Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Recea Cristur, Jud. Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 346056
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Recea-Cristur (Primaria Recea-Cristur)
Numar invitatie: 346056/29.04.2013
Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Recea Cristur, Jud. Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Recea-Cristur (Primaria Recea-Cristur)Cod fiscal: 4426255, Adresa: Str. Principala nr. 158, Recea-Cristur, Telefon: 0264-227528, Fax: 0264-227526
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr. 158, Recea-Cristur, Romania, cod postal: 407480, telefon: +04 264227528, fax: +04 264227526, persoana de contact: Iulia Luca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala nr. 158, Recea-Cristur, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Recea Cristur, Jud. Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Recea Cristur, Jud. Cluj
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 486, 025 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8000 lei.Per. de valabilitate?cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea AC.Garantia se constituie conf. art.86alin.(1) din HG925/2006, modif. prin HG834/2009.Pentru IMM garantia poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare.In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotita de Decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere.Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea AC. AC are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatiile prevazute de art. 87alin.(1) din HG925/2006.Din garantie se retine o suma confor Art. 278¹ din OUG 34/2006, in cazul respingerii unei contestatii la CNSC a ofertantului.In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituirea garantiei sub forma scrisorii de garantie bancara/polita de asigurare, acest doc. trebuie sa includa prevederile stabilite la art. 87 alin.(1) din HG925/2006, precum si retinerea calculata in cazul respingerii unei contestatii.In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituirea garantiei prin virament bancar, acesta se poate realiza in contul TREZORERIA DEJ Cont: RO28TREZ21724510220XXXXX.Dovada constituirii garantiei va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, iar pt. virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre banca.Aceste dovezi se prezinta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand per. de valabilitate solicitate in doc. de atribuire. Pentru constituirea garantiei de participare in valuta se va utiliza cursul valutar de schimb afisat de BNR, inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. art. 90 alin. 1 din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, cf. H. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea din OUG 34/2006 Formularul nr. 12ASe va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 si 180 din OUG 34/2006 (formular nou, conform noiilegislatii) Formularul nr. BDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1. In sensul prevederilor art. 69¹ din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarileulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt : PRESEDINTE: MURESAN IOAN, MEMBRII : MURESAN LAZAR, SARCA LIVIA, VAIDA LUCA IULIA; Rezerve- SERBAN MARIANA, POP ANA, POP LUCIA LIDIA. Personal de conducere PRIMAR : RUS LAURIAN ALEXANDRU, VICEPRIMAR : MURESAN IOAN, SECRETAR : MURESAN LAZAR, CONTABIL : SARCA LIVIA, CONSILIERI LOCALI - RUS LAURIAN ALEXANDRU, MURESAN ION, MURESAN LAZAR, POP LENUTA, SERBAN MARIANA, SARCA LIVIA, CRACIUNAS ALEXANDRU, DRAGAN FLAVIAN, LUCI IOAN, MOSUTI LUCIAN, MURESAN RADU, ONACIU ALEXANDRU, POP ANA, POP GAVRIL, POP IOAN, RAFA ALEXANDRU.Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original si/sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original si/sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. Certificatul constatator emis de ONRCUrmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul locprezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Ofertantul va face dovada autorizarii: - Atestat ANRE tip B, C1A, C2A si Fd (conform Legii nr.13/2007)Se va prezenta o copie conform cu originalul dupa atestatul ANRE.- Licenta ANRSC clasa 2 privind servicii de iluminat public Se va prezenta o copie dupa licenta ANRSCPersoane juridice / fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici) - Traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie minim de 800.000 Lei. Se vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei de calificare. Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, pentru anii 2010, 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara? Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract max. 2 contracte de lucrari similare a carui/caror valoare valaore cumulata a fost de min.480.000, 00 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei.Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, pentru anii 2008, 2009, 2010, 2011, 2012., Declaratie privind utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind efectivele anuale, pentru ultimii 3 ani , al personalului angajat si cadrelor de conducere . Cerinta minima: -Responsabil tehnic cu executia instalatii electrice, ( minim 1 persoana angajata sau cu contract de colaborare), sau care prezinta angajament de participare?-conf. Art.188alin.(3)/OUG34/2006., Informatii privind subcontractantii Certificat SR EN ISO-9001 :2008 sau alt certificat echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer