Achizitie publica - Reabilitari si amenajari interioare la cladirea principala a SANATORULUI TBC SAVADISLA
Detaliu pentru invitatia numarul 301150
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Leon Daniello
Cod de identificare fiscala: 4354540
Adresa: Str. B.P. Hasdeu nr. 6, Cluj-Napoca
Telefon: 0264597453
Fax: 0264591263
Denumire invitatie: Reabilitari si amenajari interioare la cladirea principala a SANATORULUI TBC SAVADISLA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de reabilitari si amenajari interioare
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.06.2011 11:06
Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie "Leon Daniello" Cluj-Napoca, str. B.P. Hasdeu nr. 6
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie "Leon Daniello" Cluj-Napoca, str. B.P. Hasdeu nr. 6, pavilion 1, sala de curs
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 426, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Formular nr. 3 Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta Formular nr. 4Declaratie calitatea de participant la procedura; Formular nr.5Acord de asociere;Formular nr.6 Informatii subcontractantii;Formular nr.7 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificat ConstatatorCertificat de atestare fiscala, privind plata la zi a obligatiilor catre bugetul de stat;Certificat fiscal privind plata la zi a impozitelor si taxelor local; Formularul nr. 8; Formularul nr. 9Angajament;Formularul nr. 10 - Lista principalelorlucrari executate în ultimii 5 ani; Recomandari sau certificateconstatatoare; Formularul nr. 11 - Declaratie privind utilajel Formularul nr. 12 Declaratie privind efectivul mediu; Formularul nr. 13 Declaratie tert sustinatortehnicformularul nr. 14 Angajament privind sustinerea teHNICAISO 9001; ISO 14001;OHSAS 18001;
pers. de contact cons. jr. Sorina Deac 0754895166, sef serv. aprovizionare Ec. Chis Vasile 0766619859.Cuantumul garantiei de participare este de 4300 lei