Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea strazii Uzina Electrica tr. I


Detaliu pentru invitatia numarul 352412
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Numar invitatie: 352412/09.08.2013
Denumire contract: Reabilitarea strazii Uzina Electrica tr. I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: TANKO ANDRAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: TANKO ANDRAS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea strazii Uzina Electrica tr. I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reabilitarea strazii Uzina Electrica tr. I?1. Valoare estimata initialatotalul C+M, din devizul general -597.429, 00 lei2. Diverse si neprevazute - 33.059, 00 lei, adica 5, 5335% din valoare estimata initiala4.Valoare estimata maxima - 630.488, 00 lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 630, 488 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 8.000 lei; pentru depusa in valuta, echivalenta in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertei -orice oferta cu perioada de valabilitate a garantiei de participare mai mica se respinge -modul de constituire: -prin virament bancar(la contul RO44TREZ3515006XXX002142) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Prin exceptie se poate constitui si prin: a) prezentarea a unui OP, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. In orice situatie, dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul inaintarii unei contestatii in fata CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, conform prevederilor art. 278 1lit.b) din OUG nr. 34/2006, anume: se va retine :4.377, 42 lei "(calcul afferent: 4200+(597429.00-420001.00)x0.1%=4377.42), suma de 597429.00 lei nu cuprinde cheltuieli de diverse si neprevazute."
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului conf art.90 din HG nr.925/2006. se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Perioada minima de garantie de buna executie: 36 luni
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent( anexa nr.65)Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratiec) In cazul tertiului sustinatorse va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.1. 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (anexa nr.66)Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratiec) In cazul tertiului sustinatorse va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 181 lit a), lit. c1si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice romane- certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie lizibila conforma cu originalul- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalulPentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.b) Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;c) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentNota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.c) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratied) cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese)Persoanele cu functii de decizie: Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Szoke DomokosViceprimar- Antal AttilaDirector executiv ? Meckl TündeSef birou- Orban RozaliaConsilier juridic - Eross TündeConsilier juridic - Salamon LillaReferent ? Molnar MariaReferent - Mihalyfalvi JolanReferent de specialitate ? Tanko; AndrasConsilieri localiBokor MartonChindea TraianFüleki Zoltan-LadislauFülop-Arpad ZoltanKirmajer EnikoLazar AnnaMagyari ZoltanMark Csucsi Ro;bertMathe TündeOrban ZsoltSomay PeterSoo;s Szabo; KlaraToke ErvinTepelus MariusVeress DavidVitos AttilaXantus AttilaNota: In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie 1. Certificat constatator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice romane1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice strainedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);Nota: 1. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor.3.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau extrase de bilant in ultimii 3 ani, (2010, 2011, 2012)2. cifra medie de afaceri de cel putin 800.000 lei ? in domeniul de activitate aferent contractuluiSe va prezenta Anexa nr.11 ?Informatii generale? continand informatii privind cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractuluiNota: a). Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 2012 1 ? = 4, 4560 RONb) Ofertantul are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea si a altor documente, decat exercitiu financiar, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.c) Se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani care vor contine valori, perioada si locul executarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;Se considera contract similar: - Se considera contract similarproiecte/contrcate de executie /modernizare/reparatii straziLista va cuprinde doar lucrari similare: cel putin un contract similar cu o valoare de min.: 350.000, 00 leiSe va prezenta: Lucrarile executate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Nota: a). Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 2008-2012b). In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din valoarea/lucrarile contractului ce a revenit ofertantului trebuie sa fie de cel putin nivelurile minime de mai susc). Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008; 2009; 2010; 2011 ; 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.roAnul 2008 1 ? = 3, 6827 RONAnul 2009 1 ? = 4, 2373 RONAnul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 20121? = 4, 4560 RONPentru experienta similara se ia in calcul si anul in curs pana la data limita de depunere a ofertelor, declaratie privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Ofertantul trebuie sa aiba in dotare cel putinurmatoarele utilaje: autobasculanta, autogreder, autogudronator, perie mecanica pentru cura?at funda?ii drumuri, repartizor finisor mixturi asfaltice, cilindru compactor, compactor autopropulsant cu rulouri(val?uri), incarcator frontal pe pneuri, statie de preparat asfalt cu inspectia tehnica efectuata sau contract de furnizare pentru asfalt de la o statie de preparat asfalt cu inspectia tehnica efectuata, laborator autorizat pentru efectuarea analizelor de laborator grad II.( cf. Legea nr.10/1995)Nota: a) Ofertantul trebuie sa prezinta actul doveditor al intrarii in proprietate al utilajelor (contractul de vanzare cumparare, punere la dispozitie, factura fiscala, etc.), saub) Se accepta orice document prin care dovedeste ca dispune de respectivele utilaje., 1. declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat pe specialitati si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, 1. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, CV- uri semnate in original;diplome, certificate, atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL2. informatii referitoare la la studiile, pregatirea profesionala si calificarea inginerului/subinginerului, constructor, cu experienta in domeniul constructiilor si experienta manageriala, intr-un proiect similar- pentru functia de sef santier.- CV- uri semnate in original;diplome, certificate, atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL si declaratie de disponibilitate pentru salariati / angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului3. informatii referitoare la la studiile, pregatirea profesionala si calificarea inginerului/subinginerului de instalatii in constructii pentru coordonarea executiei lucrarilor de instalatii apa-canal, CV- uri semnate in original;diplome, certificate, atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL si declaratie de disponibilitate pentru salariati / angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului4. informatii referitoare la responsabil tehnic cu executia de care dispune ofertantul: atestari etc.;6. extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL si declaratie de disponibilitate pentru salariati / angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului, Anexa nr.18 ? lista cu subcontractantii si specializarea acestoraNota: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilorIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se solicita- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Actele trebuie sa fie in conformitate cu cerintele specificate pentru ofertant la capitolul respectiv.La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.In cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea ofertei comune, fiecare partener va trebui sa prezinte in mod obligatoriu documentele solicitate privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale., 3. anexa nr. 44 (model de acord de asociere) completat, in original sau copie lizibilia - In cazul asociatiilor (consortiilor).Nota: Se va prezenta: -denumirea societatilor asociate;
- nominalizarea liderului asociatiei si imputernicirea acestuia de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor;
-partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, - imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, pentru situatia economica si financiara si pentru capacitatea tehnica se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor care formeaza asocierea. in sistemul de management al calitatii in constructii: Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent emise de organisme stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, pentru activitatea de executie de lucrari de constructii constructii drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In caz de inexistenta ISO 9001:2008 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in Romaniasauin alte state, in sistemul de management de mediu: Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent emise de organisme stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene pentru activitatea de executie de lucrari de constructii constructii drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In caz de inexistenta ISO 14001:2005 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in Romaniasauin alte statePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 06.01.2014
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer