Achizitie publica - Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Mihai Viteazu, Jud. Cluj
Detaliu pentru invitatia numarul 333085
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333085/02.08.2012
Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Mihai Viteazu, Jud. Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAI VITEAZU (CONSILIUL LOCAL MIHAI VITEAZU)Cod fiscal: 4378832, Adresa: Localitatea Mihai Viteazu; Nr.699; Jud.Cluj, Mihai Viteazu, Telefon: 0264/329100, Fax: 0264/329101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Mihai Viteazu; Nr.699; Jud.Cluj, Mihai Viteazu, Romania, cod postal: 407405, telefon: +40 0264329100, fax: +40 0264329101, persoana de contact: IOAN ZENG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Mihai Viteazu; Nr.699; Jud.Cluj, Mihai Viteazu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Mihai Viteazu, Jud. Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Mihai Viteazu, Jud. Cluj
II.1.6) CPV: 71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 429, 692.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 28000 lei si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara, prezentata in original;
- ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
-instrumente de garantare emise de o societate de asigurari;
- depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.;Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioadade valabilitate a ofertei; oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia ofertantului (conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, autoritatea contractanta va retine garantia de participare in suma de 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei)Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Contul in care se va depune garantia de participare: TREZORERIA TURDA Cont: RO80TREZ2195006XXX001724
Garantie de buna executie
Garantia este de 5%.Se constituie in conditiile art.90(1)din HG 925/2006 modif.prin HG 834/2009 sau prin retineri succesive incond.prevazute la art.90(3)din HG 925/2006 modif.prin HG 1045/2011.In acest caz, suma initiala pe care o va depune contractantul va fi de0, 5%din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are oblig.de a constitui gar.in cond.de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zilede la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Aut.contractanta va elibera/restitui gar.conf.prev.art.91-92 din HG925/2006.Ofertantul poate constitui garantia in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conf.cu prev.L.346/2004, concretizata intr-un instrument de garantare ce va fi inmanat Beneficiarului, valabil pe toata per.de derulare a contractului care se constituie in Anexa lacontract, in conformitate cu prevederile art.89 alin.1 si art.90 alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea din OUG 34/2006 - Formularul nr. 12ACerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaCerinta obligatorie: Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (formular nou, conform noiilegislatii)- Formularul nr. BOperatorii economici care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi exclusi din proceduraCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr 34/2006 .Se va prezenta in original.Nota: Persoane cu functie de decizie in cadrul primariei Mihai Viteazu: Zeng Ioan -primar, Sasu Gligor - viceprimar, Tusa Pavel- secretar, Consilieri Locali - Lovasz Pal, Turdean Mihail, Petho Marta Agneta, Kereki Paul, Szekely Vicentiu, Tranca Anton, Tolomeiu Mircea, Stirb Delia Florenta, Savan Maria, Armean Rodica, Nicoara Horea-Viorel, Popescu Marian, Gaja Nicu Nicolae.Membrii comisie: Presedinte - MOCAN LIANA - consilier achizitii publice, Membrii MICLEA EVA-consilierintegrare europeana, BICA TRAIAN ? inspector de specialitate situatii de urgent, NIMAN CORINA -insp. taxe si impozite, POGACEANALINA -inginer , Rezerve - CISMAS IOAN- tehnician urbanism, ADAM ILDIKO-consilier superiorCerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaSe va prezenta in original.Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind plata taxelor catre bugetul general consolidat (DGFPS) si cel localCerinta minima obligatorie: - Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Compartimentul Impozite si TaxeLocale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu seinregistreaza cu datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau sub forma de copie lizibila cumentiunea conform cu originalul.- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale peraza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa prezinte situatia datoriilor scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeascaca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romaneCerinta obligatorie: - Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa ca obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ORC.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ORC in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineCerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutiaautorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici)- Traduse in limba romana si legalizate.Cerinta nr. 3Autorizatii- Atestat ANRE tip B, C1A, C2ASe va prezenta o copie dupa atestatul ANRE.- Licenta ANRSC clasa 2 privind servicii de iluminat publicSe va prezenta o copie dupa licenta ANRSC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraCerinte minime obligatorii: 1. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim2.850.000 Lei ;2. Bilantul contabil pe anul 2009, 2010 si 2011Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediuanual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraExperienta de antreprenor in efectuarea de lucrari in instalatii electrice, decomplexitate similara, dovedita prin derularea in ultimii 5 ani a urmatoarelorlucrari : -se va prezenta o lista de lucrari avand ca obiect reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat public.- contracte de lucrari, procese verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor privind montarea de aparate de iluminat stradal cu LED-uri echipate cu dimming, maxim 2 lucrari care sa confirme montarea a cel putin 650 aparate de iluminat cu LED-uri., Declaratie privind efectivele anuale, pentru ultimii 3 ani , al personaluluiangajat si cadrelor de conducere . Cerinta minima: -Responsabil tehnic cu executia instalatii electrice, (minim 1 persoanaangajata sau cu contract de colaborare).Se vorprezenta urmatoarele documente: copie dupa certificatele deatestare, CV-uri.- se va permite orice forma de demonstrare adetinerii de personal (inclusiv angajamente de colaborare), Informatii privind subcontractantii Certificat SR EN ISO-9001 :2008 sau alt certificat echivalent, Certificat SR EN ISO-14001 :2005 sau alt certificat echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP - gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 15:12