Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA/MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SPATIILOR PUBLICE URBANE, STRAZI SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL MORENI? - Executie lucrari de constructii ? reabilitare, modernizare infrastructura


Detaliu pentru invitatia numarul 337809
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MORENI
Numar invitatie: 337809/18.10.2012
Denumire contract: REABILITAREA/MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SPATIILOR PUBLICE URBANE, STRAZI SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL MORENI?- Executie lucrari de constructii ? reabilitare, modernizare infrastructura
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 23.10.2012 12:42)
Motive anulare:
Altele
Observatii: In cadrul documentatiei de atribuire, capitolul "Documente", dintr-o eroare au fost incarcat in sistem, listele de cantitati cu valori (Vol2.rar).Mentionam ca pana la aceasta data nu au fost solicitate clarificari.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MORENICod fiscal: 4344597, Adresa: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Telefon: 0245667265, Fax: 0245667265
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Romania, cod postal: 135300, telefon: +40 245667265, fax: +40 25667265, compartiment Registratura, persoana de contact: Dinu Simona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Moreni, str. AI Cuza, nr. 15, Sala de festivitati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA/MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SPATIILOR PUBLICE URBANE, STRAZI SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL MORENI?- Executie lucrari de constructii ? reabilitare, modernizare infrastructura
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general : reabilitarea, modernizarea si extinderea infrastructurii rutiere, pietonale si a spatiilor verzi, pentru cresterea accesibilitatii, a conditiilor de mobilitate si a calitatii vietii, atat pentru cetateni, cat si pentru mediul de afaceri din Municipiul Moreni pana in 2015.Obiectivul specific: reabilitarea infrastructurii stradale, pietonale si de spatii verzi pentru eliminarea disparitatilor de accesibilitate si pentru cresterea gradului de confort al cetatenilor din Municipiul Moreni, prin: - Reabilitarea si modernizarea a 2 strazi cu o lungime totala de 2418, 962 m, o suprafata de 26958, 993 mp, si a trotuarelor aferente, cu o suprafata totala de 9332, 22 mp, astfel: - Str. A.I. Cuza: categoria III; lungime 1381, 295 ml; latime parte carosabila 9 m; trotuar 3 m; supraf. trotuar 4143, 885 mp; supraf. strada 12431, 655 mp; supraf totala 16575, 54 mp;
- Str. Republicii: categoria II; lungime = 1037, 667 ml; latime parte carosabila 14 ml; trotuar 5 m; suprafata trotuar 5188, 335 mp; suprafata strada 14527, 338 ml; suprafata totala 19715, 673 mp;
- Reabilitarea unui pod peste raul Cricovul Dulce, cu lungimea totala de 104.03 m, cu o lungime a suprastructurii de 83, 10 m, avand trei travei de 26.15+30.80+26.15m; Latimea totala a podului este de 15, 50m, cu o parte carosabila de 9, 20m (cat au si strazile adiacente) si doua trotuare de cate 2, 90m.- Reabilitarea a 3300 mp spatii verzi- Amenajarea a 6 treceri de pietoni pentru persoane cu dizabilitati- Crearea a 4800 ml piste pentru biciclisti- Extindere Parc Central de 5228.0 mp cu 9512mp
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 322, 188 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 186.443, 76 lei fara TVA, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1este 8.492, 22 lei.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de latermenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006:1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara / societate de asigurari- Formular nr.18 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ; ordin de plata: in contul RO33TREZ2745006XXX000033, deschis la Trezoreria Moreni, beneficiar Municipiul Moreni, Cod de Identificare Fiscala 4344597 cuconditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare se va completa si se va depune in original.Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.-valoare amenda ? 8.492, 22 lei.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-. Se vaprezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Dovedire :1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?Cerinta 2 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta3. Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se va prezenta atat de catre ofertant, subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire-care au aprobat bugetul prezentei proceduri sunt: Primar: DINU CONSTANTIN, Viceprimar GORAN VASILE, Secretar: POPESCU CARMEN, Director Economic TIMARU ANA CLAUDITIA, Director Tehnic DINU SIMONA ; sef Serv Financiar Simion DanielaConsilieri Locali: Chirica Cornel Florian, Dinu Valeriu, Druta Romeo Daniel, Dumitrache Constantin, Harabagiu Matei ?Robert, Iacobescu Longin, Marinoiu Cristian, Negrea Ioan, Nita Gheorghe, Pahon Neculae, Petrovici Gheorghe, Rosu Marian, Spinu Ion, Stanescu Mihai, Sillo Georgeta, Tocan Constantin, Tugui Ovidiu, Vasilescu Liviu - Cosmin, Persoane implicate in intocmirea documentatie de atribuire a contractului de lucrari : Ing Iubulescu Nicoleta ; Ec Goran Vasile; Jr. Neagu CarmenPersoane implicate in procesul de evaluare a ofertelor; Ing. Dinu Simona ? presedinte; Ec. Nes Roxana; Ing. Raicu Cristina; Jr. Popescu Carmen; Ec Simion DanielaRezerve ; Ing. Stan Renata ; ing. Soare Grigoras Tamara4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restantecatre bugetul de stat ? din luna anterioara depunerii ofertelor5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelorNota: Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta 3: Completare Formular5: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura??. Cerinta 1 : Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire : Persoane juridice romane: 1.Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice straine: Documente edificatoare- copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin 14.000.000lei.se vor prezenta situatiile financiare anuale aferente ultimilor3 ani fiscali precedenti (2009, 2010, 2011) - vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente ? in copie; Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4.2379 lei., Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2009, 2010, 2011. Se va completa Formular 8 - Fisa de informatii generale - in original.Persoanele juridice straine vor a prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana., Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare; Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, lalinii de credit confirmate de banci sau la alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow?ul necesar executiei lucrarii in valoare de 2.330.547 lei, pentru o perioada de 3 luni. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. (Pentru persoanele juridice straine se va lua in calcul echivalentul sumei in EURO la cursul B.N.R. valabil pentru data de 03.09.2012, respectiv 4, 4898 Lei/Euro. Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute., Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici, in forma autentica, la data depunerii ofertelor. In cazul in care ofert./candid. isi demonst. sit. ec. si fin. invocand sustinerea acordata, in conf cu prev. alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sust. de care beneficiaza, de regula, prin prez. unui angajament ferm -instrument juridic al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actual. art. 65, sect. II ?Autentificarea actelor?), Form. 6- Angaj. privind sust. fin. a ofertantului /grupului de op. economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006. Pers. care asigura sustinerea finan nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proc.de atribuire conf. prev.art.180, 181a), c^1)si d) si 69^1", din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima - Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Conditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea unui contract/sau a maxim 5contractecare sa contina lucrarisimilare prezentei proceduri (infrastructura rutiera, poduri, spatii verzi) finalizate a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu valoare estimata a contractului respectiv 9.322.188 lei.Se vor completa urmatoarele formulare: Formularul nr. 9- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani in original., (Continuare) b) Formularul nr. 9a ? Experienta similara.Se va completa cate o fisa pentru fiecare contract care urmeaza sa fie luat in calcul ca si experienta similara si vor contine si informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Fisa va fi insotita de procese verbale de receptie, recomandari din partea beneficiarilor.Numarul de ani se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Prin contract similar finalizat se intelege: lucrari de infrastructura ยป (constructii, reabilitare, modernizare infrastructura rutiera, poduri, spatii verzi)inclusiv receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie/lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Echipamentele necesare pentru executarea contractului.Se va completa Formularul nr. 10 , ,Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., (continuare)Utilaje solicitate : Statie beton;Statie asphalt;masinamarcaj rutier;Repartizator de mixturi asfaltice ;Masina frezat asfalt;Autobetoniera 5, 5 mc ? 2 buc;Presa hidraulica 250 tf; Autobasculante-4 buc;Incarcator pe pneuri ?min. 1 buc.;Excavator pe pneuri -min 1 buc-Buldozer-1 buc;Macara pe pneuri-1 buc.Asigurarea controlului calitatii lucrarilor-dovada ca dispune de un laborator propriu autorizat pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II )Prezentare documente care probeaza /confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitiea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Se va completa Formularul nr. 11- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, si separat prezentarea echipei desemnate pentru realizarea contractului, declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-Formular 11.1.Pentru fiecare expert propus se vor prezenta: Formularul 11a- ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ??Declaratie de disponibilitate?.CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor-se va prezenta zona unde sunt vizele de valabilitate /viza anuala dupa caz, ale acestor legitimatii.In CV se va prezenta clar experienta profesionala solicitata, (continuare)Componenta echipei solicitate: 1. Sef lucrare ?absolvent al Facultatii de Constructii ?Drumuri si poduri; Experienta profesionala generala de minim 5 ani; Experienta profesionala in coordonarea proiectelor/supervizarea constructiilor de infrastructura rutiera de minim 3 ani, (continuare)2.-Responsabil tehnic cu executia ?Responsabil tehnic cu executia ?drumuri si poduri - Diploma studii superioare in domeniu (drumuri si poduri); Atestat responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii de drumuri si poduri si legitimatie vizata la zi conform art.23, litera c din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii;, (continuare)3.Responsabil cu asigurarea calitatii conform hotararii Nr. 766*) din 21 noiembrie 1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, cu modificari si completari ?drumuri si poduri - Diploma studii superioarein domeniu (drumuri si poduri); Experienta profesionala generala minim 5 ani; Experienta profesionala de specialitate de minim 3 ani ;Decizie interna de numire., (Continuare)4.Responsabil de securitate si sanatate a santierului-atestat conform Legii securitatii si sanatatii in munca nr.319/2006in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor-se va prezenta zona unde sunt vizele de valabilitate /viza anuala dupa caz, ale acestor legitimatii.In CV se va prezenta clar experienta profesionala solicitata, (Continuare)5. Responsabil cu supravegherea lucrarilor de realizare a spatiilor verzi ? Inginer horticol, (Continuare) Lista expertilor nu este limitata, executantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pentru indeplinirea optima a obligatiilor contractuale. In cazul unei asocieri fiecare asociat ete obligat sa depuna documentele solicitate , conditia fiind indeplinita prin cumul.In cazul In care ofertantul isi demonstreaza Capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea unui tert, acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament, respectiv Formularul 7 in original precum si Formularul 7.2., (Continuare). Personal calificat pentru executia lucrarilor: asfaltatori, betonisti, fierari betonisti, dulgheri, etc. Se va prezenta si declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-Formular 11.1., Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici- daca e cazul- , in forma autentica, la data depunerii ofertelor, Informatii privind asocierea - se va completa daca e cazul- Formularul nr. 15 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica; Formularul nr. 16 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; Formularul nr.17 - Declaratie privind legalizarea asocierii.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul formularului 15 si nu se vor prezenta formularele 16 si 17.sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
-nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei, Informatii privind subcontractantii daca e cazul - se va prezenta -Formularul 13- Declaratie privind subcontractantii (partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora), impreuna cu Formularul 14 - Acordul de subcontractare Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 :2008 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)in domeniul principal al lucrarii, copie lizibila conform cu originalul, Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediudin seria ISO 14001:2010 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)in domeniul principal al lucrarii - copie lizibila conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP , atasat documentatiei de atribuire, sectiunea documente
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer