Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea strazi in orasul Copsa Mica - judetul Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 332052
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria orasului Copsa Mica
Numar invitatie: 332052/19.07.2012
Denumire contract: Reabilitarea strazi in orasul Copsa Mica - judetul Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria orasului Copsa MicaCod fiscal: 4406207, Adresa: str. Aleea Castanilor nr.8, Copsa Mica, Telefon: 0269840120, Fax: 0269840149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Aleea Castanilor nr.8, Copsa Mica, Romania, cod postal: 555400, telefon: +40 269840120, fax: +40 269840149, persoana de contact: Adrian Deaconu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Copsa Mica, str. Aleea Castanilor, nr. 8, oras Copsa Mica, judetul Sibiu, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea strazi in orasul Copsa Mica - judetul Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare strazi, parcari, trotuare str. Primaverii - bl. 6 pana la bl.11, str. Laborator zona magazin Gostat cu parcare aferenta bl.37, str. Laborator cu platforma zona bl.42 si parcarea din spatele bl. 42, str. Laborator - drumul intre bl. 38 si bl. 36A cu parcarea aferenta, str. Laborator - parcare bl. 36 si drumurile de acces la garaje, str. 1 Decembrie - drum acces in spatele bl. P4 si bl. P5, str. 1 Decembrie - parcarea bl.P9 si bl. P27 - incluziv zona centralei termice.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 929, 508.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitata: 10.000lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Modalitatea de constituire: conf. art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, este de preferat emisa de catre o banca din Romania. Se vor face retineri in conditiile art.278.1 din OUG nr. 34/2006 din garantia de participare. Garantia de participare emisa in alta limba decat limba romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantul de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Legea nr. 346/2004 si O.G. nr. 27/2006). Documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asociatiei. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
Constutirea se face in conditiile art.90 din HG nr.925/2006. Cuantumul este de 5%(2, 5% ptr. I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Se constituie prin: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari ce se va prezenta in original. Daca este emis in alta limba va fi insotit de traducere autorizata;
-retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la disp. achizit. la unit. Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achiz. va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, daca op. economic nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizit. are obilgatia de a notifica acest lucru op. economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei se va face in baza art.92 alin.(4) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa formularul 12A).Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator (in cazul sustinerii).Cerinta nr.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formularul 12B). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator (in cazul sustinerii) doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).Cerinta nr. 3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( se va completa formularul nr.4) Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire urmatoarele persoane: Mihalache Daniel Tudor - primar; Draghiciu Paul - administrator public; Comiza Cornel - viceprimar; Suciu Silvia - contabil sef; Serban Dorin - secretar; Deaconu Adrian - Comp. achizitii publice; Cristea Dan - Comp. Achizitii Publice; Pop Ioan Sorin - Insp. Protectie civila; Fluture Adrian -Cons. impozite si taxe; Boariu Precup - Cons. impozite si taxe. Consilieri locali: Baciu Ioan, Bardas Mariana, Blaga Elena, Ciuca Marius, Comiza Cornel, Danea Marius, Kis Tibor, Mardari Vasile, Moldovan Vladut, Monoranu Mirela, Oniga Ioan, Pop Viorel, Rusu Fabiola, Taifas Tudor, Toderici Ioan.Cerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( se va completa formularul 12C). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii).Cerinta nr. 5. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta( se va completa Formularul 12C').Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art.5 alin(3)din Ordinul nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Persoanele juridice romane vor depune: 1. Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoaane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Vor depune certificate privind plata datoriilor la bugetul consolidat general, C.A.S. si bugetele locale (sau documentnte echivalente) urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale) , liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate celelalte documente din prezenta sectiune pot si prezentate de catre ofertanti in fiecare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertatea deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducere autorizata. De asemenea, fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit se va proceda dupa cum urmeaza: reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea, in aceeasi declaratie pe propria raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata. Vor depune certificatul constatator urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: 1. Documente din care sa rezulte inregistrarea ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit. Din documentele depuse de ofertant trebuie sa rezulte faptul ca este autorizat sa desfasoare activitati similare cu cele care fac obiectul prezentului contract. Vor depune documente doveditoare urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).O.N.G.-urile/Persoane juridice non-profit, vor depune: 1. Certificatul emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia ofertantul isi are sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al ofertantului. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune urmatoarele perssoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare dintre urmatoaarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Autoritatea contractaanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertatea deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducere autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pentru anii 2009-2010-2011. In situatia in care operatorul economic nu a depus inca bilantul contabil pe anul 2011, poate dovedi indeplinirea nivelului impus pentru cifra de afaceri prin orice alte documente relevante. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita defiecare membru al grupului., Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri. Nivelul minim al cifrei de afaceri globala pe trei ani (2009-2010-2011) sa fie egal sau mai mare decat 1.800.000 lei exclusiv TVA.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, benefiaiza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna fiecare membru al grupului va prezenta Formularul nr.5.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea profesionala. Prezentarea listei cu personalul propus (vor fi nominalizate persoane diferite) pentru indeplinirea contrctului. Se solicita minim urmatorulpersonal: - 1 sef santier cu studii universitare de lunga durata in specialitatea constructii drumuri si poduri;
- 1 responsabil tehnic cu executia cu studii universitare tehnice atestat in domeniul constructii drumuri si poduri;
- 2 perssoane cu calificarea asfaltator;
- 2 persoane cu calificarea pavator;
- 1 persoana cu calificare mecanic utilaje;
- 2 persoane conducator auto;Se vor prezenta: CV-urile personalului responsabil direct pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Pentru fiecare persoana inclusa in oferta CV-ul trebuie sa fie insotit de copii dupa diplomele/certificatele de studii/atestatele mentionate precum si dupa documentele care confirma experienta profesionala indicata., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de minim o certificare de buna executiee pentru cele mai importante lucrari. Ofertantii vor demonstra experienta similara in cel putin un contract de lucrari similar ca tip si complexitate cu cele descrise in caietul de sarcini tehnic care face parte integranta din prezenta documnetatie, insotita de minim o certificare de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Contractul de lucrari va avea valori mai mari sau egale cu 929.508 lei, fara TVA, cerinta indeplinita prin cumul.Se va prezenta copie "conform cu originalul" dupa partile relevante ale unui contract de lucrari, similare ca tip si complexitate cu cele descrise in caietul de sarcini tehnic care face parte din prezenta documentatie. Pentru lucrarea simila ase vor prezenta urmatoarele documente: -copii de pe parti relevante ale contractului in scopul dovedirii exeperientei similare;
-proces verbal de receptie aferent contractului;
-rec, Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: -1 repartizor-finisor;
-1 autogreder;
-1 cilindru compactor;
-1 buldoexcavator;
-1 autobasculanta;Oferantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale) liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune) sustinatirul (daca acesta sustine dotarea tehnica) subcontractantul (pentru partea din contract pe care o va executa)., Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat al cadrelor de conducere in ultimii trei ani. In cazul in care oferta este depusa de o asociere acest formular trebuie prezentat de fiecare asociat. Certificat privind mangementul sistemului calitatii, SR EN ISO 9001 sau echivalent. In cazul asocierii fiecare asociat trebuie sa prezinte ISO 9001 sau echivalent pentru obiectul de activitate relevaant., Standarde de protectia mediului.Sistem de management de mediu in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent.In cazul asocierii fiecare asociat trebuie sa prezinte ISO 14001 sau echivalent pentru obiectul de activitate relevant in raport cu partea din contract pe care urmeaza sa o realizeze.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct de pe SEAP (www.e-licitatie.ro).
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 10:10
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer