Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA/MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SPATIILOR PUBLICE URBANE, STRAZI SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL MORENI? - Servicii de publicitate si informare


Detaliu pentru invitatia numarul 338209
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MORENI
Numar invitatie: 338209/25.10.2012
Denumire contract: REABILITAREA/MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SPATIILOR PUBLICE URBANE, STRAZI SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL MORENI?-Servicii de publicitate si informare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MORENICod fiscal: 4344597, Adresa: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Telefon: 0245667265, Fax: 0245667265
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Romania, cod postal: 135300, telefon: +40 245667265, fax: +40 245667265, Registratura; persoana de contact: Dinu Simona;
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Moreni, Sala de festivitati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA/MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SPATIILOR PUBLICE URBANE, STRAZI SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL MORENI?-Servicii de publicitate si informare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Activitatea se va concretizata in derularea contractului de servicii de publicitate si informare, inclusiv realizarea materialelor publicitare, cu scopul de a informa grupul tinta alproiectului cu privire la reabilitarea/modernizareasiextinderea spatiilor publiceurbane, strazi si spatii verzi, prin finantare europeana in cadrul Programului Operational Regional, Axei Prioritare 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, si ale Domeniului major de interventie 1.1 - Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Centre urbane.Toate materialele de promovare si informare a proiectului se vor realiza conform Manualului de Identitate Vizuala pentru POR (Manualul de Identitate vizuala (MIV) pentru Regio, editia a III-a, versiunea consolidata, martie 2012). In promovarea proiectului se va acorda importanta asigurarii vizibilitatii si transparentei actiunilor UE.Se vor organiza 1 conferinta de presa (la data finalizarii lucrarilor), precum si materiale publicitare de informare si de promovare a rezultatelor: 4000 de pliante de informare a populatiei; 1000 de afise de informare a populatiei; 2495 fluturasi; 6 bannere pentru informare a populatiei;600mapedeprezentare;20 spoturi radio local; 15 insertii ziar judetean;15 insertii ziar local; 4 Placi permanente; 4 panouri informative; 1 pagina web.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.924, 80 lei fara TVA, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1este 962, 40 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de latermenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006:1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara / societate de asigurari- Formular nr.18 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ; ordin de plata: in contul RO33TREZ2745006XXX000033, deschis la Trezoreria Moreni, beneficiar Municipiul Moreni, Cod de Identificare Fiscala 4344597 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;2.prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare se va completa si se va depune in original. Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Valoare amenda ? 962, 40 lei.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vaprezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?.Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2.Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.3.Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - se va prezenta atat de catre ofertant, subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire-care au aprobat bugetul prezentei proceduri sunt -Primar: DINU CONSTANTIN, Viceprimar GORAN VASILE, Secretar: POPESCU CARMEN, Director Economic TIMARU ANA CLAUDITIA, Director Tehnic DINU SIMONA ; sef Serv Financiar Simion DanielaConsilieri Locali: Chirica Cornel Florian, Dinu Valeriu, Druta Romeo Daniel, Dumitrache Constantin, Harabagiu Matei ?Robert, Iacobescu Longin, Marinoiu Cristian, Negrea Ioan, Nita Gheorghe, Pahon Neculae, Petrovici Gheorghe, Rosu Marian, Spinu Ion, Stanescu Mihai, Sillo Georgeta, Tocan Constantin, Tugui Ovidiu, Vasilescu Liviu - Cosmin, Persoane implicate in intocmirea documentatie de atribuire a contractului de servicii : Ec Nes Roxana , jr. Neagu Carmen; Ec Goran Vasile, Stanga AdrianPersoane implicate in procesul de evaluare a ofertelor;Popescu Carmen ? presedinte, Ing. Rizescu Mihaela, Ing. Stan Renata; Ec. Petre Emil;. Jr. Ene ClaraRezerve : Ing. Iubulescu Nicoleta; Ing. Ionita Ioana;.4.Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul de stat ? din luna anterioara depunerii ofertelor;5.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelor.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Dovedire: 1. Completare Formular 5: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta 1 : Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire : Persoane juridice romane: 1.Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice straine: Documente edificatoare- copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin 96.000 lei.1.Situatiile financiare anuale aferente ultimilor3 ani fiscali precedenti (2009, 2010, 2011) - vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente ? in copie;2. Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2009, 2010, 2011. Se va completa Formular 8 - Fisa de informatii generale - in original.Nota: Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri globala.Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4.2379 lei, Formular 6- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici, in forma autentica, la data depunerii ofertelor prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, 181a), c^1) si d) si 691", din OUG 34/2006. Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica, la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani - formularul 9, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinte unul sau mai multe contractecare au avut ca obiect prestare de servicii de publicitate si informare, care sa insumeze o valoare de minim 90000lei.Completare formular 9a Experienta similara pentru fiecare contract care este luat in calcul.Pentru contractul/contractele propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor.Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare., Cerinta nr. 2 ? Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara., Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Formularul 11- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani. Declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-formular 11.1., Componenta echipei solicitate-Expert cheie 1: Manager Proiect cu rol de coordonare obiect contract, responsabil cu comunicarea-Expert cheie 2: Expert IT , absolvent studii superioare IT, cu experienta in realizarea de pagini web.-Expert cheie 3: Expert monitorizare-implementare cu rol de realizareservicii de publicitate si informare, cu experienta in realizarea de bannere, anunturi media, panouri informative, pliante, afise, mape de prezentare; Se solicita experienta in realizarea activitatii de publicitate si informare- minim 1 proiect in care sa fi realizat materiale publicitare similare cu cele ale prezentului proiect.Se va prezenta pentru fiecare membru al echipei Formularul 11a- ?Curriculum vitae? insotite de documente care sa dovedeasca experienta solicitata 2. Se va prezenta pentru fiecare membru al echipei Formularul 11b ??Declaratie de disponibilitate?., Formular 7- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici, in forma autentica, la data depunerii ofertelor, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 7.1 sau Formularul 7.2, dupa caz., Informatii privind subcontractantiiFormularul 13- Declaratie privind subcontractantii (partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora), impreuna cu Formularul 14 - Acordul de subcontractare, Formularul nr. 15 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaFormularul nr. 16 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora;Formularul nr.17 - Declaratie privind legalizarea asocierii. Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 :2008 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasatanuntului de participare, sectiunea documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer