Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Denta, judetul Timis


Detaliu pentru invitatia numarul 338620
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DENTA (PRIMARIA COMUNEI DENTA)
Numar invitatie: 338620/31.10.2012
Denumire contract: Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Denta, judetul Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DENTA (PRIMARIA COMUNEI DENTA)Cod fiscal: 4483943, Adresa: DENTA, Denta, Telefon: 0256/398403, Fax: 0256/398403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DENTA, Denta nr. 224, jud. Timis, Romania, cod postal: 307145, telefon: +40 256398403, fax: +40 256398403, persoana de contact: Milos Lucian Achim
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Denta, jud. Timis, nr. 224, sediul Primariei Comunei Denta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Denta, judetul Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul lucrarii il constitue reabilitarea sistemului de alimentare cu apa a localitatii Dentaavand in vedere ca el este lipsit de elementele de baza : statie de tratare a apei, rezervor deincendiu, statii de pompe care sa asigure in mod corespunzator presiunea in reteaua de distributie la toti consumatorii, precum si faptului ca el se afla intr-o stare avansata de uzura.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de Participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in contul RO03TREZ62421180250xxxxx deschis la Trezoreria Deta , Judetul TimisGarantia de participare se poate constitui si prin depunereala casieria autoritatii contractante- Primaria Denta : a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) asumei in numerar, ? Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: -unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 834/2009- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conformitate cu prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;2). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;3). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, si art.90, 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D;Persoane aflate in conducerea AC in ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire astfel: Iacob Slavolub ?primar- presedinte comisie, Raciov Sebastian- secretar comisie de evaluare, Milos Lucian- membru, Circiu Ovidia- contabil -membru, Cerb Ioan-consilier local - membruConsilieri Locali : Tapanov Petru, Nan Daniel, Dobrovolski Dan, Salajan Adrian Silviu, Giorici Doru, Giorici Laurentiu, Ardelean Teodor, Zamfiroiu Doina, Popovici Ovidiu, Chelciov Petru, Sehabi Petronela, Popov Vida, Cerb Ion4). Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente de la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat in luna anterioara depunerii ofertei5). Certificatul de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente de la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertei6). Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/20107).Fisa de informatii generale, conform Formular B1;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 4)-5), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Comisia de evaluare va solicita, ofertantului aflat pe primul loc in etapa de evaluare, documentul in original sau copie legalizata, acesta avand obligatia sa-l prezinte in maxim 5 zile lucratoare de la data solicitarii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ofertantul are obligatia de a prezenta situatia economico financiara la 30.06.20122.Cifra de afaceri medie peanii 2009, 2010, 2011Valoare minima :14.000.000.lei.Bilantul contabil.Declaratie privind privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor micii si mijlociiPentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Dotari tehnice: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si alte dotari de care dispune operatorul economic considerate strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrar2.Resurse umane3.Experienta similara: cel putin o lucrae similara de valoare cel putin 5.3000.000 leiO lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, sau procesele verbale de receptie a lucrarilor, semnate de comisia de receptie Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organismeindependente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant astandardelor de asigurare a calitatii pentru executia lucrarilorsimilare, conform ISO 9001.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organismeindependente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant astandardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare, conform ISO 14001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara Punctaj= (cel mai mic pret ofertat/pret n) x punctajul maxim alocat. Pretul ofertat va fi exprimat in lei.
durata de executie
20
Descriere: a. Pentru cel mai scazut dintre termenele ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 20 puncte. b. Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P = [termen minimofertat/ termenul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [ 20].Durata de executie maxim acceptata este de 24 de luni (peste care oferta este necomforma) Durata minima este de 12 luni (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)
garantia de buna executie a lucrarilor
20
Descriere: Descriere criteriu: Descriere: a) pentru " perioada cea mai lunga de acordare a garantiei de buna executie a lucrarilor ? se acorda punctajul maxim alocat: b) pentru orice alta perioada decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel : Pn = (perioada minima/ perioada n ) x punctajul maxim alocat, perioada n este perioada stabilita de ofertant , perioada minima este cea stabilita de beneficiar (60 luni).Sub 60 de luni oferta este declarata neconforma iar peste 120 de luni oferta nu se mai puncteaza suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in format electronic pe adresa : www.e-licitatie.ro, sau cerere la [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer