Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitari si amenajari interioare la cladirea principala a SANATORULUI TBC SAVADISLA


Detaliu pentru invitatia numarul 301150
Autoritate contractanta
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Leon Daniello
Cod de identificare fiscala: 4354540
Adresa: Str. B.P. Hasdeu nr. 6, Cluj-Napoca
Telefon: 0264597453
Fax: 0264591263
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitari si amenajari interioare la cladirea principala a SANATORULUI TBC SAVADISLA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de reabilitari si amenajari interioare
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.06.2011 11:06
Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie "Leon Daniello" Cluj-Napoca, str. B.P. Hasdeu nr. 6
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie "Leon Daniello" Cluj-Napoca, str. B.P. Hasdeu nr. 6, pavilion 1, sala de curs
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 426, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Formular nr. 3 Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta Formular nr. 4Declaratie calitatea de participant la procedura; Formular nr.5Acord de asociere;Formular nr.6 Informatii subcontractantii;Formular nr.7 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificat ConstatatorCertificat de atestare fiscala, privind plata la zi a obligatiilor catre bugetul de stat;Certificat fiscal privind plata la zi a impozitelor si taxelor local; Formularul nr. 8; Formularul nr. 9Angajament;Formularul nr. 10 - Lista principalelorlucrari executate în ultimii 5 ani; Recomandari sau certificateconstatatoare; Formularul nr. 11 - Declaratie privind utilajel Formularul nr. 12 Declaratie privind efectivul mediu; Formularul nr. 13 Declaratie tert sustinatortehnicformularul nr. 14 Angajament privind sustinerea teHNICAISO 9001; ISO 14001;OHSAS 18001;
pers. de contact cons. jr. Sorina Deac 0754895166, sef serv. aprovizionare Ec. Chis Vasile 0766619859.Cuantumul garantiei de participare este de 4300 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer