Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitarea si valorificarea durabila a obiectivului de patrimoniu Complexul Monahal Cosula, judetul Botosani? cod SMIS 12157


Detaliu pentru invitatia numarul 353597
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BOTOSANI
Numar invitatie: 353597/10.09.2013
Denumire contract: ?Reabilitarea si valorificarea durabila a obiectivului de patrimoniu Complexul Monahal Cosula, judetul Botosani? cod SMIS 12157
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BOTOSANICod fiscal: 3372955, Adresa: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Telefon: +40 231514712/4181, Fax: +40 231515020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231514712/4181, fax: +40 231515020, persoana de contact: Voda Luminita ? Manager proiect; -Cojocaru Camelia ? responsabil achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Botosani, cam.317 Piata Revolutiei nr.1-3, mun.Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitarea si valorificarea durabila a obiectivului de patrimoniu Complexul Monahal Cosula, judetul Botosani? cod SMIS 12157
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari are drept scop realizarea lucrarilor de executie privind reabilitarea si valorificarea durabila a obiectivului de patrimoniu Complexul Monahal Cosula, conform Caietului de sarcini, Planselor si Listelor de cantitati ce fac parte integranta din Documentatia de atribuire.Valoarea estimata totala a contractului de lucrari este 14.319.034, 7 lei, fara TVA, echivalent a 3.225.007, 81 euro, la cursul BNR din data de 22.08.2013, 1 euro = 4, 4400 RON, din care valoarea estimata a cheltuielilor , ,diverse si neprevazute? este de 654.004 lei fara TVA reprezentand un procent de 4, 809% din valoarea estimata a contractului fara suma reprezentand diverse si neprevazute si care este de 13.665.030, 7 lei fara TVA.Conform HG 28/2008 procentul de diverse si neprevazute nu se aplica la valoarea estimata a cheltuielilor privind organizarea de santier.Lucrarile reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute se vor executa numai daca conditiile concrete o impun.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 319, 034.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui cfHG925/2006, art. 86, prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. GP se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin 120 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul GP este de 250.000 lei. GP se poate constitui si prin ordin de plata(OP) in cont RO90TREZ1165006XXX000267, Trezoreria Mun Botosani, cod fiscal 3372955. Indiferent de modalitatea de emitere a OP(pe suport de hartie sau electronic), acesta va avea confirmarea platii de catre banca emitenta (prin stampila bancii) pana la data deschiderii ofertelor.In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere. Indiferent de modalitatea de constituire a GP, trebuie sa faca referire in mod clar la toate cazurile privind dreptul AC de a retine garan de particip conf. art.87, alin. (1) din HG nr.925/2006 sau o parte din GP, respectiv 8926, 5 lei, conf. art.278 ind 1, alin. (1) din OUG nr.34/2006. Documentul de garantie de participare va fi prezentat in limba romana sau traducere autorizata.In cazul unei asocieri, documentul de garantie de participare va fi constituita in numele Asocierii si trebuie sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op ec. In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta trebuie sa prezinte o declaratie privind incadrarea in categoria IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii.GP se va restitui conform cu art.88, din HG925/2006. In cazul in care GP este depusa in alta valuta decat lei, se va face echivalenta lei/valuta la o data cu 5 zile inainte de TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
GBE se exprima procentual in cuantum de 10% din val. contractului fara TVA si se va constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara/soc. de asigurari, in original si daca este cazul in traducere autorizata in limba romana devenind anexa la contract sau prin retineri succesive din platile intermediare.In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante deschis la Trezoreria Statului conform HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Modalitatea de constituire a GBE va fi comunicata de catre Executant inainte de semnarea contractului. GBE a contractului trebuie constituita in termen de max. 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Perioada de valabilitate a GBE trebuie sa acopere perioada de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie finala. Restituirea GBE se va face in conformitate cu prevederile art. 92, alin.4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2) din H.G 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Candidatii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta, in original. Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze operatorul economic in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006-Completare formular nr. 6 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completare formular nr. 7 (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c ind 1 si d).3.Se vor prezenta certificate conform art.182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare formular nr. 8; 5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69 ind 1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Florin Turcanu-Presedinte, Gheorghe Sorescu ? vicepresedinte, Paval Paul-Ioan- vicepresedinte, Radu Judele-Administrator Public al Judetului, Otilia Moruz ?director executiv, Magda Didii- director executiv, Antonela Patrascu-director executiv, Camelia Cojocaru?sef serviciu achizitii, Amalia Marian?Director Executiv, Luminita Voda-manager proiect; Consilierii Judeteni: Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexandru Maria-Luiza, Andries Valerian, Anitulesei Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Arosoaie Mihai, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius - Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bulgaru Florin-Dan, Ciustea Dorin, Costea Ioan-Mircea, Cretu Georgeta, Dascalescu Corneliu-Bogdan, Dumitrascu Vasile, Flutur Catalin-Mugurel, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Paval Paul-Ioan, Patrauceanu Constantin-Neculai, Radauceanu Petre, Rotaru Razvan-Ilie, Sorescu Gheorghe, Suhareanu Andreea-Codruta, Tacu Ionel, Tupilus Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru. ? Completare Formular nr.9(declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul);Autoritatea contractanta va avea dreptul de a solicita clarificari si/sau completari referitoare la aceasta declaratie oricand pe parcursul procedurii de atribuire, in cazul in care intervin modificari in Lista de mai sus.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare formularul nr. 5. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 5 si 6. 1.Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte structura actionariatului/asociatilor si domeniul de activitate al ofertantului. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o va realiza).2.Persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa contina date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o va realiza). Operatorii economici straini vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta depusa de ei este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din optiunile: -In termen de 45 de zile de la comunicarea rezultatului procedurii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, in cazul in care nu au constituit un astfel de punct de lucru, sau - Inainte de incheierea contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.3.Licenta eliberata de organismele abilitate din cadrul Ministerului de Interne pentru desfasurarea activitatii de instalare si intretinere sisteme de securitate ? instalatii control acces valabila la data limita de depunere a ofertelor, licenta emisa de IGPR in conditiile Legii nr. 333/2003.Prezentarea licentei este obligatorie de catre acei operatori economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati) care executa lucrari de aceasta natura.4. Autorizatii eliberate de IGSU, valabile la data limita de depunere a ofertelor pentru executarea sistemelor si instalatiilor de aparare impotriva incendiilor cat si pentru efectuarea lucrarilor de termoprotectie si ignifugare conform legii 307/2006 si OMAI 163/2007. Prezentarea autorizatiilor este obligatorie de catre acei operatori economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati) care executa lucrari de aceasta natura.5.Autorizatie ISCIR conform PTA1 valabila la data limita de depunere a ofertelor pentru: - instalare, montare, reparare si intretinere, verificare tehnica in utilizare la aparate consumatoare de combustibil avand Pmax = 400 KW.- cazane apa calda avand Pmax = 400 KW.Prezentarea autorizatiei ISCIR este obligatorie de catre acei operatori economici, persoane juridice romane si straine(ofertant, asociati)care executa lucrari in instalatii de montare aparate consumatoare de combustibil avand Pmax = 400 kW, conform Legii 123/2012 si Ordinul 89/2009 cu modificarile si completarile ulterioare.6. Atestat emis de.ANRE tip B valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru: ?executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv?; Conform legii 123/2012 si ordinului 23/2013. Este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre acei operatori economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati)care executa lucrari in instalatiile electrice.NOTA: Pentru cerintele de la pct. 3, 4, 5 si 6 se vor avea in vedere prevederile art. 7 din Ord.ANRMAP nr. 509/2011 respectiv "In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul daca este cazul - detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva". In acest sens, conform ordinulul Ord.ANRMAP nr. 509/2011 ANEXA 2, ofertantul care va subcontracta va avea in obiectul de activitate executia lucrarilor pentru care este obligatorie autorizatia/atestatul/certificatul.ATENTIE: Toate certificatele/ documentele mentionate in cadrul sectiunii III.2.1.b) trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2 ? Declaratie/echivalent privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic i?i asuma obliga?ia de a incheia, inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea contractului, privind lucrarile, utilajele, instala?iile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu., Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globale. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pe ultimii 3 (trei) ani financiari trebuie sa fie cel putin egala cu 26.000.000 lei.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro), pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4.Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
Precizari privind asocierea: -in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului; -unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
-in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului., Precizari privind subcontractarea: In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.
Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 1
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anidin care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare executate prin cel putin 1 (unu) contract de lucrari care sa aiba valoarea de minim 13.665.000 RON, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus., Cerinta nr.3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
a) 1(un) Manager de proiect, care indeplineste cumulativ conditiile:
- sa aiba studii superioare;
- experienta intr-un proiect/contract in calitate de manager/coordonator;
- participarea in cel putin un proiect/contract in care sa fi desfasurat activitati similare activitatilor ce fac obiectul procedurii.
Se vor prezenta:
- Curriculum vitae, copii diplome, certificari, pt. a demonstra indeplinirea cerintelorminime solicitate si declaratie de disponibilitate, b) 1 (un) sef punct de lucru constructii civile, care indeplineste cumulativ conditiile:
- sa aiba studii superioare in domeniul constructiilor civile, industriale si agrozootehnice;
- participarea in cel putin un proiect/contract in care sa fi desfasurat activitati similare activitatilor ce fac obiectul procedurii.
Se vor prezenta:
- Curriculum vitae, copii diplome, certificari, pt. a demonstra indeplinirea cerintelorminime solicitate si declaratie de disponibilitate, c) 1 (un) sef punct de lucru instalatii, care indeplineste cumulativ conditiile:
- sa aiba studii superioare in domeniul instalatii pentru constructii;
- participarea in cel putin un proiect/contract in care sa fi desfasurat activitati similare activitatilor ce fac obiectul procedurii.
Se vor prezenta:
- Curriculum vitae, copii diplome, certificari, pt. a demonstra indeplinirea cerintelorminime solicitate si declaratie de disponibilitate, d) Responsabil tehnic cu executia (RTE) calificat in domeniul I - constructii civile, industriale, agrozootehnice si domeniul IX ? constructii edilitare si de gospodarie comunala, atestat MCC/MCCPN conform art. 24 alin. 2 din Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice si a Ordinului nr. 2495/2010 emis de Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National.
NOTA: Domeniile pot fi acoperite de unul sau mai multi responsabiliSe vor prezenta:
Atestatul si legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, sa fie calificat in domeniul constructii civile si industriale, rspectiv constructii edilitare si de gospodarie comunala si Declaratie de disponibilitate, e) 1 (un) Expert/Specialist ? domeniul 1, E ? executie lucrari restaurare arhitectura, atestat MCC/MCCPN conform art. 24 alin. 2 din Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice si a Ordinului nr. 2495/2010 emis de Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National.
Se vor prezenta:
Copii dupa atestatul MCC/MCCPN si legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor si Declaratie de disponibilitate, f) 1 (un) Expert/Specialist ? domeniul 4, E ? executie lucrari consolidare/restaurare, structuri istorice, atestat MCC/MCCPN conform art. 24 alin. 2 din Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice si a Ordinului nr. 2495/2010 emis de Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National.
Se vor prezenta:
Copii dupa atestatul MCC/MCCPN si legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor si Declaratie de disponibilitate, g) 1 (un) Expert/Specialist ? domeniul 5, E ? executie lucrari inginerie instalatii, atestat MCC/MCCPN conform art. 24 alin. 2 din Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice si a Ordinului nr. 2495/2010 emis de Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National.
Se vor prezenta:
Copii dupa atestatul MCC/MCCPN si legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor si Declaratie de disponibilitate, h) 1 (un) Expert/Specialist ? domeniul 6, E ? executie lucrari conservare/restaurare pictura murala, atestat MCC/MCCPN conform art. 24 alin. 2 din Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice si a Ordinului nr. 2495/2010 emis de Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National.
Se vor prezenta:
Copii dupa atestatul MCC/MCCPN si legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor si Declaratie de disponibilitate
NOTA: Pentru cerintele de la pct. d, e, f, g si h, ofertantul, persoana juridica straina, va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si persoana juridica romana referitoare la dispunerea persoanelor fizice atestate sa execute lucrari de interventie asupra monumentelor istorice si sa faca dovada detinerii unor documente in acest sens (atesat/certificat etc) pe durata executarii lucrarilor. Cu mentiunea ca atesatul/certificatul trebuie obtinut de la autoritatile de resort din tara de origine si cu recunoasterea acestora de catre MCPN, la momentul semnarii contractului, conform art. 24 din Legea 422/2001, i) 1 (un) Responsabil pentru controlul calitatii CQ- care indeplineste conditia de a fi participat in cel putin un proiect/contract in care sa fi desfasurat activitati similare activitatilor ce fac obiectul procedurii.Se vor prezenta:
Documente prin care sa dovedeasca participarea participat in cel putin un proiect/contract in care sa fi desfasurat activitati similare activitatilor ce fac obiectul procedurii;
Decizia de numire in functia de responsabil pentru controlul calitatii
Declaratie de disponibilitate, j) 1 (un) Responsabil securitate si sanatate in munca SSM ? persoana desemnata - pe perioada de executie a contractului, conformLegii nr. 319/2006 securitatii si sanatatii in munca si a HG nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile si care indeplineste conditia de a fi participat in cel putin un proiect/contract in care sa fi desfasurat activitati similare activitatilor ce fac obiectul procedurii.Se vor prezenta: Documente prin care sa dovedeasca participarea participat in cel putin un proiect/contract in care sa fi desfasurat activitati similare activitatilor ce fac obiectul procedurii;Decizia de numire in functia de responsabil securitate si sanatate in muncaDeclaratie de disponibilitate, k) Personal de executie atestat / certificat: - ANRE pentru executie lucrari electrice conf. Ordinului 11/13.03.2013, - ISCIR pentru RSL si RTS conf.Ordinului 165 aparut in Monitorul Oficial 572/2011necesar derularii activitatilor specifice din contractSe vor prezenta: Copii dupa atestatele si legitimatiile valabile la data limita de depunere a ofertelor pt. a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate si Declaratii de disponibilitate, Cerinta nr.2 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Operatorii economici vor prezenta o lista cu personalul propus pentru realizarea investitiei(echipa de proiect), esentiala in atingerea obiectivelor contractului. In cazul unei asocieri se va depune o lista comuna cu personalul propus pentru realizarea investitiei., Completare Cerinta nr. 1 Pt demonstrarea indeplinirii cerintei minime se va lua in calcul numai cota de particip a ofertantului in contractul respectiv. Cota de particip a of reprezinta proportia din val finala a contractului corespunzatoare participarii acestuia la contractul respectiv.Cota de participare se dovedeste prin prezentarea oricaror documente considerate edificatoare in acest sens, precum declaratii ale partenerilor, copii ale contractelor, procese-verbale de receptie etc.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul., Completare Cerinta nr. 1 si Cerinta nr. 2Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota 2: Certificate/documente edificatoare solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota 3: Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare, decat in cazul in care ofertantul va prezenta documente, certificari, in conformitate cu prevederile art. 196 din OUG nr. 34/2006 in care se precizeaza ca auditul de certificare al operatorului economic a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca, in curand, certificarea propriu-zisa., Cerinta nr. 1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acestaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer