Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA SI MODERNIZAREA POLICLINICII MOLDOVA NOUA


Detaliu pentru invitatia numarul 319838
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL MOLDOVA NOUA (Primaria orasului Moldova Noua)
Numar invitatie: 319838/31.01.2012
Denumire contract: REABILITAREA SI MODERNIZAREA POLICLINICII MOLDOVA NOUA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MOLDOVA NOUA (Primaria orasului Moldova Noua)Cod fiscal: 3227955, Adresa: Str. N. Balcescu, Nr. 26, localitatea Moldova Noua, judetul Caras-Severin, Moldova Noua, Telefon: 0255/540997, Fax: 0255/540759
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. N. Balcescu, Nr. 26, localitatea Moldova Noua, judetul Caras-Severin, Moldova Noua, Romania, cod postal: 322500, telefon: +40 0255540997, fax: +40 0255540759, persoana de contact: PRIMARIA MOLDOVA NOUA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI MOLDOVA NOUA, STR. N. BALCESCU, NR. 26, JUDETUL CARAS SEVERIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA SI MODERNIZAREA POLICLINICII MOLDOVA NOUA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii reabilitare a cladirii Policlinicii conform caietelor de sarcini si alistelor de cantitati.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 874, 693 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 97.000, 00 lei, Perioada de valabilitate: 90 zile, Forma de constituireprintr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata confirmat de banca, in contul autoritatii contractante (RO92TREZ1855004XXX000030) deschis la Trezoreria Moldova Noua, iar in cazul scrisorii de garantie bancara se precizeaza completarea conform Formularului A. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari , va avea o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87, alin. 1 din HG. 925/2006, conform dispozitiilor art. 86, alin-3 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui prin retineri succesive de la plata fiecarei facturi emise de catre prestator, intr-un cont bancar agreat de ambele parti cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006, sau prin scrisoare de garantie bancara emisa pentru autoritatea contractanta. Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se elibereaza : - 70% din valoarea garantiei de buna executie, in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, - 30% din valoarea garantiei de buna executie, la emiterea certificatului de receptie finala,
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie priv neincadrarea in art 180 din OUG 34/2006 - Formular 1.-Declaratiepriv neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006 - Formular 2.-Certificat fiscal priv plata obligatiilor bugetare catre bugetul consolidat general - copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul", -Certificat fiscal priv plata obligatiilor bugetare catre bugetul local - copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul", -Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale-valabil la data depunerii ofertei.Din certificatele de mai sus trebuie sa reiasa faptul ca nu exista datoriiscadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.-Declaratie priv neincadrarea in prev art 69'1 din OUG 34/2006 - Formular 2.1Persoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei Orasului Moldova Noua, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -Chisalita Ion ? Primar, -Sporea Ghita ? Viceprimar, - Sporea Sorin ? Jurist, - Ocanovici Iesena ? Sef Birou Buget-Contabilitate, - Ciovela Florin Ioan ? Secretar oras, - Lixandru Niculae ? Administrator public, - Bratu Liviu Mihaita ? Sef Birou Dezvoltare Strategii si Managementul proiectelor-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 2.2-Declaratie priv calitatea de participant la procedura-Declaratie priv incadrarea in categ IMM - daca este cazul.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul?. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului- copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul",
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Fisa informatii generale, Cerinta nr. 2.Bilant contabil pe ultimii 3 ani., Cerinta nr. 3.Cifra de afaceri globala sa fie mai mare sau egala cu 9.700.000, 00 lei.-curs euro mediu anual2008 1 euro=3, 6827 lei, 2009 1 euro=4, 2373 lei, 2010 1 euro=4, 2099 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara4. Informatii priv subcontractantii, Cerinta nr. 2.Informatii privind personalul tehnic de specialitate, Cerinta nr. 3.Dotare tehnica, Cerinta nr. 4Declaratie privind partile indeplinite de subcontractanti. Cerinta nr. 1.Certificat al sistemului de management al calitatii dupa SR EN ISO 9001/2000 sau echivalent, Cerinta nr. 2.Certificat al sistemului de management al calitatii dupa SR EN ISO 14001/2000 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2012 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer