Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitarea termica a blocului de locuinte E1,E2 si E3 din municipiul Zalau, constituit in asociatie de proprietari? SMIS 48132


Detaliu pentru invitatia numarul 356798
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Numar invitatie: 356798/08.01.2014
Denumire contract: ?Reabilitarea termica a blocului de locuinte E1, E2 si E3 din municipiul Zalau, constituit in asociatie de proprietari? SMIS 48132
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAUCod fiscal: 4291786, Adresa: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Telefon: 0260/610550/149, Fax: 0260/661869
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Romania, cod postal: 450016, telefon: +40 0260/610550/149, fax: +40 0260/661869, persoana de contact: Sabou Gligore
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Romania, cod postal: 450016, telefon: +40 0260/610550/149, fax: +40 0260/661869, Sala mica de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitarea termica a blocului de locuinte E1, E2 si E3 din municipiul Zalau, constituit in asociatie de proprietari? SMIS 48132
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru ?Reabilitarea termica a blocului de locuinte E1, E2, E3 din municipiul Zalau, constituite in asociatii de proprietari? SMIS 48132Contractul va cuprinde urmatoarele categorii de lucrari: Izolare pereti exteriori, Tamplarie spatii comune, Izolare planseu peste ultimul nivel, Termoizolare planseu peste subsol, Lucrari conexe.Valoare estimata a lucrarilor fara Cheltuieli diverse si neprevazute: 1.318.731, 64 lei fara TVA.Valoare estimata a Cheltuielilor diverse si neprevazute: 40.149 lei fara TVA, reprezentand un procent de 3, 0655% din cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza.Valoare estimata totala a lucrarilor incluzand capitolul cheltuieli diverse si neprevazute: 1.358.880, 64lei fara TVA.Nota: Procentul aferent cheltuielilor de diverse si neprevazute nu se aplica la cap. 5.1 Organizare de santier.Ofertantii vor evidentia in Formularul F1 ? Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, cheltuielile aferente cap. Diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 358, 880.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip este 26.374 lei (art.43^1, alin 2, lit.a/OUG nr. 34/2006) In cazul aplic prev art.278^1 / O.U.G. nr.34/2006 se va retine suma de 5.099lei . Constituirea garantiei bancare se face prin virament bancar, in contul RO76TREZ5615006XXX000186, pt Primaria mun. Zalau, cod fiscal 4291786. sau instr de garantare emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asigurari , care se prezinta in original sau se const prin dep la caseria autorit contract a unei sume in numerar sau OP sau fila CEC cu cond confirmarii acesteia de catre banca, pana la data deschiderii ofertei . IMM-urile benef de reduceri de 50% conform Legii nr. 346/2004, cu cond prezent dovezii de incadrare in IMM conform modelului prev in lege (Formularul 3).Perioada de valabilit este de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor egala cu perioada de valabilitatea a ofertei. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Scrisoarea de garantie bancara, elib de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, se complet conf Formular 24. Garantia de particip constit de of a caror oferta nu a fost stabilita castig se va returna numai dupa semnarea contr. de achizitie publica de autorit contractanta cu of a carui of a fost desemnata castigat dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat de la data ex perioadei de valabilit a ofertei. Ca excep garantia de particip constit de op ec a carui of a fost stab castig se va returna numai dupa semn contr. si constit garantiei de buna executie Echivalenta leu/ alta valutase determina conform cursului de schimb comunicat de BNR cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executiea contractului este 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. IMM-urile beneficiaza de reducerea la 50% a garantiei de buna executie, cu conditiaprezentarii declaratiei pe proprie raspundere, conform Formularului 3 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre ofertant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractuluide lucrari. Pe parcursul indeplinirii contractuluide lucrari, autoritatea contractantaurmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite ofertantuluipana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta vainstiinta ofertantuldespre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoareaofertantului. Autoritatea contractantava restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 6.In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert , fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta proceduraCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 7In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular, tertul sustinator are obligatia neancadrarii doar in prev. lit. a), c) indice 1 si d) ale acestei prev. legale;Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta proceduraCerinta 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele localeModalitatea de indeplinire3.1.Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este revazut termenul limitade depunere a ofertei ( conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal), de la punctul de lucru implicat in derularea contractului .3.2.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia generala a finantelor publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este revazut termenul limita de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal), de la punctul de lucru implicat in derularea contractului .Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata .Cerinta nr. 4Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 8.In Anexa I la Formularul 8 la acest formular solicitat sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Acestea sunt: Capilnasiu Sandu Victor Radu, Cota GabrielaDaniela, Fazakas Nicolae, Nistorescu Radu Mihai, Potrovita Stelian, Crisan Giorgiana Dana, Bagarean Monica, Balajel Teodor, Birsan Cristian Claudiu, Bogdan Zsolt Miklos, Crisan Mariana Dana, Daraban Vasile, Dragos Raul Bogdan, Haller Otto, Hosu Ioan Valentin, Lakatos Alexandru, Lupa Ilie Ioan, Margin Gabriel Adrian, Muresan Cristian Rares, Muresan Rodica Maria, Pop Eugen, Rusu Daniel, Seling Pop Rodica, Ticala Maria, Opris Doina, Sabou Gligore, Puscas Maria Erzsebet, Pop Angelica, Mirisan Maria, Brudasca Maria, Galea Anica, Hanga Delia, Mezei Mihaela Corina, Butcovan Ramona Maria, Tulai Ioan, Predescu Adina Claudia, Sandu Constantin, GavraTerezia, Cuibus Mariana, Lipovan Ioan, Pausan Margareta, Pop Gabriela Ioana, Sabou Nela Marinela, Guset Lidia, Margin Silvia, Ardelean Claudia Florica, Muresan Loredana Viorica, Dobra Cristian Lucian, Pop Rodica Elena, Opris Traian, Contras Claudia Dorina, Pop Nicoleta Camelia, Ciulea Simona Ioana, Vidican Mihai.Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 8 cu anexa IIncadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, subcontractanti formularul va fi prezentat si pentru acestia. Asociatul, tertul sustinator, subcontractantul are obligatia neancadrarii in prev. art. 69^1 din OUG 34/2006;Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 9In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010Modalitatea de indeplinirePrezentarea declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- completarea Formularului 10.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1Documente de inregistrarePersoane juridice/fizice romane: Modalitatea de indeplinirePrezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat, pentu partea de contract pe care o va realiza.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata .Persoane juridice /fizice straine: - Prezentare traduceri in limba romana, legalizate, a documentelor referitoare la inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente / echivalente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici ), original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea de contract pe care o va realiza.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Completarea Formularului 11 ? Informatii generale.Se solicita declararea cifrei medii de afaceri in domeniul constructiilor civile pe ultimii 3 ani(2011, 2012, 2013) care trebuie sa fie de cel putin2.637.463, 28 lei.In cazul in care aceste informatii nu sunt disponibile se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri de 50% pentru cerintele privind cifra de afaceri, conform Legii nr. 346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie: declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii, conform modelului prevazut in lege (Formularul 3).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentulmentionat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica1. Prezentarea declaratiei privind Lista principalelor lucrari executate si finalizate in ultimii 5 ani ? completarea Formularului 12 si a anexei acestuia.Lista va contine informatii despre cel mult 3 contracte de lucrari in domeniul constructiilor civile, lucrari receptionate partial, receptionate la terminarea lucrariisau receptionate final, in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, cu ovaloare/valoare cumulata totala, fara TVA, de cel putin 1.318.731, 64leiDeclaratia va fi insotita de certificate/ documente emise saucontrasemnate de beneficiari (copii ale partilor relevante din contracte/ copiiprocese verbale de receptie/recomandari (Formularul 13)/ documente constatatoare/oricealt document), din care sa rezulte obligatoriu date referitoare la: -executarea lucrarilor in conformitate cu normele profesionale din domeniu si au fost duse la bun sfirsit-partile contractante;
-obiectul contractului;
-perioada si locul executiei-valoarea;
-pagina finala cu semnaturi.In cazul in care ofertantul are un contract comun si pentru alte lucrari , va prezenta documente relevante din care sa rezulte valoarea lucrarilorce fac obiectul achizitiei .Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? completarea Formularul 14 si a anexei acestuia.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta nr. 2Informatii privind capacitatea profesionala1. Declaratie privind efectivul mediu anual a personalului angajat si a cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani - completarea Formularului 15.2. Prezentarea listei personalului de conducere, a personalului responsabil direct cu indeplinirea contractului de lucrari precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului (experti, specialisti/specializati; RTE, CQ), in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, informatii privind studiile, pregatirea profesionala si CV-urile acestora ? completarea Formularului 16.Ofertantii trebuie sa faca dovada asigurarii a cel putin urmatorului personal minim necesar: Sef de santier : ing/ subing cu experientain domeniul constructiilor civile.pentru care se vor prezenta: - Diploma de studii, in copie-Contract de munca, in copie sau contract de prestari servicii, in copie sau angajament de participare, dupa caz.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE), atestat MDRT, domeniul I ? Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere, pentru care se vor prezenta: - Atestat MDRT, in copie- Legitimatie cu viza in termen de valabilitate, in copie- Contract de munca, in copie sau contract de prestari servicii, in copie sau angajament de participare, dupa caz.Responsabil tehnic cu controlul calitatii (CQ), pentru care se vor prezenta: - Diploma de studii, in copie- Decizia/dispozitia de numire in functia de responsabil tehnic cu controlul calitatii;
- Contract de munca, in copie sau contract de prestari servicii, in copie sau angajament de participare, dupa caz.Responsabil privind sanatatea si securitatea in munca (SSM), pentru care se vor prezenta: - Certificat absolvire cursuri in domeniu, in copie, valabil la data limita de depunere a ofertelor;
- Contract de munca, in copie sau contract de prestari servicii, in copie sau angajament de participare, dupa caz.3. Asigurarea cu personalul necesar executiei lucrarii.Se va prezenta lista cu personalul muncitor calificat, pe meserii, decare dispune ofertantul pentru executia lucrarilor ? completarea Formularului 17.4. Se va prezenta situatia privind tipul relatiilor contractuale cu persoanele responsabile in realizarea obiectivelor contractului sau angajamentul de participare obtinut de ofertant din partea persoanelor responsabile in realizarea obiectivelor contractului de lucrari ? completarea Formularului 18.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta nr. 3Informatii privind asocierea si subcontractantii1. Prezentarea Acordului de asociere ? Formular 19, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (fizic, valoric si procentual din valoarea contractului).2. Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Formular 20 cu Anexa.3. Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare - Formular 21.4. Prezentareade catreasociati si subcontractanti a declaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completarea Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt nominalizate in Anexa la Formularul 8. Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatiiPrezentarea Certificat ISO 9001 / 2008care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001:2008 sau echivalent, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2014 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer