Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC - COMUNA SACALAZ, JUDETUL TIMIS


Detaliu pentru invitatia numarul 352431
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Sacalaz (Primaria)
Numar invitatie: 352431/09.08.2013
Denumire contract: REABILITAREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC - COMUNA SACALAZ, JUDETUL TIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sacalaz (Primaria)Cod fiscal: 5439113, Adresa: str.a IV-a, 368, sacalaz, judetul timis, Sacalaz, Telefon: 0731330136, Fax: 0256367491
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.a IV-a, 368, sacalaz, judetul timis, Sacalaz, Romania, cod postal: 307370, telefon: +40 731330136, fax: +40 256367491, persoana de contact: Georgeta Craia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.a IV-a, 368, sacalaz, judetul timis, Sacalaz, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC - COMUNA SACALAZ, JUDETUL TIMIS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITAREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC - COMUNA SACALAZ, JUDETUL TIMISDiverse si neprevazute = 0%Valoarea estimata fara TVA: 1654400 RON
II.1.6) CPV: 34928500-3 - Echipament de iluminat stradal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 654, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.940 lei.Per. de valabilitate?cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Garantia se constituie conf. art.86alin.(1) din HG925/2006, modif. prin HG834/2009.Pentru IMM garantia poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare.In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotita de Decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere.Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut. contractante.Aut. contractanta are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatiile prevazute de art. 87alin.(1) din HG925/2006.Din garantie se va retine o suma in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituirea garantiei prin virament bancar, acesta se poaterealiza in contul RO65TREZ6215006XXX000350, deschis la Trezoreria Timis. Dovada constituirii garantiei va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, iar pt. virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre banca.Aceste dovezi se prezinta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pt.deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand per. de valabilitate solicitate in doc. de atribuire. Pentru garantiile constituite in valuta se va folosi cursul valutar stabilit de BNR pentru data de 30.06.2013
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. art. 90 alin. 1 din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, cf. H. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic va fi exclus de la procedura in urmatoarele situatii: - este in stare de faliment;
- nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidat si bugetul local- a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva;
- furnizeaza informatii false in documentele prezentate- a comis o greseala grava in materie profesionala sau nu si-a indeplinit obligatiile asumate printr-un alt contract de achizitieSe va prezenta Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea din OUG 34/2006 Formularul nr. 12ASe va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (formular nou, conform noiilegislatii) Formularul nr. BOperatorii economici care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi exclusi din proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1. In sensul prevederilor art. 69ยน din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : TODASCA ILIE ? PRIMAR, VASIU LIVIU IOAN ? VICEPRIMAR, VLAD MARIOARA SIMONA ? SECRETAR, PANCZ MARIA ? CONTABIL SEF, CONSILIU LOCAL ? COSMA IOAN, NICU VIOREL, NEAGU MARIN, RACHICIU PETRE, BOBOI DUMITRU, BOBOI FLORIN, OLAR VIOREL, GURITA CRISTIAN, NICOLAE MIRCOV, PATRASCU VASILE, BALASA SERGIU, TULCAN IOAN, HUTU MIHAI, BRINDUSA SILVIU, Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din careSA REZULTE INEXISTENTA DATORIILOR SCADENTE AFERENTE LUNII ANTERIOARE DEPUNERII OFERTELOR, in original si/sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din careSA REZULTE INEXISTENTA DATORIILOR SCADENTE AFERENTE LUNII ANTERIOARE DEPUNERII OFERTELOR, in original si/sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care saSA REZULTE INEXISTENTA DATORIILOR IN LUNA ANTERIOARA DATEI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. Persoane juridice / fizice romaneCerinta obligatorie: - Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa ca obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ORC.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ORC in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineCerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutiaautorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici)- Traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - formularul 12L din Sectiunea IIIValoarea minima a cifrei medii de afaceri GLOBALA pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fieminim de 1.600.000, 00 LeiCurs mediu valuta pentru anii: 2010=4, 1285, 2011=4, 2379 2012 = 4, 4560, Bilantul contabil pe anul 2010, 2011 si 2012 vizat si inregistrat de organelecompetente ? in copie, Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul incare ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sisustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective. Persoana care asigura sustinereaeconomico - financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire cf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta de antreprenor in efectuarea de lucrari in instalatii electrice, decomplexitate similara, dovedita prin derularea in ultimii 5 ani., Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantulse angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului - Formular 12HUtilaje, echipamente din dotare. Cerinta minima din dotare proprie, princontracte/conventii de inchiriere: - minim 1 platforma ridicatoare autospeciale tip telescop- PRB, Declaratie privind efectivele anuale, pentru ultimii 3 ani , alpersonalului angajat si cadrelor de conducere - Formular 12 IPersonal de specialitate. Cerinta minima: -Responsabil tehnic cu executia instalatii electrice, (minim 1 persoanapersoana angajata sau cu contract de colaborare sau cu angajement departicipare). Se vor prezenta urmatoarele documente: copie dupacertificatele de atestare, declaratie de disponibilitate.-personal calificat autorizat ANRE ca si electrician gradul IIB, min 2persoane ? persoana angajata sau cu contract de colaborare sau cuangajement de participare (copie dupa autorizatie, declaratie pe propriaraspundere al ofertantului pentru angajati)Se vor prezenta copii dupa legitimatiile si/sau certificatele deatestarePersonal de specialitate. Cerinta minima: -personal calificat autorizat ANRE ca si electrician gradul IIB, min 2persoane ? de care dispune sau al carui angajament de participare a fostobtinut (copie dupa autorizatie, declaratie pe propria raspundere alofertantului pentru angajati)Se vor prezenta urmatoarele documente: copie dupa certificatele deatestare, Declaratie de disponibilitate., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul incare ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sisustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective. Persoana care asigura sustinereatehnico-profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire cf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Standarde de asigurarea calitatii si protectia mediului-Certificat ISO-9001 :2008 sau alt certificat echivalent-Certificat ISO -14001 :2004 sau alt certificat echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 21:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer