Achizitie publica - ?REABILITAREA/MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SPATIILOR PUBLICE URBANE, STRAZI SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL MORENI? - Servicii de audit
Detaliu pentru invitatia numarul 337516
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337516/15.10.2012
Denumire contract: ?REABILITAREA/MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SPATIILOR PUBLICE URBANE, STRAZI SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL MORENI?- Servicii de audit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MORENICod fiscal: 4344597, Adresa: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Telefon: 0245667265, Fax: 0245667265
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Moreni, STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Romania, cod postal: 135300, telefon: +40 245667265, fax: +40 245667265, Registratura, persoana de contact: Nes Roxana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Moreni, STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Romania, cod postal: 135300, telefon: +40 245667265, fax: +40 245667265, Sala de Festivitati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITAREA/MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SPATIILOR PUBLICE URBANE, STRAZI SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL MORENI?- Servicii de audit
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin implementarea contractului de finantare nr. 2396/11.11.2011, cod SMIS 7644, ?REABILITAREA/MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SPATIILOR PUBLICE URBANE, STRAZI SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL MORENI?DIN MUNICIPIUL MORENI, JUDETUL DAMBOVITA se urmareste atingerea urmatoarelor obiective: Obiectivul generalal proiectului finantat: reabilitarea, modernizarea si extinderea infrastructurii rutiere, pietonale si a spatiilor verzi, pentru cresterea accesibilitatii, a conditiilor de mobilitate si a calitatii vietii, atat pentru cetateni, cat si pentru mediul de afaceri din Municipiul Moreni pana in 2015.Obiectivul specific: reabilitarea infrastructurii stradale, pietonale si de spatii verzi pentru eliminarea disparitatilor de accesibilitate si pentru cresterea gradului de confort al cetatenilor din Municipiul Moreni, pe parcursul a 24 luniObiectivul contractului de audit - Auditorului trebuie sa verifice daca cheltuielile mentionate de Primaria Municipiului Moreni in cererile de rambursare pentru activitatile finantate prin Contractul de finantare au fost platite (?realitatea?), sunt corecte si procedural solicitate (?regularitatea cheltuielilor?) si eligibile (au fost efectuate in conformitate cu prevederile contractului de finantare, legislatiei nationale si comunitare in vigoare si sunt insotite de documente justificative) si sa depuna la beneficiar Raportul (certificatul) de audit conform unui model agreat de acesta, conform instructiunilor AM POR. Realizarea activitatii este reprezentata de toate activitatile pe care auditorul le va intreprinde pentru indeplinirea Contractului de Finantare nr. 2396/11.11.2011. Asigurarea verificarilor aferente derularii demersurilor in vederea obtinerii prefinantarii, a tuturor rambursarilor la timp si fara depasiri ale bugetului aprobat, cat si auditarea tuturor operatiunilor proiectului, reprezinta rezultatele asteptate al acestui contract de servicii de audit. Rezultatele activitatii de auditare se vor concretiza in: 1 raport(certificat) de audit intermediar; 1 raport(certificat) de audit final;Se vor indeplini si alte cerinte dupa caz, conform contractului de finantare.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita suplimentarea contractului initial in caz de necesitate bine motivata, conform art. 122 lit. i) din OUG 34/2006, insa numai cu conditia existentei resurselor financiare bugetate alocate cu aceasta destinatie.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.600 lei fara TVA, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1este 800 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de latermenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006:1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara / societate de asigurari- Formular nr.18 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ; ordin de plata: in contul RO33TREZ2745006XXX000033, deschis la Trezoreria Moreni, beneficiar Municipiul Moreni, Cod de Identificare Fiscala 4344597 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare se va completa si se va depune in original.Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.-valoare amenda ? 800 lei.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale si/sau prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante. Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-. Se vaprezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Dovedire : Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?Cerinta 2 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta3. Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se va prezenta atat de catre ofertant, subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire-care au aprobat bugetul prezentei proceduri sunt: Persoanele cu functii de decizie in cadrul Primariei Moreni: Primar: DINU CONSTANTIN, Viceprimar GORAN VASILE, Secretar: POPESCU CARMEN, Director Economic TIMARU ANA CLAUDITIA, Director Tehnic DINU SIMONA ; sef Serv Financiar Simion DanielaConsilieri Locali: Chirica Cornel Florian, Dinu Valeriu, Druta Romeo Daniel, Dumitrache Constantin, Harabagiu Matei ?Robert, Iacobescu Longin, Marinoiu Cristian, Negrea Ioan, Nita Gheorghe, Pahon Neculae, Petrovici Gheorghe, Rosu Marian, Spinu Ion, Stanescu Mihai, Sillo Georgeta, Tocan Constantin, Tugui Ovidiu, Vasilescu Liviu - Cosmin, Persoane implicate in intocmirea documentatie de atribuire a contractului de servicii : Ec Nes Roxana , Jr . Neagu Carmen, Ing. Dinu SimonaPersoane implicate in procesul de evaluare a ofertelor; Ing Iubulescu Nicoleta ? presedinte , Ec.Timaru Ana Clauditia, Jr. Popescu Carmen, Ing. Ravoianu Carmen, Ec. Petre Emil;.Rezerve : Ec. Simion Daniela ; Ing. Ionita Ioana; jr. Soare Grigoras Tamara.4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restantecatre bugetul de stat ? din luna anterioara depunerii ofertelor5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelorNota: Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificatCerinta 3: Completare Formular5: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura??. Cerinta 1 : Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire :1.Persoane juridice romane: 1.Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.2. Persoane juridice straine: Documente edificatoare- copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional.3. Operatorii economici ofertanti vor prezenta urmatoarele documente doveditoare: a)Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR sau echivalentb)Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul 2012 ? sau echivalent;Operatorii straini vor prezenta documente echivalente care sa acopere cerinta mentionand si legislatia de organizare a acestei activitati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin 160.000 lei.Nota: Op. economici din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri globala1.Situatiile financiare anuale aferente ultimilor3 ani fiscali precedenti (2009, 2010, 2011) - vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau doc. echivalente ? in copie; Pentru echivalenta se vor folosi urm cursuri de schimb: 2. Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2009, 2010, 2011. Se va completa Formular 8 - Fisa de informatii generale - in original.Persoanele juridice straine vor a prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri., Formular 6- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici, in forma autentica, la data depunerii ofertelor;In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstr. situatia ec. si finan. invocand si sust. acordata, in conf. cu prev. alin.1 de catre o alta pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sust. de care benef., de regula, prin prez. unui angajament ferm -instrument juridic al pers. resp., incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), Formular 6- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grup. de operatori ec., prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia op. ec. resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006. Persoana care asigura sust. fin.nu trebuie sa se afle in situatia caredeterm. excluderea din proc. de atrib. conf. prev. art.180, 181a, c^1)si d) si 691", din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani (calculate pana la data depunerii ofertei), cel putin un /maxim cinci contractede servicii de audit a caror valoare/valori insumate este de cel putin 80.000 lei fara TVA - completare formularul 9.2. Prezentarea contractelor solicitate- Formular 9a - Experienta similara pentru fiecare contract care este luat in calcul -se vor prezenta certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor respective si dovezi ale valorii serviciilor prestate, perioade de prestare, beneficiari, inclusiv recomandarile din care sa reiasa ca serviciile au corespuns din punct de vedere calitativ, semnate si stampilata cu numele persoanei autorizate, in clar, cu mentiunea: ?conform cu originalul?., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Se va completa Formularul nr. 11- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, si separat prezentarea echipei desemnate pentru realizarea contractului. Se va prezenta si declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-Formular 11.1., Componenta echipei solicitateExpert Auditor - trebuie sa aiba o diploma universitara -Studii superioare absolvite cu dipoma de licenta, atestare profesionala in domeniul audituluiSe vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 11a- ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ??Declaratie de disponibilitate?.CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor-se va prezenta zona unde sunt vizele de valabilitate /viza anuala dupa caz, ale acestor legitimatii., Formular 7- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grpului de operatori economici, in forma autentica, la data depunerii ofertelor.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demons. capacit. tehnica si profes. invocand si sust. acordata, in conf. cu prev. alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sust. de care benef.de regula, prin prez. unui angajament ferm al pers. respective, incheiat in forma autentica (conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), Formular 7- Angajament priv. sust. tehnica si profes. a ofertantului/grup. de operatori econ. - al pers. respective-instrument juridic, in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia op. economic resursele invocate, conf. prev. art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Form. 7.1 sau Formularul 7.2, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia, Informatii privind subcontractantii: Formularul 13- Declaratie privind subcontractantii (partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, impreuna cu Formularul 14 - Acordul de subcontractareSe vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art.11 din HG 925/2006. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul formularului 13 si nu va mai prezenta formularul 14- Acordul de subcontractare., Informatii privind asocierea.-Form. nr. 15 care va contine: sunt responsabili solidar sinelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in cond. asumate prin acesta; nominalizarea liderului asociatiei, a membr. asociatiei, impreuna cu datele de identif. ale acestora;comunicarile dintre aut. contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfas. proc. de atrib.se vor face cu liderul asociatiei;in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Daca exista si subcontr. legati de o asociere, se va face precizarea in acordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, resp., din partea cui se va face plata catre subcontractant si catre cine transmite documente/ coresp./ verificare subcontractantul.Anexa la acordul de asociere se vor prezent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 14:48