Achizitie publica - Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Recea Cristur, Jud. Cluj
Detaliu pentru invitatia numarul 343442
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343442/05.03.2013
Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Recea Cristur, Jud. Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Recea-Cristur (Primaria Recea-Cristur)Cod fiscal: 4426255, Adresa: Str. Principala nr. 158, Recea-Cristur, Telefon: 0264-227528, Fax: 0264-227526
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr. 158, Recea-Cristur, Romania, cod postal: 407480, telefon: +40 264-227528, fax: +40 264-227526, persoana de contact: Iulia Luca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala nr. 158, Recea-Cristur, Romania, cod postal: 407480,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Recea Cristur, Jud. Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Recea Cristur, Jud. Cluj - in principal prin montarea montarea a 250 buc aparate de iluminat cu LED-uriValoarea contract de executie 486025.00 , la care se adauga TVA.Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este 0%.Plata se va realiza in maxim 72 de rate de la finalizarea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 486, 025 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8000 lei.Per. de valabilitate?cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea AC.Garantia se constituie conf. art.86alin.(1) din HG925/2006, modif. prin HG834/2009.Pentru IMM garantia poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare.In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotita de Decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere.Garantia trebuie sa fieirevocabila si emisa in favoarea AC. AC are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand sumaconstituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatiile prevazute de art. 87alin.(1) din HG925/2006.Din garantie se retine o suma conforArt. 278¹ din OUG 34/2006, in cazul respingerii unei contestatii la CNSC a ofertantului.In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituireagarantiei sub forma scrisorii de garantie bancara/polita de asigurare, acest doc. trebuie sa includa prevederile stabilite la art. 87 alin.(1) dinHG925/2006, precum si retinerea calculata in cazul respingerii unei contestatii.In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituirea garantieiprin virament bancar, acesta se poate realiza in contul TREZORERIA DEJ Cont: RO28TREZ21724510220XXXXX.Dovada constituirii garantiei va fi prezentata inoriginal, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o soc. bancara ori de o soc. deasigurari, iar pt. virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre banca.Aceste dovezi se prezinta pana cel mai tarziu la data si orastabilite pt. deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand per. devalabilitate solicitate in doc. de atribuire.Pentru constituirea garantiei de participare in valuta se va utiliza cursul valutar de schimb afisat de BNR la data de 07.02.2013
Garantie de buna executie
Garantia este de 5%.Se constituie in conditiile art.90(1)din HG 925/2006 modif.prin HG 834/2009 sau prin retineri succesive incond.prevazute la art.90(3)din HG 925/2006 modif.prin HG 1045/2011.In acest caz, suma initiala pe care o va depune contractantul va fi de0, 5%din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are oblig.de a constitui gar.in cond.de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zilede la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Aut.contractanta va elibera/restitui gar.conf.prev.art.91-92 din HG925/2006.Ofertantul poate constitui garantia in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conf.cu prev.L.346/2004, concretizata intr-un instrument de garantare ce va fi inmanat Beneficiarului, valabil pe toata per.de derulare a contractului care se constituie in Anexa lacontract, in conformitate cu prevederile art.89 alin.1 si art.90 alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic va fi exclus de la procedura in urmatoarele situatii: - este in stare de faliment;
- nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidat si bugetul local- a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva;
- furnizeaza informatii false in documentele prezentate- a comis o greseala grava in materie profesionala sau nu si-a indeplinit obligatiile asumate printr-un alt contract de achizitie Se va prezenta Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea din OUG 34/2006 Formularul nr. 12ASe va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (formular nou, conform noiilegislatii) Formularul nr. BOperatorii economici care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi exclusi din proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1. In sensul prevederilor art. 69¹ din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarileulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt : PRESEDINTE: MURESAN IOAN, MEMBRII : MURESAN LAZAR, VAIDA LUCA IULIA;MARIANA. Personal de conducere PRIMAR : RUS LAURIAN ALEXANDRU, VICEPRIMAR : MURESAN IOAN, SECRETAR : MURESAN LAZAR, CONTABIL : SARCA LIVIA, inspector Vaida Luca Iulia CONSILIERI LOCALI - Dragan Flavian, Pop Marius, Pop Lenuta Ancuta, Felecan Radu, Iosip Ioan , Mosuti Lucian, Suci Ioan, Craciunas Alexandru, Rafa Alexandru, Muresan Radu, Pop Gavril.Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original si/sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original si/sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. Certificatul constatator emis de ONRCUrmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul locprezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Ofertantul va face dovada autorizarii: - Atestat ANRE tip B, C1A, C2A si Fd (conform Legii nr.13/2007)Se va prezenta o copie conform cu originalul dupa atestatul ANRE.- Licenta ANRSC clasa 2 privind servicii de iluminat publicSe va prezenta o copie dupa licenta ANRSCPersoane juridice / fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici) - Traduse in limba romana si legalizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie minim de 800.000 Lei. Se vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei de calificare. Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii, Experienta similaraExperienta de antreprenor in efectuarea de lucrari in instalatii electrice, decomplexitate similara, dovedita prin derularea in ultimii 5 ani a urmatoarelorlucrari : -se va prezenta o lista de lucrari avand ca obiect reabilitarea simodernizarea sistemului de iluminat public.- certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, privind montarea de aparate de iluminat stradal cu LED-uri, maxim 2 lucrari care sa confirme montarea a cel putin 250 buc aparate de iluminat stradal cu LED-uri., Declaratie privind utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, privind efectivele anuale, pentru ultimii 3 ani , al personalului angajat si cadrelor de conducere . Cerinta minima: -Responsabil tehnic cu executia instalatii electrice, ( minim 1 persoana angajata sau cu contract de colaborare), sau care prezinta angajament de participare?-conf. Art.188alin.(3)/OUG34/2006.Se vor prezenta urmatoarele documente: copie dupa certificatele de atestare, CV-uri.- se va permite orice forma de demonstrare a detinerii de personal ( inclusiv angajamente de colaborare Certificat SR EN ISO-9001 :2008 sau alt certificat echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 12:35