Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE,MODERNIZARE CAMIN CULTURAL DIN LOCALITATEA SANGEORGE COMUNA BIRDA JUDETUL TIMIS


Detaliu pentru invitatia numarul 341674
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BIRDA (PRIMARIA BIRDA)
Numar invitatie: 341674/11.01.2013
Denumire contract: REABILITARE, MODERNIZARE CAMIN CULTURAL DIN LOCALITATEA SANGEORGE COMUNA BIRDA JUDETUL TIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BIRDA (PRIMARIA BIRDA)Cod fiscal: 16414777, Adresa: BIRDA NR.110, JUD. TIMIS, Birda, Telefon: +40 730060830, Fax: +40 256312530
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BIRDA NR.110, JUD. TIMIS, Birda, Romania, cod postal: 307187, telefon: +40 730060830, fax: +40 256312530, persoana de contact: ROMEO SEBASTIAN MARASESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BIRDA NR.110, JUD. TIMIS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE, MODERNIZARE CAMIN CULTURAL DIN LOCALITATEA SANGEORGE COMUNA BIRDA JUDETUL TIMIS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE, MODERNIZARE CAMIN CULTURAL DIN LOCALITATEA SANGEORGE COMUNA BIRDA JUDETUL TIMIS.
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 503, 198 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10000 lei.Perioada de valab. 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participareva fi constituita conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cont: RO96TREZ62421340250XXXXX deschis la Trezoreria Deta , cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 16414777. In cazul IMM ?urilor: se va anexa declaratia la dovada constituirii gar.de part.Curs BNR RON/EURO la data de 17.12.2012 1 eur=4.47 RON.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA.- unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 834/2009- prin depunerea la casierie a unor sume in numerar (in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare);sau- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conformitate cu prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3)Declaratia privind calitatea de participant la procedura.4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.5)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul).6)Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Stoian Ghe.Marius ? Primar , 2.Marcu Sorinel -Viceprimar , 3. Moisa Daniel Cornel - Secretarul Comunei Birda.4.Marasescu Romeo Sebastian ? Ing , 5.Eftenie Nicolae ? Contabil.Consilieri Locali: Anderwald Thomas, Cata Silvius, CotosRodica, Draghici Slagean, Itu Ioan, Noje Bianca, Novaceanu Nicolae, Ofiter Maria, Stoian Florin, Valean Ioan.7)Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente de la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat in luna anterioara depunerii ofertei.8)Certificatul de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente de la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertei.9)Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau caofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apareprivind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantiiimputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., 2. Cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani anteriori depunerii ofertei a ofertantilor participanti la procedura si sa fie de minim 1.000.000 lei.Cursul de referinta euro/lei va fi cel de la 31.12 a fiecarui an., 3. Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si deo alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani., 2.Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au prestat in ultimii 5 ani lucrari celor ce fac obiectul prezentei proceduri- executie lucrari de constructii /reabilitare in valoare cumulata de minim 400.000, 00 lei fara TVA;, 3.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani., 4.Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit la derulareacontractului de lucrari., 5.Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut., 6.Lista cuprinzand personalul desemnat pentru executia lucrarii pe obiecte de activitate., 7.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 8.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.190 din OUG nr.34/2006, coroborat cu art. 11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica., 9.Subcontractantii/asociatiiOfertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;si- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;
- toti subcontractatii trebuie sa completeze cu propriile date formularul cu informatii generaleIn cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici 1.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant astandardelor de asigurare a calitatii pentru executia lucrarilor similare, conform ISO 9001-2.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare, conform ISO 14001-
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 60 de puncte.b)Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P = [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat.
Durata de executie a lucrarilor (exprimata in luni)
20
Descriere: a)Pentru cel mai scazut dintre Termenele ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 20 puncte.b)Pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a)se acorda punctaj astfel: P = [termen minim ofertat/ termenul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat.Termenul de executie acordat lucrarilor ce fac obiectul contractului trebuie sa fie de minim 3 (trei) luni si maxim de 4(patru) luni.Pentru o durata de executie mai mare de cat durata maxima completata oferta se va declara neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de cat durata minima completata oferta nu va fi punctata suplimentar urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Garantia de buna executie a lucrarilor (exprimata in luni)
20
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) pentru cea mai mare durata de garantieacordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 20 de puncte;b) pentru durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat.Durata garantiei acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului trebuie sa fie de minim 24 (douazecisipatru) luni si maxim de 60 ( sasezeci) luni. sub 24 de luni oferta este declarata neconforma iar peste 60 de luni nu se mai puncteaza suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2013 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer