.7.Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele localeeliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social ? datorii la bugetele locale ? din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.8.Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, din care sa reiasaobligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele , prezentat in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.9.Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca situatia obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentele vor fi prezentate in copie semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.10.In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul?Situatia personala a candidatului sau ofertantului? trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte. -1.Se va prezenta?Certificat constatator? eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa instantacompetenta, incopie certificata pentru conformitate cu originalulde reprezentantul legal al ofertantului . Obiectul contractuluisupus procedurii de achizitie trebuie sa aibe corespondent in obiectul de activitate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul?Certificatul constatator? in original sau copie legalizata.2.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic care este persoana fizica /juridica straina, va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica . Documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati de tipul celor ce fac obiectul contractului de achizitie publica supus procedurii actuale. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie legalizata;3.3.In conformitate cu prevederileOrdinului 1267/10.10.2008 al MTI pentru aprobarea regulilor de desfasurare a operatiunilor de scafandrerie in porturi si in apele nationale navigabile ale Romaniei, se solicita ofertantului certificat de autorizare emis de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii-Autoritatea Navala Romana pentru lucrari de scafandrerie, document valabil prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.NOTA: In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare de la III.2.1.b), privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Risc profesionalSe solicita ofertantului prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului.Documentul se va prezenta in original ., Bonitate /acces la resurseFormula dupa care se va calcula cash-flow-ul: (valoare estimata a contractului / perioada de derulare a contractului, fara a se lua in calcul perioada de garantie) × perioada solicitata de autoritatea contractanta.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile, resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare, in valoare de 2.351.844 lei necesare pentru a realiza cash-flow de executie a contractuluipentru o perioada de 3 luni, prin prezentarea de documente relevante.Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizareacontractului in cazul ofertei castigatoare.NOTA: In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori, cerinta se realizeaza prin cumul., Fisa de informatii generale Formularul 20 ? Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati. Se solicita camedia cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiatisa fie cel putin egala cu suma de 37.629.508 lei.Ofertantul va prezenta documente edificatoare in vederea dovedirii indeplinirii cerintei de calificare, in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici care sunt persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare prevazute de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pentru ultimii trei ani financiari incheiati, in vederea dovedirii indeplinirii cerintei de calificare, care vor fi prezentate in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici care sun, Lichiditate GeneralaSe solicita ofertantului pentru exercitiul financiar aferent anului 2011 realizarea indicatorului Lichiditate Generala de minim 100 %.In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerinta privind realizarea indicatorului Lichiditate Generalatrebuie doveditade fiecare dintre asociati in parte., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica, conform art. 186 alin (1), (2) si (3)din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica (Formularul nr. 24), prin careconfirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, si va prezenta in acest sens in originalFormularul nr. 12 A, Formular nr. 12 B si Formularul nr. 12 J completate, stampilate si semnate de reprezentantul legal al ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalelelucr. executatein ultimii 5 ani Formularul nr. 12F insotita de certificari de buna executie. Respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeazadaca au fost duse la bun sfarsit;Ofertantul trebuie sa prezintecel putin 1(unu)contractin valoare decel putin 18.292.013 lei, exclusiv TVA , derulatin ultimii 5 ani, prin care sa confirme executia in portofoliu delucrari hidrotehnice, duse la bun sfarsit, pentru care prezinta in copie : -document constatator/ recomandare din partea beneficiarului cu date de identificare ale contractului, perioada de derulare, modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale;
- proces verbal de receptie partiala / proces verbal la terminarea lucrarilor / proces verbal de receptie finala.Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Se va prezenta in original Formularul 12 E Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin 1(unu)contract, prin care sa se confirme in portofoliu, prestarea in ultimii 3 ania serviciilor de proiectarelucrari hidrotehnicein valoare decel putin 475.602 lei, exclusiv TVA, pentru care prezinta in copie : -document constatator/recomandare din partea beneficiarului care cuprinde date de identificare ale contractului, perioada de derulare si modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale;Se mentioneaza ca cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana., Informatii referitoare efectivele medii anuale ale personalului angajat din ultimii 3 ani si la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, Formularul 12 I care va fi prezentat in originalSe solicita CV-urile personalului de conducere al ofertantuluicare vor fi prezentate semnate si datate, in original ., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului, Formular 12 KPersonalul utilizat in proiectare: - coordonator proiect -inginer constr.hidro-experienta in cadrulunuiproiect similar;
-inginer constructii hidrotehnice ;
-inginer instalatii electrice;
-inginer instalatii sanitare.Personalul utilizat in executia lucrarilor: - manager proiect licentiat Constructii - experienta in cadrul unui proiect similar- sef santier inginerconstructii hidro -experienta in cadrul unui proiect similar, responsabil tehnic cu executia inginer onstructii hidro, responsabil controlul calitatii.Se solicita: Diplome de studii si CV personal responsabil contract atat proiectant cat si executant, copie.Ptr. RTE copie atestat RTE, responsabilul cu controlul calitatii se va prezentadecizia de numire.Ofertantul va preciza personalulpropriuindeplinire contract sau declaratie de disponibilitate ., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Formular 12 HOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa in proprietate/inchiriere /comodat / leasing sau prin alte documente sa faca dovada punerii la dispozitie cel putin pt.: echipamente tehnice necesare efectuarii studiilor de terensiproiectarii; laborator autorizat pt. probe si determinari, macara plutitoare ; instalatie plutitoare batere tubaj metalic piloti de la apa ? 1 buc.; echipament infigere palplanse metalice 1 buc.; gabara de min. 500to ? 1 buc. ; incarcator frontal 2 buc.; excavator pe senile- 2 buc. ; buldozer ? 1 buc. ; autobasculante ? 2 buc; automacara de min. 32 tf- buc. 1;cilindri vibro-compactor ? 3 buc.;autogreder- 2 buc.Se solicita ptr. vehicule carte identitate, certificat inmatriculare, copie.Pentru utilaje navale atestat bord, inspectia tehnica ANR , copie, a)In cazul in care exista subcontractanti se solicita prezentareaFormularului 12 G ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, in original, completat, stampilat si semnat atat de ofertant cat si de fiecare din subcontractanti.Formularul 12 G vafi insotit de acordurile preliminare de subcontractare incheiate de ofertantcu fiecare din subcontractanti, care vor fiprezentate in original , in copie legalizata sau in copie semnatapentru conformitate de reprezentantii legali ai ofertantului si vor cuprinde cel putin : -Datele de identificare ale subcontractantului-Partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze ofertantul si pe care subcontractantul se obliga sa o execute.-Resursele umane si resursele tehnice pe care subcontractantul se angajeaza sa le puna la dispozitie pentru executia partii saledin contract.In cazul in care nu exista subcontr.Formular 12 G cu mentiunea , nu este cazul, In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, Formularul nr. 26 prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), si va prezenta in acest sens in originalFormularul nr. 12 A , Formular nr. 12 B si Formularul nr. 12 J completate si semnate de reprezentantul legal al ofertantului. Standarde de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001, sau echivalent, care atestadetinerea si implementarea unui sistem de management al calitatii pentru activitatea desfasurata, document prezentat in copie , semnata pentru conformitate de reprezentantul ofertantului.In situatia in care un grup de operatori economicidepun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, se va prezenta in copie , semnata pentru conformitate, Standarde de protectia mediuluiCertificat ISO 14001, sau echivalent, care atesta detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatea desfasurata, document prezentat in copie semnata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) pentru pretul cel mai mic ofertat(Pcmm) care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare , respectiv 60 puncte b) pentru alt pret(Palt) decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfelPunctaj pre? (n) = [Pcmm / Palt] x 60, unde Pcmm =pretul cel mai mic, PALT = alt pret, Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara TVA
Durata de elaborare a documentatiei de proiectare (DEDP)maxim 3 luni -minim 2 luni
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de elaborare a documentatiei de proiectare(DEDP)? se acorda dupa cum urmeaza: c) pentru cea mai mica durata de elaborare a documentatiei de proiectare (DEDPcmm), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv10 puncte; d) pentru o alta durata de elaborare a documentatiei de proiectare(DEDPalt), se acorda punctajul astfel : Punctaj durata (n) = [DEDPcmm/ DEDPalt ] x 10, DEDcmm = durata de elaborare a documentatiei de proiectareminim 2 luni, Orice durata sub durata minimade 2 luni nu va fi punctata suplimentar. DEDPalt = alta durata de elaborarea documentatiei de proiectaremai mica decat durata maxima si mai mare decat durata minima Ofertele cu durata de elaborare a documentatiei de proiectare peste 3 luni sunt considerate neconforme
Durata de executie a lucrarilor maxim 21 luni ?minim 16 luni
20
Descriere: e) Pentru cea mai mica durata de executie a lucrarilor DELcmm se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte, f) Pentru o alta durata de executie a lucrarilor DELalt se acorda punctajul astfel : Punctaj durata (n) = [DELcmm / DELalt ] x 20, DELcmm=durara de executie a lucrarilor minim 16 luni, Orice durata sub durata minima de 16 luni nu va fi punctata suplimentar, DELalt =alta durata de executie mai mica decat durata maxima de executie si mai mare decat durata minima, Ofertele cu durata de executie mai mare de 21 luni nu sunt considerate neconforme.
Garantia lucrarilor minim 5 ani ? maxim 10 ani
10
Descriere: g)Pentru cea mai mare durata a garantiei lucrarilor GL se acordata punctajulmaxim alocat factorului de evaluare, respectiv 1o puncte, h) Pentru alta durata a garantiei lucrarilor GLalt punctajul se acorda astfel: Punctaj durata(n) =[GLalt / GL maxim ] x 10, GL maxim=durata cea mai mare a garantiei lucrarilor de 10 ani, Orice durata peste durata maxima nu va fi punctata suplimentar, GL alt =alta durata a garantiei lucrarilor mai mare decat durata minima si mai mica decat durata maxima, Ofertele cu durata garantiei sub 5 ani sunt considerate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer