Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT STRADAL - COMUNA CUCI


Detaliu pentru invitatia numarul 349011
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CUCI
Numar invitatie: 349011/21.06.2013
Denumire contract: REABILITAREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT STRADAL - COMUNA CUCI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CUCICod fiscal: 5669341, Adresa: CUCI, 261, Cuci, Telefon: 0265/477503, Fax: 0265/477504
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CUCI, 261, Cuci, Romania, cod postal: 547195, telefon: +40 265477503, fax: +40 265477504, persoana de contact: ILIE SUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CUCI, 261, Cuci, Romania, cod postal: 547195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT STRADAL - COMUNA CUCI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea sistemului de iluminat public ? Comuna CUCI, Jud. Mures , ,Valoarea estimata a contractului de Reabilitarea sistemului de iluminat public ? Comuna CUCI este de 354689 Lei (fara TVA) echivalent80611, 13 Euro la curs 1Euro = 4, 4 Lei. Din care diverse si neprevazute 0 leiOBIECT: - achizitionarea si montarea a 400 corpuri de iluminat echipate cu surse LED pe stalpiexistenti- demontarea celor 187 corpuri de iluminat existente
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 689 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care rezultatul procedurii de achizitie publica este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, din garantia de participare mentionata mai sus, se va retine contestatorului o suma in conformitate cu prevederile art. 278 1. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM?uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, in conformitate cu Ordinul nr. 27/26.01.2006, pentru modificarea si completarea Legii nr. 346/2004. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (se prezinta in original); - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (se prezinta in original) - virament bancar in contul este RO15TREZ4805006XXX001456 deschis la Trezoreria LUDUS. Garantia de particip se va returna in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare, trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru DESCHIDEREA ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va raporta la cursul BNR din data anteriora datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
DA - in valoare de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform optiunilor art. 90 din HG 925/ 2006 1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. 2.Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 din H.G nr .925/2006. 3. In cazul unei scrisori de garantie de buna executie aceasta trebuie prezentata in ORIGINAL, trebuie sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatia de atribuire si sa contina parafa vizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea din OUG 34/2006Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent in conformitate cu prevederile Ordinului presedintelui ANRMAP 314/12.10.2010Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1. In sensul prevederilor art. 69ยน din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : PRESEDINTE: STANCIU PETRE, MEMBRII : KIS MELINDA, OANES STELIAN. Personal de conducere PRIMAR : SUTA ILIE, VICEPRIMAR : ILEA IOAN, ALEXA EMIL, SUTA PAMFILIE, OGREAN MARIA, MARGINEAN CORNEL, HANC VICTOR, STOICA AUGUSTIN, STOICA VIRGIL, PRECUP AUGUSTIN POMPEI, TOROK MIHAILA, MOLDOVAN GEORGETA.Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original si/sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor fiscal la sfarsitul lunii anterioara celei in care se depun ofertele, in original si/sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.- Pentru persoane juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181/180 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuire a contractului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului, cu exceptia ofertantilor care se incadreaza in prevederile art. 9(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP (privind inlesnirile la plata). Cerinta obligatorie: - Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca poate sa presteze activitatea corespunzatoare codului CPVOfertantul va face dovada autorizarii: - Atestat ANRE de tip C2A - executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV - 20 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV;Cerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici)- Traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Valoarea minima a cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie minim de 700.000 LeiCurs valutar utilizat - cursul mediu valutar stabilit de BNR / BCE pentru anii 2010, 2011, 2012, Bilantul contabil pe anul 2010, 2011 si 2012 vizat si inregistrat de organele competente ? in copie, Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea economico - financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta de antreprenor in efectuarea de lucrari in instalatii electrice, de complexitate similara, dovedita prin derularea inultimii 5 ani a urmatoarelor lucrari : -se va prezenta o lista de lucrari avand ca obiect reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat public.- cel putin un contract insotit de certificari de buna executie, privind montarea de aparate de iluminat public stradal. Aceste contractetrebuie sa confirme montarea a minim 300 aparate de iluminat public stradal;, Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului -Formular 12HUtilaje, echipamente din dotare. Cerinta minima din dotare proprie, prin contracte/conventii de inchiriere: - minim 1 platforma ridicatoare autospeciale tip telescop- PRB, Personal de specialitate. Cerinta minima: -Responsabil tehnic cu executia instalatii electrice, (minim 1 persoana persoana angajata sau cu contract de colaborare sau cu angajement de participare). Se vor prezenta urmatoarele documente: copie dupa certificatele de atestare, CV-uri, declaratie de disponibilitate.-personal calificat autorizat ANRE ca si electrician gradul IIB, min 2 persoane ? persoana angajata sau cu contract de colaborare sau cu angajement de participare (copie dupa autorizatie, declaratie pe propria raspundere al ofertantului pentru angajati), Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea tehnico-profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Certificat ISO-9001 :2008 sau alt certificat echivalent, Certificat ISO -14001 :2004 sau alt certificat echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer