Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitarea termica a blocurilor de locuinte C1, M10, D48, G1 si IJGCL din municipiul Zalau, constituite in asociatii de proprietari? cod SMIS 48130


Detaliu pentru invitatia numarul 357358
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Numar invitatie: 357358/07.02.2014
Denumire contract: ?Reabilitarea termica a blocurilor de locuinte C1, M10, D48, G1 si IJGCL din municipiul Zalau, constituite in asociatii de proprietari? codSMIS 48130
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAUCod fiscal: 4291786, Adresa: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Telefon: 0260/610550/149, Fax: 0260/661869
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Romania, Registratura, camera 4, cod postal: 450016, telefon: +40 0260/610550/149, fax: +40 0260/661869, persoana de contact: VIOLETA CONDE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: municipiul Zalau, Piata Iuliu Maniu, nr.3, judetul Sala, Sala mica de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitarea termica a blocurilor de locuinte C1, M10, D48, G1 si IJGCL din municipiul Zalau, constituite in asociatii de proprietari? codSMIS 48130
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru pentru izolatia termica la obiectivul de investitii ?Reabilitarea termica a blocurilor de locuinte C1, M10, D48, G1 si IJGCL din municipiul Zalau, constituite in asociatii de proprietari? cod SMIS 48130Contractul va cuprinde urmatoarele categorii de lucrari: Izolare pereti exteriori, Tamplarie spatii comune, Izolare planseu peste ultimul nivel, Termoizolare planseu peste subsol, Lucrari conexe.Valoare estimata a lucrarilor fara Cheltuieli diverse si neprevazute: 2.146.471, 91 lei fara TVA.Valoare estimata a Cheltuielilor diverse si neprevazute: 65.027, 271 lei fara TVA, reprezentand un procent de 3, 0715 % din cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza.Valoare estimata totala a lucrarilor incluzand capitolul cheltuieli diverse si neprevazute: 2.211.499, 18 lei fara TVA.Nota: Procentul aferent cheltuielilor de diverse si neprevazute nu se aplica la cap. 5.1 Organizare de santier.Ofertantii vor evidentia in Formularul F1 ? Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, cheltuielile aferente cap. Diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 211, 499.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip.este de: 42900, 00lei (art.43^1, al.2, lit.a din OUG nr. 34/2006). Din ac. se va retine suma de 5926, 47 lei in cazul aplic.prev.art.278^1 din OUG nr34/2006, cu modif.si compl.ult. (1) Gar.de part.se constit.prin vir.bancar in contul RO76TREZ5615006XXX000186, deschis la Trez.Zalau pentru Primaria municipiului Zalau, cod fiscal 4291786 sau printr-un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig.care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers.garantate, in conf.cu contractul garantat; saub) neconditionat, resp.la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu privire la culpa pers.garantate.(4) Gar.de part.se poate constitui si prin depunerea la casieria aut.contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec;b) a unei sume in numerar.(5) In orice sit.dovada const.gar.de part.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Scris.de garantie bancara, elib.de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, se completeaza conf.Formularului 24.Per.de valab.a gar.pentru part.este de 90 de zile calend, egala cu per.de valab. a ofertei.IMM-urile benef.de red.de 50% ptr.gar.de part.conf.Legii nr. 346/2004, cu cond.prezent.dovezii de incadrare in aceasta categ.conf.modelului prev.in lege (Formularul 3).Echiv.leu/valuta se det.conf.cursului de schimb comunicat de BNR cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Dovada gar.de part.se va prezenta in plic separat de plicul ofertei, pe care se va mentiona «Garantie de participare ». Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit.gar.pentru part.vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executiea contractului este 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. IMM-urile beneficiaza de reducerea la 50% a garantiei de buna executie, cu conditiaprezentarii declaratiei pe proprie raspundere, conform Formularului 3 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre ofertant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractuluide lucrari. Pe parcursul indeplinirii contractuluide lucrari, autoritatea contractantaurmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite ofertantuluipana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta vainstiinta ofertantuldespre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoareaofertantului. Autoritatea contractantava restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 6.In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 7.In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular, tertul sustinator avand obligatia neincadrarii doar in lit.a, c^1 si d, ale art. 181 din OUG34/2006Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale Modalitatea de indeplinire3.1.Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal), de la punctul de lucru implicat in derularea contractului.3.2.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia generala a finantelor publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal), de la punctul de lucru implicat in derularea contractului.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta inoricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 4Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 8.In Anexa la acest formular solicitat sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Acestea sunt: Capilnasiu Sandu Victor Radu, Cota GabrielaDaniela, Fazakas Nicolae, Nistorescu Radu Mihai, Potrovita Stelian, Crisan Giorgiana Dana, Bagarean Monica, Balajel Teodor, Birsan Cristian Claudiu, Bogdan Zsolt Miklos, Crisan Mariana Dana, Daraban Vasile, Dragos Raul Bogdan, Haller Otto, Hosu Ioan Valentin, Lakatos Alexandru, Lupa Ilie Ioan, Margin Gabriel Adrian, Muresan Cristian Rares, Muresan Rodica Maria, Pop Eugen, Rusu Daniel, Seling Pop Rodica, Ticala Maria, Opris Doina, Sabou Gligore, Puscas Maria Erzsebet, Pop Angelica, Mirisan Maria, Brudasca Maria, Galea Anica, Hanga Delia, Mezei Mihaela Corina, Butcovan Ramona Maria, Tulai Ioan, Predescu Adina Claudia, Sandu Constantin, GavraTerezia, Cuibus Mariana, Lipovan Ioan, Pausan Margareta, Pop Gabriela Ioana, Sabou Nela Marinela, Guset Lidia, Margin Silvia, Ardelean Claudia Florica, Muresan Loredana Viorica, Dobra Cristian Lucian, Pop Rodica Elena, Opris Traian, Contras Claudia Dorina, Pop Nicoleta Camelia, Ciulea Simona Ioana, Vidican Mihai. Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 8.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul areterti sustinatori, subcontractanti, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 9.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 10.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1Documente de inregistrarePersoane juridice/fizice romane: Modalitatea de indeplinirePrezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat, pentru partea de contract pe care o va realiza.Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, saprezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Prezentarea documentelor referitoare la inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente/ echivalenteemise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici) in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat, pentru partea de contract pe care o va realiza.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, saprezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiaraDeclaratie privind valoarea cifrei de afaceri medie anuala in domeniul constructiilor civile a operatorului economic pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), care trebuie sa fie de cel putin 4.292.000, 00 lei.In sustinerea cerintei de calificare ofertantii vor completa Formularul 11- Informatii generale. In cazul in care aceste informatii nu sunt disponibile se va lua in consideraresi data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri de 50% pentru cerintele privind cifra de afaceri, conform Legii nr. 346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie: declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii, conform modelului prevazut in lege (Formularul 3). In cazul unei asocieri, fiecare asociateste obligat sa prezinte documentul mentionat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaDeclaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor - completarea Formularului 12 si a anexei acestuia.Lista va contine informatii despre lucrari in domeniul constructiilor civile, receptionate partial, receptionate la terminarealucrarilor sau receptionate final, in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, cu o valoare cumulata totala, fara TVA de cel putin 2.146.000, 00 lei, realizate in cadrul a cel mult 3 contracte de lucrari.Declaratia va fi insotitade certificari de buna executie(copii ale partilor relevante din contracte/copii ale proceselor verbale de receptie/ recomandari) (Formularul 13)/documente constatatoare/orice alt document, din care sa rezulte obligatoriu date referitoare la: -executarea lucrarilor in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit;
-partile contractante;
-obiectul contractului;
-perioada si locul executiei;
-valoarea.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul in care ofertantul are un contract comun cu alte lucrari , va prezenta documente relevante din care sa rezultevaloarea lucrarilor ce face obiectul achizitiei., Cerintanr.2Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Completarea Formularul 14 si a anexei acestuia.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, Cerinta nr. 3Informatii privind capacitatea profesionala1. Declaratie privind efectivele medii anuale in ultimii 3 ani ale personalului angajat si al cadrelor de conducere -completarea Formularului 15. Declaratia va fi insotita de extras Revisalla 31.12.2011, 31.12.2012 si la 31.12.2013.2. Prezentarea listei personalului de conducere, a personalului responsabil direct cu indeplinirea contractului de lucrari precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului (experti, specialisti/specializati; RTE, CQ), in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, informatii privind studiile, pregatirea profesionala?completarea Formularului 16.Ofertantii trebuie sa faca dovada asigurarii a cel putin urmatorului personal responsabil cu indeplinirea contractului: Sef de santier: inginer/subinginer cu experienta in domeniul constructiilor civile pentru care se vor prezenta: - Diploma de studii, in copie- Contract de munca, in copie sau contract de prestari servicii, in copie sau angajament de participare, dupa caz.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE), atestat MDRT, domeniul I?Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere, pentru care se vor prezenta: - Atestat MDRT, in copie;
- Legitimatie cu viza in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie;
- Contract de munca, in copie sau contract de prestari servicii, in copie sau angajament de participare, dupa caz.Responsabil tehnic cu controlul calitatii (CQ), pentru care se vor prezenta: - Diploma de studii, in copie;
- Decizia/dispozitia de numire in functia de responsabil tehnic cu controlul calitatii;
- Contract de munca, in copie sau contract de prestari servicii, in copie sau angajament de participare, dupa caz.Responsabil privind sanatatea si securitatea in munca (SSM), pentru care se vor prezenta: - Certificat absolvire cursuri in domeniu, in copie;
- Contract de munca, in copie sau contract de prestari servicii, in copie sau angajament de participare, dupa caz.3. Asigurarea cu personalul necesar executiei lucrarii.Se va prezenta lista cu personalul muncitor calificat, pe meserii, de care dispune ofertantul pentru executia lucrarilor ? completarea Formularului 17.4. Situatia privind tipul relatiilor contractuale cu persoanele responsabile inrealizarea obiectivelor contractului de lucrari sau angajamentul de participare obtinut de ofertant din partea persoanelor responsabile in realizarea obiectivelor contractului de lucrari?completarea Formularului 18.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, Cerinta nr. 4Informatii privind asocierea si subcontractantii1. Prezentarea Acordului de asociere ? completarea Formularului 19, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (fizic, valoric si procentual din valoarea contractului).2. Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - completarea Formularului 20 si a anexei acestuia..3. Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare - completarea Formularului 21., Cerinta nr.5Informatii privind masurile de protectie a mediului1.Prezentarea declaratiei privind respectarea conditiilor de protectie a mediului ? completarea Formularului 22. Informatii privind reglementarile care sunt in vigoare, cu privire la protectia mediului, se pot obtine de la Agentia de Protectie a Mediului sau de pe site-ul : http: /www.anpm.ro Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatiiPrezentarea Certificat ISO 9001/2008 care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001:2008 sau echivalent.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea de contract pe care o va realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 5luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2014 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer