Achizitie publica - Reabilitarea si modernizarea Unitatii de Asistenta Medico-Sociala Zvoristea, judetul Suceava.
Detaliu pentru invitatia numarul 336460
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336460/01.10.2012
Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea Unitatii de Asistenta Medico-Sociala Zvoristea, judetul Suceava.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ZVORISTEACod fiscal: 4244202, Adresa: comuna Zvoristea, judetul Suceava, Zvoristea, Telefon: 0230538799, Fax: 0230538799
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Zvoristea, judetul Suceava, Zvoristea, Romania, cod postal: 727640, telefon: +40 230538799, fax: +40 230538799, persoana de contact: GHEORGHE STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Zvoristea, sat Zvoristea, comuna Zvoristea, judetul Suceava, cod postal: 727640, telefon: +40 230538799, fax: +40 230538799.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea Unitatii de Asistenta Medico-Sociala Zvoristea, judetul Suceava.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile constau in schimbarea tamplariei interioare si izolarea constructiei existente prin montare termosistem si construirea unei noi extinderi care sa adaposteasca centrala termica si spalatoria.
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 753, 593.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 15.070 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi vitata in contul RO27TREZ5915006XXX000178 deschis la Trezoreria municipiului Suceava (CIF 4244202). In cazul in care ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine suma de 4.533, 59 lei, calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Zvoristea are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt d-l Constantin BARARIU ? primarul comunei, d-l Ioan AGAVRILOAIE - viceprimarul comunei, d-l Gheorghe STOICA ? Responsabil cu achizitiile publice, d-l Ioan CALINCIUC - secretarul comunei; d-na Emilia BARBOSELU ? contabil sef; d-na Mihai AGAVRILOAE ? Consilier local; d-l Corneliu AURSULESEI - Consilier local; d-l Stelian BARBOSU - Consilier local; d-l Stefan CALINCIUC - Consilier local; d-l Georgel DUMISTRACEL- Consilier local; d-l Ionel ILICA - Consilier local; d-l Constantin ORHEI - Consilier local; d-l Constantin PINZARU - Consilier local; d-l Liviu PROROCU - Consilier local; d-l Sorin-Ioan RUSU - Consilier local; d-l Viorel RUSU - Consilier local; d-l Virgil SFICHI - Consilier local; d-l Vasile TANASUCA - Consilier local; d-l Ioan-Gelu TOMESCU - Consilier local; d-l Gheorghe URSACIUC - Consilier local. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator.; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Certificatul constatator va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei depunerii ofertei si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata;2. Atestat ANRE pentru lucrari de racordare la reteaua de energie electrica a consumatorilor prevazuti in proiect, aflat in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor - copie.3. Atestat ISCIR pentru tipul de lucrari descrise in proiect, aflat in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor - copie.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei specifice privind realizarea de constructii de cladiri, investiti noi sau modernizare, cu valoarea egala sau mai mare decat pragul de 750.000 lei exclusiv TVA. Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei prin prezentarea unui contract a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat pragul impus (exclusiv TVA)., Se solicita prezentarea unei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani - Formular nr. 11, (perioada determinata prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), iar pentru lucrarile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice se solicita: - Fisa lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea - Formular nr. 11a;
- Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: document constatator (Formular nr. 11b), recomandare, proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces-verbal de receptie finala;Certificarile trebuie sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata., Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor, respectiv Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Constructii civile., Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii. In vederea demostrarii indeplinirii cerintei, ofertantii vor prezenta pentru persoana nominalizata: CV si diploma de studii, dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii sau Dispozitie de numire a persoanei pentru exercitarea atributiunii de CQ, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si persoana propusa CQ, alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in domeniu. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate., Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor: 1. Coordonator de lucrari ? persoana cu studii de specialitate (inginer, subinginer), absolvent al unei facultati tehnice, specializarea constructii civile, cu experienta profesionala in constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;2. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE) in domeniul I ? constructii civile, industriale, agrozootehnice categoria B;, Se solicita prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (completare formulare nr. 12, 12a si 12b).Ofertantii vor face dovada ca dispun fie de personal angajat fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri si diplome de studii, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si personalul cheie, alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in domeniu. Calificarea si experienta personalului trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate. Pentru persoanele desemnate RTE se solicita prezentarea de copii dupa certificatele de atestare si legitimatia vizata pentru anul 2012. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate - in original., Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Ofertantii vor face dovada ca dispun de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, lab si mijloace de transp pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini, in cadrul termenului de executie ofertat, cu respect prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare la nivelul lunii august 2012. Numarulsi performantele tehnice ale utilajelor, echipamentelor tehnice, bazelor de productie, mijloacelor de transport si laboratoarelor va fi corelat cu tehnologia de executie adoptata, exigentele de calitate impuse si cu durata de executie ofertata., Echipamentele/facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului sunt: 1) statie de preparare a betoanelor de ciment;2) laborator de analize si incercari in constructii cu grad II, cu autorizatie emisa de Guvernul Romaniei ? I.S.C. aflata in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei. Ofertantii vor prezentare declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular nr. 14) si vor face dovadadispunerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului.Pentru laboratorul de analize si incercari in constructii cu grad II se solicita prezentarea listei cu incercarile autorizate care trebuie sa confirme autorizarea incercarilor/determinarilor specifice lucrarilor care fac obiectul contractului., Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze (Formular nr. 14). Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor care fac obiectul contractului (ex. certificare ISO 9001 sau echivalent)., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru tipul de lucrari care fac obiectul contractului (certificare ISO 14001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 80 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila decat cea cu cel mai mic pret punctajul se acorda astfel: PPO ?n? = (Cel mai mic pret oferit/ Pretul ofertei ?n?) x 80 de puncte.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Pentru oferta admisibila cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 60 de luni se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte; Pentru ofertele admisibile cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 24 de luni dar mai mica decat 60 de luni punctajul se acorda astfel: PGL ?n? = (perioada garantiei acordata lucrarilor aferenta ofertei ?n?/60) x 20 puncte. Ofertele cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor mai mica decat 24 de luni calendaristice vor fi respinse ca fiind inacceptabile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 08:26