Achizitie publica - REABILITAREA STRAZII UZINA ELECTRICA TR.I
Detaliu pentru invitatia numarul 327425
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327425/22.05.2012
Denumire contract: REABILITAREA STRAZII UZINA ELECTRICA TR.I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: TANKO; ANDRAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariri Municipiul Miercurea-Ciuc, P-ta Cetatii nr. 1, Camera 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA STRAZII UZINA ELECTRICA TR.I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITAREA STRAZII UZINA ELECTRICA TR.I
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 194, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul: 10.000, 00 lei-perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zilegarantia de participare se va raporta la perioada de valabilitate a ofertrelor (120 zile)perioada de valabilitate a garantiei pentru participare se va raporta la data limita de depunere a ofertelor (nu la data depunerii sau la data deschiderii acestora).- orice oferta cu perioada de valabilitatea garantiei de participare mai mica se respinge- modul de constituire a garantiei pentru participare: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Prin exceptie garantia de participare se poate constitui si prin: a) prezentarea a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In cazul inaintarii unei contestatii in fata Consiliului National de Solutionarea Contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1%din aceasta valoare, conform prevderilor art. 278 1lit.a) din OUG nr. 34/2006, anume: Valoarea estimata fiind 995.000, 00 lei, se va retine9.950, 00 lei.
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului, conform art. 90 din HG nr.925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui: De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) ? (4) se aplica in mod corespunzator.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteiaprin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti*
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)anexa 67In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent anexa 65Nota: a.)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006cu modificarile ?i completarile ulterioare anexa 66Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b)In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie4.Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice romane- certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie lizibila conforma cu originalul- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalulPentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalulsi in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.b). Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificarile sicompletarile ulterioare.c) Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;d) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentNota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute vor avea mentionata perioada de valabilitate. In caz contrar, se vor prezenta actele normative din tara respectiva, care prevad perioada de valabilitate a documentelor. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.c) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratied) Operatorii economici care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata de catre Autoritatea Contractanta, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG nr. 34/2006cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese)anexa 63Persoanele cu functiide decizie: Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Szoke DomokosConsilier juridic - Eross TündeConsilier juridic - Salamon LillaContabil - Balogh JuditReferent de specialitate ? Tanko; AndrasNota: In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie 1. Certificat constator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principalsau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice strainedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);Nota: 1.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor.2.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.3. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organul competentNota: - In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati.2. cifra medie de afaceriminim 1.500.000, 00 lei ? in domeniul de activitate aferent contractului.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Anul 2008 1 ? = 3, 6827 RONAnul 2009 1 ? = 4, 2373 RONAnul 2010 1 ? = 4, 2099 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se considera contract similar: -declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani care vor contine valori, perioada si locul executarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;
- lucrari de construire, amenajare parcari, cu o valoare de min.800.000 lei. Lucrarea va cuprinde si canalizare pluvialaLista va cuprinde doar lucrari similare: - cel putin uncontract similar cu o valoare este de min. 800.000 lei .Nota: a). Numarul de anu solicitati (5 ani) in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelror;b). In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din valoarea/lucrarile contractului ce a revenit ofertantului trebuie sa fie de cel putin nivelurile minime de mai susc). Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2006 ; 2007; 2008; 2009; 2010; 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transfo, declaratie privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Nota: Ofertantul trebuie sa aiba in dotare cel putinurmatoarele utilaje: -autogreder.-excavator- repartizator- finisor mixturi asfaltice- cilindru compactor pentru asfaltare- cilindru compactor pentru terasamente- cilindru compactor pentru trotuare-statie de betoane sau contract de furnizare-statie de preparat mixturi asfaltice sau contract de furnizare pt mixturi asfaltice-autobetoniera-autobasculanta-matura mecanica- autogudronator- freza de asfaltNota: a)Ofertantul trebuie sa prezinta actul doveditor al intrarii in proprietate al utilajelor (contractul de vanzare cumparare, punere la dispozitie, factura fiscala, etc.)b) Se accepta orice document prin care dovedeste ca dispune de respectivele utilaje., declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajatpe specialitatisi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, responsabil pentru executia lucrarilor (sef punct de lucru), responsabilul cu controlul tehnic de calitate in constructii, responsabil tehnic cu executia- domeniul II- inclusiv Curriculum vitae;, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului pentru functia de: min. 5 asfaltatormin. 5 pavatormin. 1 instalator constructiiNota: Personalul trebuie sa prezinte urmatoarele acte: CV- uri semnate in original din care sa reiese ca a participat la indeplinirea de contracte similarediplome, certificate, atestari etc.Atestate de calificare pentru personalul despecialitatedeclaratie de disponibilitate / angajament de participare pentru personalul cu contract de colaborareextrase din Registrul General al Salariatilor - REVISAL, contracte de colaborare dintre ofertant si personalul colaborator.CV ? ul trebuie sa contina informatii referitoare la urmatoarele: data participarii acestuia la indeplinirea obligatiilor asumate prin acel contract la care face apel si care demonstreaza indeplinirea criteriului.numele Angajatorului si Beneficiaruluifunctiile detinute, precum si perioadele aferente indicate Certificatul ISO 9001 : 2008 sau echivalent emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., privind managmentul calitatii in constructii, pentru activitatea de executie de lucrari de constructii drumuri, valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In caz de inexistenta ISO 9001:2008 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerinteleISO 14001:2005 pentru activitatea de executie de lucrari de constructii drumurivalabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In caz de inexistenta ISO 14001:2005 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 09:30