Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea termica a blocurilor de locuinte din Municipiul Brasov- 10 loturi


Detaliu pentru invitatia numarul 327925
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 327925/25.05.2012
Denumire contract: Reabilitarea termica ablocurilor de locuinte din Municipiul Brasov- 10 loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550, fax: +40 268473001, persoana de contact: Marilena Petcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.8, Sala de consiliu, Brasov.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea termica ablocurilor de locuinte din Municipiul Brasov- 10 loturi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitarea termica ablocurilor de locuinte din Municipiul Brasov in urmatoarele amplasamente : str. Berzei nr.9A, BL.A1; str. Mierleinr.4, bl.C12 ; str. Mierleinr.6-8, bl.C13; str.Margaritarelor nr.32, BL.126; str.General Dumitrache nr.20, BL.257; str. Jupiter nr.9, BL.9; str. 1 Decembrie 1918 nr.3, BL.313 ; str. Vulturului nr.2, BL.A8; str.Uranus nr.17; str.Mihai Viteazul nr.44, bl.63.Garantia lucrarilor executate va fi de 3 (trei) ani de la data finalizariilucrarilor .
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 390, 543.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Se va depune garantie de participare in cuantum de: -LOT I - 6728, 5 lei;LOT II-3716, 46 lei;LOT III-8734, 62 lei;LOT IV -8058, 95 lei;LOT V- 4527, 17 lei;LOT VI-4340, 56 lei; LOT VII- 5594, 58 lei;LOT VIII-6919, 19 lei;LOT IX- 9236, 12 lei ;LOTUL X-9954, 67 leiGarantia de participare va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (3) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMMurile beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. In acest caz, se va prezenta o declaratie privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM-Formular anexa 1 din sectiunea Formulare.In conformitate cu Art. 2781*), in masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie formulata la prezenta procedura, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: Lotul I-3364, 25 lei;Lotul II- 1858.23 lei;LOTUL III- 4216.73 lei;LOTUL IV- 4029.47 lei;LOTUL V- 2263.58 lei;LOTUL VI- 2170.28 lei; LOTUL VII-2797.29 lei;LOTUL VIII- 3459.59 lei;LOTUL IX-4241.80 lei;LOTUL X- 4277.73 leiGarantia de participare se va prezenta separat, pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta si documentele de calificare, impreuna cu dovada IMM (daca e cazul) si extrasul de cont confirmat de catre banca.- Ofertele care nu vor prezenta documentul privind constituirea garantiei de participare, astfel cum s-a solicitat in prezenta fisa de date, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
IN VALOARE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. -Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006)-completarea si prezentarea Formularului 1; -Declaratie privind eligibilitatea-completarea si prezentarea Formularului 1.a-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; -Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006.- completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Gabor si Miklos Sandor Gantz-Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti-Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: LilianaHorga-Director Directia Economica-Marilena Tudorache-Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea-Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin-Consilier: Ramona Mandrea, Marilena Petcu.-LISTA CONSILIER LOCALI1.GABOR ALEXANDRU-ADRIAN2.HATHAZI LADISLAU3.GANTZ MIKLOS-SANDOR4.TARBA MIHAIL5.KRAILA VASILE6.TOP FERGHETE CARMEN-FLORIANA7.CHIRICHES ANDREI-CRIPRIAN8.OPRICA FLORENTIN-ADRIAN9.IONESCU LUCIAN10. SERENDAN TRAIAN CORNEL MIHAI11. MIHAI COSTEL12. RATA IONEL-MIRCEA13. MANOLACHE STELIAN14. CHICIUDEAN TEODOR15. FELEGEAN ELENA-DANIELA16. TANASE GHEORGHE17. JICA RADU18. IONESCU MANIELA-CARMEN19. ATOMEI ADRIAN20. URSE GABRIELA21. DAVID MIHAI CIPRIAN22. RAHOTA DRAGOS IULIAN23. GHIRDA MIHAI-IOAN24. GURGU MINERVA25. LUPU LIVIU26. GABOR IMRE27. SZENTE LADISLAUCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentarea Formularului 3.Prezentarea documentelor se va face separat pentru fiecare lot in parte. Persoane juridice/fizice romane: -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Prezentarea documentelor se va face separat pentru fiecare lot in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-separat pentru fiecare lot in parte., -Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat siale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-separat pentru fiecare lot in parte., -Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune inderularea contr. separat pe fiecare lot-Personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, separat pe fiecare lot, cerinte minime: -1 RTE (Responsabil tehnic cu executia); 1 coordonator in materie de securitate si sanatate conform HG300/2006, actualizata privind cerintele minime se securitate si sanatatepentru santierele temporare sau mobile si personalul de executie a lucrarilor de care dispune, separat pe fiecare lot se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sauspecializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si sevor prezenta CV-uri ale personalului minim de specialitate.Pentru personalul de executie a lucrarilor se vor prezenta liste cu personalul de executie de care dispune ofertantul separat pe fiecare lot si se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sauspecializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-uri ale personalului minim de special, -Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de caredispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului separat pe fiecare lot in parte, -Experienta similara-Ofertantul trebui sa demonstreze o experienta similara in domeniul obiectulului contractului care sa confirme executarea unor lucrari similare-prezentarea a cel putin un contract (parti relevante de pe contract) /document/ proces verbal de receptie-separat pentru fiecare lot in parte., -Informatii referitoare la personalul de conducere- separat pentru fiecare lot in parte. -Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria9000/echivalent- prezentarea certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent, separat pentru fiecare lot in parte., -Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria14000/echivalent-prezentarea certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent separat pentru fiecare lot in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit-Pentru descarcarea fisierelor accesati: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer