Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea termica


Detaliu pentru invitatia numarul 348551
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Chimico Farmaceutica-I.C.C.F. Bucuresti
Numar invitatie: 348551/14.06.2013
Denumire contract: Reabilitarea termica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare Chimico Farmaceutica-I.C.C.F. BucurestiCod fiscal: 3008580, Adresa: Calea Vitan nr. 112, Sector 3, Bucuresti, Telefon: 021/3212117, Fax: 021/3222917
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Vitan nr. 112, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 031299, telefon: +40 213212127, fax: +40 213212127, persoana de contact: Cecilia Molau, Andreea Monica Ifrim si Amza Eugenia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Vitan nr. 112, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 031299;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-dezvoltare: in biotehnologie ? cod CAEN 7211 (activitate principala), in alte stiinte naturale si inginerie ? cod CAEN 7219)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea termica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare termica, conform solicitarilor din caietul de sarcini si devizele anexateValoarea estimata totala a lucrarilor: 2779338.61 lei+TVAValoare estimata 2698387 lei+TVAvaloare diverse si neprevazute 80951.61 lei+TVA
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 779, 338.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 53967 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile; Mod de constituire: prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in contul autoritatii contractante, cod fiscal 3008580, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in favoarea autoritatii contractante), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata (vizat de organele bancare) sau orice alte instrumente financiare, ofertantul are obligatia sa depuna dovada constituirii ei la sediul autoritatii contractante pana la data si ora deschiderii ofertelor.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% privind garantia participare, Legii nr. 346/2004.In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia depusa de un ofertant participant, autoritatea contractanta va retine contestatarului o parte din garantia de participare conform art. 278^1 alin a) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie 1) Se vor avea in vedere prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, H.G. nr. 1045/2011. 2) Este recomandabil ca garantia sa fie emisa de catre o banca din Romania. 3) Cuantumul acesteia este in valoare de 10% din pretul contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% privind garantia de buna executie, conform art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 5 in original, Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 6 in original Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul. (numai alin.a, c si d);Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 7 in original;Certificat fiscal (datorii la bugetul de stat) eliberat de Primaria cxompetenta, Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general)privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat-Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (prezentare formulare tip in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP-Prezentare Formular 10 in original; Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazuta la art.69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator-Declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume: Moscovici Misu ?Director general; Cojanu Vasile?Director Economic; Lupescu Irina - Director adj stiintific, Amza Eugenia-membra in comisie, Ifrim Andreea Monica-membra in comisie, Bolborici Ecaterina-membra in comisie, Cojanu Mioara-contabil, Molau Cecilia-expert achizitii publice -Prezentare Formular 11 in original; Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului /ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator conform art. 69.2 alin 2 din OUG nr. 77/27.11.2012 - conform Formular B Cerinta nr. 1 ?pentru Persoane juridice/fizice romane. Se va depune cazierul fiscal al ofertantului emis de Administratia Finatelor publice si cazierul judiciar al ofertantului emis de Politie. Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului astfel incat la data limita de depunere a ofertelor informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (Prezentare document in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul) Obs. In cazul in care certificatul a fost prezentat in copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata. Cerinta nr. 2- Persoane juridice /fizice straine Prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - Prezentare document in copie lizibila certificata conform cu originalul Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual, lei/euro comunicat de BNR ) sa fie de minim 5396774 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze precum si datele de recunoastere ale acestuia. Daca sunt asociati, se va prezenta acordul de asociere a operatorilor economici)., Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de executie lucrari, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de incheiere, fie a unui ?angajament?, fie a unui ?contract de inchiriere cu clauza suspensiva?) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie lucrari., Informatii referitoare la studiie, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarii, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (conform Formular 9) continand beneficiarul, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii, insotita de certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar. Ofertantii vor face dovada executiei de lucrari similare, prezentand documente ale unor contracte de lucrari care au valoare cumulata minim2698387.00 lei. Ofertantul sa faca dovada personalului privind executarea lucrarii cu personal de specialitate respectiv un manager de proiect, un sef de santier si un responsabil tehnic pentru executatia si urmarirea lucrarilor. Se va prezenta documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatii ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicabil fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer