Achizitie publica - REABILITAREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE IRIGATII APARTINAND O.U.A.I. MARETU, JUDETUL BRAILA
Detaliu pentru invitatia numarul 356815
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356815/08.01.2014
Denumire contract: REABILITAREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE IRIGATII APARTINAND O.U.A.I. MARETU, JUDETUL BRAILA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrganizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii "MARETU"Cod fiscal: RO18767759, Adresa: sat Viziru, comuna Viziru, str.Viziru, judetul Braila, Viziru, Telefon: +40 745311194, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Viziru, comuna Viziru, str.Viziru, judetul Braila, Viziru, Romania, cod postal: 817215, telefon: +40 745311194, persoana de contact: IONEL LEPADATU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Viziru - Bordei Verde - Ferma S.C. Agrohagiu S.R.L., cod postal 817215, persoana de contact: ing. Ionel Lepadatu, tel +40 745311194.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Irigatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE IRIGATII APARTINAND O.U.A.I. MARETU, JUDETUL BRAILA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta lucrari de imbunatatiri funciare, constand in Proiectare (incluzand Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Caiete de sarcini pe specialitati, Avize si Verificarea tehnica a proiectarii) si executie lucrari pentru proiectul ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE IRIGATII APARTINAND O.U.A.I. MARETU, JUDETUL BRAILA?. Tinand cont de specificul programului de finantare si de necesitatarea urmaririi active a reducerii consumurilor de apa si energie, achizitia este definita drept ?ecologica? in conditiile legislatiei europene si nationale aplicabile ? a se vedea http: //ec.europa.eu/environment/gpp/index_en.htm.Valoarea maxima estimata a achizitiei de lucrari este de 4.049.711 lei , dupa cum urmeaza: I. Executie 3.983.582 lei, din care: 1.Amenajari pentru protectia mediului = 0 lei;2.Constructii si instalatii = 3.409.027 lei;3.Montaj utilaj tehnologic = 90.378 lei;4.Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (procurare) = 484.177 lei;5.Organizare de santier = 0 lei;6.Probe tehnologice, rodaje, expertize la receptie = 0 lei;7.Cheltuieli diverse si neprevazute = 0 lei;II. Proiectare 66.129 lei, din care: 1.Proiect tehnic = 26.452 lei;2.Detalii de executie = 35.269 lei;3.Verificarea tehnica a proiectarii = 4.408 lei;
II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 049, 711 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- garantia de participare se stabileste in cuantum de 40.497 lei;
- perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- se va constitui prin: scrisoare de garantie bancara(original) sau scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari (original) sau virament bancar in contul: RO39RNCB0048053407600001, deschis la Banca BCR Sucursala Braila, pe care trebuie sa fie specificat, explicit, scopul platii si vizat de banca emitenta;
- garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerarin cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare;
- dupa caz, ofertantul va completa Formularul nr. 5 ? Garantie de participare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.NOTA: - ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse;
- garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma in lei imputabila ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa canefondata de catre C.N.S.C. in conformitate cu art. 278¹ alin. (1), lit.b) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- In cazul ofertelor care se incadreaza in categoria intreprinderi mici si mijlocii se poate aplica o reducere de 50% pentru garantia de participare. In acest scop, ofertantii vor prezenta o declaratie privind incadrarea in categoria I.M.M. Aplicarea reducerii de 50% pentru garantia de participare se face in exclusiv in declaratiei scrise a ofertantului privind statutul de IMM. Reducerea nu va fi aplicata de autoritatea contractanta in mod automat, din oficiu;
- In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M. se va analiza individual.
Garantie de buna executie
Potrivit prevederilor legale in domeniul achizitiilor publice autoritatea contractanta face urmatoarele precizari: - modalitatea de constituire se realizeaza in conformitate cu art. 90 alin.(1) si (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA;
- modul de restituire a garantiei de buna executie se realizeaza in conformitate cu art. 92, alin. (4 ) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dupa caz, ofertantul va completa Formularul nr. 29 ? formular de garantie de buna executie.NOTA: - In cazul ofertelor care se incadreaza in categoria intreprinderi mici si mijlocii se poate aplica o reducere de 50% pentru garantia de buna executie. In acest scop, ofertantii vor prezenta o declaratie privind incadrarea in categoria I.M.M. Aplicarea reducerii de 50% pentru garantia de participare se face in exclusiv in declaratiei scrise a ofertantului privind statutul de IMM, in conformitate cu prevederile art. 7 a Legii nr. 346/2004. Autoritatea contractanta nu va stabili statutul de IMM al ofertantului in lipsa declaratiei scrise a acestuia; - In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M. se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire : - ofertantul va completa Formularul nr. 6 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, in original;
- se va atasa cazierul fiscal al ofertantului;
- se va atasa cazierul judiciar al administratorului /administratorilor societatii, asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului /certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, conform art.182, alin.(1) din O.U.G. nr. 34/2006 ? Forma de depunere : conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.NOTA: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: - ofertantul va completa Formularul nr. 7 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobate cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), in original.- tertii sustinatori vor depune Declaratia doar pentru literele a), c1) si d), conform art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in original;
- in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: Ofertantul va fi exclus din proceduradaca se afla in oricare situatie prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui A.N.R.M.A.P.Modalitatea de indeplinire: - se va atasa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010, in original;
- certificatul se va depune de catre toti asociatii, in cazul unei asocieri ;NOTA: In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 din sectiunea II, a mai sus mentionatului certificat ? formularul 15, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 4: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: - prezentarea Formularului nr. 16 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie pina la gradul al patrulea inclusiv sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante O.U.A.I. MARETU: Hagiu Silviu ? Presedinte al CA al OUAI Maretu/membru comisia de evaluare, Lepadatu Ionel ? Presedinte comisie de evaluare, Sarbu Valentin - membru comisia de evaluare;NOTA: Documentul va fi prezentat si de catre asociat, subcontractant si tertul sustinator (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute din art.69¹ din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5: Ofertantul nu inregistreaza datorii scadente (la bugetul general consolidat si la bugetul local) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: - certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local; NOTA: 1) Fiecare din documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;2) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acesteanu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei organizatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata in limba romana;3) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;4) Sintagma ?obligatii exigibile de plata? va fi inteleasa conform instructiunilor APDRP. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractului. Modalitatea de indeplinire: - prezentarea Certificatului constatator de la Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte : - obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul constatator emis de O.R.C.), structura actionariatului, reprezentantii legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata -in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;
- ofertantul trebuie sa fie autorizat de catre o entitate recunoscuta pentru acele activitati unde o astfel de cerinta este impusa legal. Astfel, ofertantul trebuie sa detina atestat la zi pentru categoria b) elaborarea de proiecte si alte documentatii tehnico-economice si c) executarea lucrarilor de constructii-montaj si instalatii-montaj, conform prevederilor Ordinului 182/2009 al MAPDR, insotit de norme. Suplimentar, ofertantul trebuie sa detina atestat ANRE la zi tip B.- operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice /fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit;NOTA: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Cifra de afaceriValoarea solicitata a mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie egala cu 8.099.422 lei (dublul valorii estimate a contractului de achizitie) sau echivalentul sumei in euro la curs oficial al B.N.R. aferent anilor 2012, 2011, 2010: - anul 2012 ? 1 euro = 4, 4560 lei;
- anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei;
- anul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei;Cifra de afaceri trebuie realizata in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie (lucrari de imbunatatiri funciare)sau similar (lucrari de constructie de conducte de irigatii sau echivalent, lucrari de aductiune/transport de apa).Cifra de afaceri se poate proba prin prezentarea de bilanturi contabile, emise in conditiile legii, sau prin orice alte documente edificatoare.Se accepta prezentarea unei cifre de afaceri superioare plafonului solicitat., Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 (trei) ani insotite de conturile de profit si pierdere (vizate si inregistrate la organele competente), Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse financiare reale si certe de 607.456 lei, care sa asigure derularea fara sincope a executiei contractului pentru 3 (trei) luni. Ofertantul trebuie sa faca dovada unui cash flow solid si coroborat cu previziunile beneficiarului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul a executat: - o lucrare similara, in ultimii 5 (cinci ) ani avind ca obiect lucrari de imbunatatiri funciare sau echivalent: alimentare cu apa, modernizare si/sau retehnologizare statii de pompare pentru irigatii, modernizare si/sau retehnologizare sisteme de conducte pentru irigatii, care sa includa lucrari de instalatii electrice si automatizari tip SCADA, in valoare de 3.983.582 lei, fara TVA;
- o proiectare similara, in ultimii 3 (trei) ani avind ca obiect lucrari de imbunatatiri funciaresau echivalent: alimentare cu apa, modernizare si/sau retehnologizare statii de pompare pentru irigatii, modernizare si/sau retehnologizare sisteme de conducte pentru irigatii, care sa includa proiectare de lucrari de instalatii electrice si automatizari tip SCADA, de66.129 lei, fara TVA;Se accepta prezentarea unor contracte similare care inregistreaza valori superioare plafoanelor solicitate.NOTA: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .Ofertantul, trebuie sa facadovada ca dispune de: I. Pentru componenta de executie: 1.Aparat de sudura cap la cap la conducta de polietilena de inalta densitate cu bacuri pentru diametre de pana la 250, respectiv 630 mm;2.Aparat sudura prin electrofuziune;3.Automacara;4.Generator electric pentru sudura;5.Generator sudura oxiacetilenica;6.Aparat de detectat metale;7.Remorca pentru transport conducta de inalta densitate;8.Excavator hidraulic pe pneuri cu cupa;9.Autobasculanta x 2 buc ;10.Autobetoniera;11.Buldoexcavator x 2 buc ;12.Trailer ? pentru transport utilaje la si de la punctul de lucru;13.Mai compactor;14.Echipamente pentru preparat, transportat si turnat betoane.II. Pentru componenta de proiectare: 1. Statie topo cu GPS integrat.Ofertantul va asigura (din dotare proprie /inchiriere sau alte forme de contractare) toate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport si materialele necesarepentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, atat pe componenta de executie cat si pe cea de proiectare., Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului: I. Pentru componenta de executie: - Sef santier atestat conform Ordinului 182/2009 nivelul de competenta c);
- Responsabil tehnic cu executia autorizat in domeniul contractului ? constructii imbunatatiri funciare;
- Responsabil tehnic cu executia autorizat in domeniul contractului ? instalatii electrice;
- Specialist in protectia mediului (elaborare studii) cu atestat/diploma de calificare;
- Specialist in domeniul sanatatii si securitatii in munca;
- Specialist in asigurarea calitatii (AQ) cu atestat/diploma de calificare;
- Specialist in controlul calitatii (CQ) cu decizie din partea angajatorului;
- Sudori autorizati ISCIR pentru PEHD;
- Electricieni autorizati ANRE IIB.Nota: seful de santier, RTE si specialistul in protectia mediului sunt considerati experti cheie.II. Pentru componenta de proiectare: -Sef colectiv atestat conform Ordinului 182/2009 nivelul de competenta b);
-Specialist proiectare lucrari imbunatatiri funciare;
-Specialist proiectare instalatii electrice - electrician autorizat ANRE IIA.Nota: seful de colectiv este considerat expert cheie., Informatii privind subcontractantii /asociatii (daca este cazul);
- In cazul subcontractarii, se va prezenta Declaratia privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora;
- In cazul depunerii unei oferte comune, ofertantii vor prezenta Acordul de asociere, conform Formularului nr. 20, in care se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contractcare se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat.
Acordul de asociere trebuie sa mentioneze si faptul ca toti asociatii sa ramina in asociatiepe intreaga durata a contractului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocind si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in original, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana ce va asigura sustinerea tehnica si profesionala va completa Formularul nr. 25 (A si/sau B, dupa caz) ? Tert sustinator al capacitatii tehnice si/sau profesionale, ca Angajament ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, in original., In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experientasimilara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intimpina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
Persoana care se angajeaza sa sustina ofertantul cu experienta similara va completa Formularul nr. 11 ? Declaratie tert sustinator experienta similara. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev. art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 si nici in situatia prevazuta la art.181, lit a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006;
- Se va prezenta un angajament ferm, in original., In cazul in care sustinerea tertului se refera la resurse precum utilaje, echipamente, personal, care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului.- Prezentarea unui angajament ferm ce trebuie sa prevada care sunt aceste resurse si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului;
- Se va prezenta un angajament ferm, in original. Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitateace face obiectul contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei S.R. E.N. I.S.O. 9001.- Prezentarea Certificatului privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatiisau echivalent, (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);
- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor I.S.O. 9001 sau echivalente, nu vorfi calificati in etapa de evaluare a ofertelor., Documente care atestaimplementarea Standardelor de Management al mediului pentru activitatea ce face obiectul contractului, in conformitatea cu cerintele specificatiei S.R. E.N. I.S.O. 14001;
- Prezentarea Certificatului privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu sau echivalent (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);
- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor I.S.O. 14001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Costul de operare anual
40
Descriere: Componenta financiara indirecta
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2014 13:34