Achizitie publica - ?REABILITAREA SI REFUNCTIONALIZARE AMBULATORIU DE SPECIALITATE INTEGRAT SPITALUL ORAS CORABIA, JUDETUL OLT?, Cod SMIS: 16032 - POR
Detaliu pentru invitatia numarul 352984
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352984/23.08.2013
Denumire contract: ?REABILITAREA SI REFUNCTIONALIZARE AMBULATORIU DE SPECIALITATE INTEGRAT SPITALUL ORAS CORABIA, JUDETUL OLT?, Cod SMIS: 16032 - POR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASULCORABIACod fiscal: 4716810, Adresa: str. Cuza Voda, nr. 54, Corabia, Telefon: +40 249560703, Fax: +40 249506154
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Cuza Voda, nr. 54, Corabia, Romania, cod postal: 235300, telefon: +40 249560703, fax: +40 249506154, persoana de contact: Gheorghe Toma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Cuza Voda, nr.54, Corabia, jud.Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITAREA SI REFUNCTIONALIZARE AMBULATORIU DE SPECIALITATE INTEGRAT SPITALUL ORAS CORABIA, JUDETUL OLT?, Cod SMIS: 16032 - POR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cladirea ce se doreste a se reabilita si refunctionaliza este C16, cladire care in prezent are regimul de inaltime S+P+3E. Ambulatoriu de specialitate ce se doreste a se infiinta va functiona la nivelele Subsol, Parter si Etajul 1, nivele ce urmeaza a fi reabilitare si totodata se va realiza si extinderea constructiei pe o suprafata construita de 9, 28 mp.Prin reabilitarea si refunctionalizarea cladirii se vor efectua urmatoarele lucrari: ? repararea si consolidarea casei scarii de urgenta;? montarea unui ascensor pentru transportul pe verticala a persoanelor bolnave;? lucrari de reabilitare si refunctionalizare, astfel incat sa nu se intervina asupra elementelor structurale existente;? la subsol cabinete vor fi amenajate fara sa se intervina asupra peretilor din beton armat si crearea unor goluri noi prin peretii subsolului;? cladirea va fi reabilitata termic;? tamplaria, pardoselile, placajele peretilor vor fi inlocuite si se vor realiza finisajele necesare;? instalatiile sanitare vor fi refacute in totalitate si adaptate la noua functiune? instalatiile termice vor fi refacute in totalitate si adaptate la suprafetele si volumele noilor incaperi? instalatiile electrice vor fi refacute astfel incat sa se asigure o buna functionare a aparaturii medicale, liftului (ascensor) si iluminatului interior;? refacerea in totalitate a trotuarului perimetral pentru eliminarea infiltratiilor apelor meteorice;? realizarea instalatiilor de telefonie si internet;? realizarea unor centuri de beton la zidariile de inchidere a podului;? revizuirea sarpantei si asigurarea unor rezemari ale popilor pe placa astfel incat sa nu existe riscul fisurarii planseului;? montarea unui pachet (colector) solar;Valoarea estimata este de 2.751.925, 00 lei fara TVA , din care valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazuteeste 182.000, 00 lei, detaliata astfel: Capitol Denumire capitole de cheltuieli Valoare fara TVADeviz General1.2. Amenajarea terenului 513, 001.3. Amenajarea pentru protectia mediului 1.796, 002. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 55.824, 004.1. Constructii si instalatii 2.157.220, 004.2. Montaj utilaje tehnologice 15.199, 004.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 270.715, 005.1. Organizare de santier 68.658, 005.3. Cheltuieli diverse si neprevazute (7, 28%din 1.2, 1.3, 2, 4.1, 4.2, 4.3) 182.000, 00TOTAL VALOARE ESTIMATA 2.751.925, 00
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 751, 925 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 51.400, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contul bancar in care se poate depune Garantia de participare este RO39TREZ5095006XXX000584 deschis la Trezoreria Corabia, cod fiscal4716810. In cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, echivalenta leu/alta moneda se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei pentru participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor .In cazul depunerii de oferte in asociere, in mod obligatoriu garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia trebuie sa prevada obligatoriu ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 6.350, 07 lei potrivit dispozitiilor art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare va fi prezentata in original, iar cea emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 13)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care ofertantul opteaza pentru ?retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale?, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractuluiIn cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.15 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1 ) , Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2 )3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3 )4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Oane iulica - Primar, Vlad Sorin Gigi - Viceprimar, ,Toma Gheorghe - Responsabil Achizitii publice, Florescu Vasile-consilier juridic;Motorga Nicolae-Inspector Urbanism, Ispas Constantin-inspector, Dulea Mariana - Birou.Buget - Finante, Deaconu Ionica-consilier, Asanica Alexandrina-inspector personal; Nominalizam de asemenea, consilierii locali Albu Daniel? Bacanu Ionut-Butnariu Cristian? Ciucu Gheorghe Alin Sorin-Dan Stan Titus- Caracuda Cristinel -Gherghita Ionela Nicoleta -Istrate Onita -Ivan Gabriel -Marancea Elvis Costel-Mohor Maria Nicoleta -Pirlea Stefan-Raceala Ion -Sima Aurelia-Vantu Mircea-Vardol Costel-Vlad Sorin Gigi ? Dospinoiu Tantica ? Secretar Oras Corabia: , care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului - lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii electrice, lucrari de instalatii sanitare de incalzire si de aer conditionat - sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin5.100.000, 00lei.Documente relevante: Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Se completeaza Formular nr. 6 insotit de bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul, sau orice alte documente echivalente aferente ultimilor 3 ani fiscali. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii asociati, vor prezenta in acest caz o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu publicat de BNR pentru anul respectiv, disponibil la adresa www.bnr.ro, Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 700.888, 63leiModalitatea de indeplinireAsigurarea de cash-flow se va demonstra prin adresa din partea unitatii bancare (prezentata in original) prin care se va atesta faptul ca: a) ofertantul poate avea acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare) pentru o valoare cel putin egala cu suma de: 700.888, 63leib) posibilitatea disponibilizarii sumei respective in cazul atribuirii contractului, pentru o perioada de 3 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, independent de alte facilitati sau disponibilitati existenteIn cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai sus, In cazul in care candidatulisi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 18, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 1, Formularul nr. 5si Formular 21.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : ? cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind lucrari de constructie cladiri rezidentiale si/sau nerezidentiale a caror valoare cumulata sa fie minim 2.500.000, 00 leiOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare cel putin urmatoarele documente: - cel putin un document sau maxim doua documente [contract (e)/proces(e) verbal(e) de receptie etc.] prin care sa se confirme executia lucrarilor in valoare de cel putin 2.500.000, 00 lei fara TVA. Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Doc. contrasemnate de beneficiari din care sa rezulte natura lucrarilor executate si valoarea acestora;sau b) PVRTL/PVRTL partiala/PVRFL; sau c)Recomandari din partea beneficiarilor sau doc. constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor-, Ofertantul va prezenta doc din care sa rezulte val lucrarilor executate;
- In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contr de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si val aferenta acesteia;
- Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizatain limba romana.- Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste exper similara a unui operator economic, AC poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplim atat de la ofertantul in cauza cat si de la autorit care pot furniza informatii in acest sens., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: - Coordonator de proiect - studii superioareCompletare Formular nr. 9 si Formular 9.1Nota: Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionateCV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, - Responsabil tehnic cu executia cu atestat de specialitate pentru domeniul I ? Constructii civile, industriale, agrozootehnice, insotit de legitimatia vizata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
Vor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport:
a) autorizatie RTE in domeniul Constructii civile, industriale, agrozootehnice insotita de ligitimatia vizata la zi;
b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, - Sef santier - studii superioare in domeniul constructiilor specializarea constructii civile si industriale.CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime
Vor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV:
a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;
b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, - Responsabil executie lucrari instalatii -studii superioare in domeniul constructiilor specializarea instalatii pentru constructii
CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime
Vor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV:
a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;
b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, - Responsabil cu calitatea- cu decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniul supus procedurii;
CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime
Vor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV:
a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime/decizia de numire dupa caz;
b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, - Responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu;
CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime
Vor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV:
a) copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a atestatului profesional emis de institutiile abilitate in domeniul sanatatii si securitatii in munca;
b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorea dotare tehnica:
- autobasculante
- autobetoniere
- incarcator frontal/buldoexcavator
- aparat sudura PEHD
- aparat sudura electrofuziune
- schela metalica Smin= 400 mp
Cerinte obligatorii
-Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.
-Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, insotite de documente care atesta detinerea de catre cel care inchiriaza;Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; inchiriere, cumparare/comodat/ prestari servicii sau orice altfel de documente., Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Se va prezenta Formular 10 si Formular 10.1, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 19 inal persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 1, Formularul nr. 5 si Formular nr. 21. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale si instalatiile aferente.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001. Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale si instalatiile aferente. In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Perioada garantiei oferita lucrarilor ce fac obiectul contractului
15
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2013 15:17