Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ''Reabilitare,modernizare si echipare ambulatoriu de specialitate la Spitalul Orasenesc Campeni '', judetul Alba ? - Executie de lucrari


Detaliu pentru invitatia numarul 355906
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL CIMPENI ALBA
Numar invitatie: 355906/20.11.2013
Denumire contract: ''Reabilitare, modernizare si echipare ambulatoriu de specialitate la Spitalul Orasenesc Campeni '', judetul Alba ? - Executie de lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CIMPENI ALBACod fiscal: 4331112, Adresa: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Telefon: 0258771215, Fax: 0258771215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 258771215, fax: +40 258771215, persoana de contact: Andres Ioan Calin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Cimpeni, piata Avram Iancu, nr.5, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ''Reabilitare, modernizare si echipare ambulatoriu de specialitate la Spitalul Orasenesc Campeni '', judetul Alba ? - Executie de lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucraria)lucrari de constructie si procurare si montare utilaje, echipamente tehnologice, pentru executia lucrarilor de «Reabilitare, modernizare si echipare ambulatoriu de specialitate la Spitalul Orasenesc Campeni », judetul Albab)Remedierea eventualelor defecte aparute in perioada de garantie.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea caietului de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea estimata a contractului este 4160445 , 00lei.Valoarea contractului de executie este de 3.795.195, 4 lei, din care: 4.1.Cheltuieli pentru investitia de baza, din care : - valoarea estimatapentru investitia de baza este de2.336.776, 00 lei, 4.3.Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj(lift)- valoarea estimatapentru utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj(lift)-1.400.000, 00lei, 5.1. Organizare de santier: - valoarea estimata pentru organizarea de santier este de 58.419, 40 lei.Valoarea de cheltuieli diverse si neprevazute este de 365249, 60 lei reprezentand 9.624% % din valoarea de executie.Nota: Conform HG 28/1998 estimarea cheltuielilor diverse si neprevazutese face procentual din valoarea cheltuielilor prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 2, 3 si 4 ale devizului general, in functie de natura si complexitatea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 160, 445 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
75000 lei. Garantia de participare se poate constitui: - prin virament in contul autoritatii contractante , cont IBAN RO89TREZ0065006XXX000121, CUI: 4331112_deschis la _TrezoreriaCimpeni_;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10), conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu annual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Garantia de participare va fi depusa cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006.In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006.Echivalenta din lei in valuta se va realizata utilizandu-se cursul valutar stabilit de BNR pentru ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 6% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada incadrarii intrepriderii in categoria IMM, se realizeaza prin prezentarea - Formularul nr.18 ?Declaratie privind incadrarea inreprinderii in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: ? In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 Imputernicire pentru semnatarul ofertei;? Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.? Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG34/2006.? Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.? Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.?Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;?Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire , inclusiv persoanele care aproba bugetul aferentPrimar-Andres Ioan Calin, Viceprimar- Trifa Mihail, Consilieri local: Oprea Ioan Valentin, Bortes Dan Gabriel, Giurgiu Marcel Olimpiu, Achimet Constantin, Chirila Mircea, Grigore Fani, Donea Traian , Corches Dorel Valer, Boncut Lazar Ioan, Sicoe Viorel Ioan, Bar Constantin, Gaita Virgil Lucian, Fortuna Nicolae Ion, Morcan Dragomir, Comisia de evaluare: Cramba Tania- Presedinte cu drept de vot; Varciu Viorica- Membru, Napeu Alina- Membru, Cornea Calin- Membru , Radac Cristina- Membru? Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.? Cazier judiciar pentru societate.? Cazier fiscal societate.? In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului 1.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: -denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
-sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
-structura actionariatului;
-numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
-domeniul de activitate principal;
-domeniile de activitate secundare;Certificatul constatator se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.NOTA Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata. In cazul depunerii unor oferte comune cerinta va indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 7.500.000 lei ;Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplnita in mod cumulativ. Pentru calcul cifrei de afaceri exprimata in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Compl.Form 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d).Completare Formular 8;Completare Formularul 3;Bilanturile contabile pentru anii 2010 2011, 2012, in copie lizibila ?conform cu originalul?.Formularul nr. 2B ? Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, Declaraii bancare corespunzatoaredin care sa reiasa1. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnariicontractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori altemijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow deexecutie a lucrarii pentru o perioada 90 zile, datorita faptului ca, proiectul este finantat prin P.O.R.si pentru a exista siguranta mijloacelor financiare pana la acordarea transelor.Mentionam ca in contract plata facturilor se va face in termen de 30 de zile dupa verificarea si acceptarea situatiei de plata definitive de catre autoritatea contractanta.Confirmarea fapului ca ofertantul are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de minim 30% din valoarea de executie a lucrarilor in cauza, in valoare de1.265.065. lei fara TVA, la momentul semnarii contractului . Documentul prezentat va demonstra faptul ca in cazul ofertei castigatoare, suma respectiva poate fi mobilizata pentru executia lucrarilor.Ofertantul va prezenta declaratii bancare corespunzatoare sau alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 .. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani Completare Formular nr.4 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani - in domeniul procedurii, Cerinta 2 .Informatii privind experienta similara (executie lucrari) .Lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executatla nivelul unui contract maxim3 contracte de lucrari de lucrari similare a carorvaloare/valoare cumulata a fost de min 3795195 (val.estimata a contractului/a celui mare contract subsecvent ) insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.In cazul in care docum. prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplim.Completare Formular nr. 4A Experienta similara. - lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie conf art. 188, alin 3lit a din OUG 34/2006.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de B.N.R. pentru fiecare an in parte., Cerinta 3.Informatii referit la personalul de executie : (cerint min oblig)Echipa de proiect, cu respectarea conditiilor minime impuse referitoare lastudiile, pregatirea profesionala, calificarea si experienta fiecarui membrunominalizat din cadrul echipei, compusa din: 1.Manag. de Proiect /Reprez Contractor2.Sef de santier- Studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructii civile, industriale si agricole3.Responsabil cu CQTemei legal: Legea 10/1995.4) Responsabil tehnic cu executia constructii civile: Cerinte minimeobligatorii: - copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu executia pentrudomeniul ?constructii civile ?, valabil la data limita de depunere aofertelor, insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declaratie de disponibilitate (Formular nr. 7 - Declaratie de disponibilitate).Temei legal: Legea 10/1995.5)Responsabil SSM: Cerinte minime obligatorii: - copie diploma de absolvire curs responsabil SSM acreditat CNFPA/ANC;
- declaratie de disponibilitate (Formular nr.7 -6) 1 topograf autorizat, minim categoria C .Se vor prezenta urmatoarele documente: , copie dupa certficatul de autorizare, declaratie din partea angajatorului de incadrare in munca a persoanelor atestate , declaratie de disponibilitate;, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)Completare Formular 28;Completare Formular 29 (dupa caz);Completare Formular 30 (dupa caz);Completare Formularul nr. 2B - Decl.pe propria rasp.privind neincadr.in prev.art. 691 din OUG 34/2006, Cerinta 3A, Informatrii referitoare la pers responsabile pt indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri se va prez si formularul pe intreaga asociere(cer oblig).Pt cei nominalizati se vor prezenta : Declarat de disponibilitate;CV in original, contracte de munca sau angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii propusi, si probeaza cerintele necesare (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc)Pentru RTE nu se impune prezentarea CV-ului., Cerinta 4 . Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor.Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus.Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat.Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma(proprietate/contract de inchiriere/ leasing/ angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea contractanta in Formularul 5Continuare cerinta 4Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de teehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri se va prezenta siformularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie). Completare Formular 5-?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 5Continuare cerinta 4Documentele vor fi valabile la data limita a depunerii ofertei.In contract se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe perioada de implicare a acestora in realizarea lucrarii.Pentru utilajele cu provenienta din UE , se vor prezenta documente traduse in limba romana de catre persoane autorizate., ,Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii Completare Formular 9 -?Declaratie subcontractanti? Completare Formular 12B -?Date recunoastere subcontractanti?, Cerinta nr. 6Informatii privind asociatii Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica Certificatul cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza., Certificatul cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer