Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea zonei pietei agroalimentare Salonta


Detaliu pentru invitatia numarul 346427
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Salonta
Numar invitatie: 346427/09.05.2013
Denumire contract: Reabilitarea zonei pietei agroalimentare Salonta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SalontaCod fiscal: 4593423, Adresa: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Telefon: 0259-373243, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Romania, cod postal: 415500, telefon: +40 0259373243, fax: +40 0359409733, persoana de contact: Groza Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiului Salonta, str. Republicii nr. 1, sala mica de sedinte et. I, cam. 9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea zonei pietei agroalimentare Salonta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de reabilitarea zonei pietei agroalimentare din municipiul Salonta, conform unui proiect tehnic existent.Valoarea estimata a contractului de achizitie, conform devizului general si devizelor pe obiect, este de 1.334.496 lei, care cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general in valoare de 63209 lei.
II.1.6) CPV: 45213142-0 - Lucrari de constructii de piete in aer liber (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 334, 496 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 20.000 leiEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM in conf. cu Legea nr. 346/2004, pentru a beneficia de reducerea de 50%, va atasa garantiei de participare si declaratia de incadrare in categoria IMM.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) ordin de plata, insotit de extrasul de cont, in contul RO39TREZ0835006XXX000030, deschis la Trezoreria Municipiului Salontab) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? Formularul 24Scrisorile de garantie vor fi eliberate de o banca din Romania, sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferintaacu corespondent in Romaaia.c) achitarea sumei la casieria Primariei municipiului Salontad) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Perioada de valabilitate a garantiei - 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original) prezentata in partea exterioara a plicului, nu va fi deschisa si va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere, conform art. 33 alin. 3 din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a contractului / 5 % pentru IMM, si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, in termen de maximum 5 zile de la semnarea contractului, devenind anexa la contractul incheiat: 1. scrisoare de garantie bancara ? formularul 242. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din H.G. nr. 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Dovada neincadrarii la prevederile art. 180, 181 siart. 69?1 din OUG 34/2006.Declaratie privind situatia personala a ofertantului, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului.-declaratia privind eligibilitatea - formularul 4a-declaratia privind neincadrarea in art. 181din OUG 34/2006 - formularul 4b-declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 - formularul 4c.Conform art.69^1 din OUG 34/2006 persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Torok Laszlo; - primar, Illyes Lajos - viceprimar, Groza Ioan - responsabil achizitii publice si consilierii locali care aproba bugetul: Kiss Erno, Nagy Ileana, Szabo; Sandor, Cseke Sandor, Pato;cs Julia-Anamaria, Szemes Sandor-Ferencz, Nagy Arpad, Szasz Denes-Albert, Horvath Janos, Szijjarto; Szilard, Gali Terez, Balogh Peter, Boit Nicolae, Buz Ramona-Angela, Vesa Ioan, Sala Razvan-Sergiu.- Certificatul de Atestare Fiscala.Se va prezenta un formular emis de Administratia Finantelor Publice, in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? din care sa rezultate obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de Administatia Finantelor Publice, privind datoriile fata de bugetul de stat.- Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale , privind datoriile fata de bugetul local.Se va prezenta un formular emis Directia Impozite si Taxe Locale , in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? din care sa rezultate obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificarea faptului ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta - in baza ORDINULUI nr. 314/2010. - Formularul 5Declararea calitatii in care operatorul economic participa la procedura -in nume propriu/asociat.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 3NOTA: In situaIia in care din documentele solicitate mai sus, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180, art. 181 sau de art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare iregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art. 181 din OUG nr. 34/2006, respectiv ale art. 97^1 din HG nr. 925/2006 actualizata. Se solicita depunerea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul". Informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.Se solicita dovada ca ofertantul este autorizat sa execute lucrari de instalatii electrice 0, 4 - 20 KV., in acest sens ofertantul va depune: - atestat A.N.R.E. tip C2A ? pentru societati comerciale, valabile la data limita a depunerii ofertelor.- atestate individuale A.N.R.E. minim grad. III B si II. B, in cazulpersoanelorfizice, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Mentionarea cifrei de afaceri globala dinultimii trei ani, care sa fie minimum2.000.000 lei. Din fisa de informatii generale sa rezulte sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura a ofertantilor, Informatii privind situatia economico- financiara- bilantul contabil pe anul 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada executarii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract avand ca si obiect lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii, cu o valoare minima sau egala cu 1.200.000 lei fara T.V.A.Pentru a dovedi modul de indeplinire a obligatiilor contractuale si calificativul pentru lucrarile executate se va depune: -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie/documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la beneficiarul contractului, tipul lucrarilor executate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului pentru cele mai importante lucrari, Dovada detinerii personalului necesar pentru executarea lucrarilor.Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu: -un sef de santier care sa coordoneze lucrarile-un responsabil tehnic cu executia lucrarilor pentru domeniul constructiilor civile si industriale- un responsabil tehnic cu executia lucrarilor de drumuri- un responsail tehnic cu executia lucrarilor de instalatii electrice- un responsabil cu executia lucrarilor peisagistice.Documentele solicitate expertilor *responsabililor de lucrari) vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.- muncitori calificati pe meseriile prevazute in extrasele de forta de munca aferente devizelor de lucrari pe obiecte si categorii de lucrari si muncitori necalificati.Se va atasa declaratiei: copia stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul a certificatului de atestare pentru RTE; precum si a legitimatiilor - valabile la data limita a depunerii ofertelor.CV-ul persoanelor de mai susdovada raporturilor juridice dintre ofertant si personalul nominalizat in declaratiediplomele/atestatele fiecarei persoane nominalizate mai sus.NOTA: pentru muncitori calificati si necalificati nu se vor prezenta documentele solicitate mai sus.-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.-Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitate, prin care sa faca dovada ca detine personalul de specialitate necesar atestat/autorizat pentru executarea lucrarilor care fac obiectul procedurii, Dovada ca ofertantul are utilaje, instalatii, echipamente tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-In acest sens, se vor prezenta documente privind modul de detinere a acestora (dotare proprie, prin inchiriere sau contract de comodat) Dovada asigurarii managementului calitatii si de mediu.-Certificate emise de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sistem de management de mediu 14001:2005, sau echivalente- valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.In cazul unei asocieri, cerintele solicitate pentru indeplinirea criteriilor privind standardele de ISO trebuie indeplinite de fiecare dintre asociati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer