Achizitie publica - Reabilitatea sistemului de iluminat public si optimizarea consumului de energie electrica a iluminatului public in comuna Damienesti.
Detaliu pentru invitatia numarul 341892
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ComunaDamienesti
Numar invitatie: 341892/18.01.2013
Denumire contract: Reabilitatea sistemului de iluminat public si optimizarea consumului de energie electrica a iluminatului public in comuna Damienesti.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunaDamienestiCod fiscal: 4535848, Adresa: comuna Damienesti, judetul Bacau, Damienesti, Telefon: +40 0234222502, Fax: +40 0234222502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Damienesti, judetul Bacau, Damienesti, Romania, cod postal: 607135, telefon: +40 0234222502, fax: +40 0234222870, e-mail:
[email protected], persoana de contact: Raileanu Vasilica-Catalin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Damienesti, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitatea sistemului de iluminat public si optimizarea consumului de energie electrica a iluminatului public in comuna Damienesti.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea sistemului de iluminat public: inlocuirea echipamentelor de iluminat public (corpuri de iluminat, console, sisteme de prindere) cu altele noi cu performante tehnice in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si optimizarea consumului de energie electrica a iluminatului public.Proiectare luminotehnica, obtinere avize si acorduri necesare.
II.1.6) CPV: 34928530-2 - Lampi de iluminat stradal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 562, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 7000 leiCursul de referinta leu/euro avut in vedere in cazul depunerii in euro a garantiei de participare, respectiv data la care se va face echivalenta leu/euro / 1 euro = 4.4106 lei la data de 09.01.2013.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, forma de constituire a garantiei poate fi orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu conditiile: sa fie prezentata in original, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. (vezi Formular nr. 2 in Sectiunea IV ? Formulare si Modele). Garantia de participare se va returna in conditiile legii. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea garantiei, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta i-a respins-o, Autoritatea contractanta va retine o suma de 4.342, 50 lei pentru fiecare contestatie respinsa, conform art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se va completa o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Formular nr. 7 - in Sectiunea IV ? Formulare si Modele.ATENTIE (In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular.)Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta 34/2006.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 8 in Sectiunea IV ? Formulare si Modele.ATENTIE (In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular.)Certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit, astfel: 3.1. Pentru persoane juridice romane: 3.1.1. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul de stat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP si care sa ateste plata datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de Administratia Financiara competenta din raza judetului in care este inregistrat sediul social al ofertantului si eventual al punctului de lucru ce va fi implicat in derularea contractului.3.1.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul Local in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP si care sa ateste plata datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de Autoritatea Locala competenta din raza judetului in care este inregistrat sediul social al ofertantului si eventual al punctului de lucru ce va fi implicat in derularea contractului.3.2. Pentru persoane juridice straine: Rezidente in Romania: se vor prezenta documentele mentionate la punctul 2.1. si declaratia de la punctul 1.Nerezidente in Romania: se vor prezenta declaratia de la punctul 1 si orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.ATENTIE (In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular.)Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copie legalizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Puiu Ciobanu ? Primar, Cadar Gheorghe ? Viceprimar, Alinie Maria ? Secretar, Baciu Iosif, Cojocaru Adela, Gavrila Neculai, Nita Vasile, Toma Vasile, Parteni Gicusor, Nitu Maria, Pitica Ludovic, Cadar Marcel, Cretu Toader.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 9 in Sectiunea IV ? Formulare si Modele; (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1) completat.ATENTIE (In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular).Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 4 in Sectiunea IV ? Formulare si Modele (Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta) completat.ATENTIE (In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular).Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 5 in Sectiunea IV ? Formulare si Modele (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.ATENTIE (In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular). Cerinta obligatorie: Persoane fizice/juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru domeniile specifice proiectului (sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri). In conformitate cu Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.509/2011 - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Mod de dovedire: 1. Certificat constatator, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, (conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP), Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: a. Denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. Codul unic de inregistrare;c. Sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. Structura actionariatului;e. Numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. Domeniul de activitate principal;g. Domeniile de activitate secundare;h. Situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).ATENTIE Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea altor cerinte. In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte aceste documente.Persoane fizice/juridice straineOperatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru domeniile specifice proiectului. Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabile la data limita a depunerii ofertelor.2. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere - original sau copie legalizata in limba romana - prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta obligatorie: Atestare A.N.R.S.C. eliberata persoanei juridice ofertante in conformitate cu prevederile art 2 lit. e) din Regulamentul privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin HG nr. 745/2007.Mod de dovedire: Licenta A.N.R.S.C. - Minim ?Clasa 3? - Actul prin care se recunoaste calitatea de operator al serviciului de iluminat public, precum si capacitatea si dreptul de a presta acest serviciu. Se permite depunerea/prezentarea documentelor emise de catre institutii abilitate solicitate, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP. In cazul unei asocieri, solicitantul - liderul va trebui sa fie licentiat A.N.R.S.C. in domeniul iluminatului public. Tertul nu poate sustine ofertantul, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, intrucat acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila. Toate actele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Castigatorul va prezenta originalul pentru confruntarea cu documentul depus in copie in cadrul documentatiei. Se va retine la dosar doar copia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, exclusiv anul in curs, minim acceptata: 1125000 lei (fara TVA). Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent. Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, balanta contabila, cont de profit si pierderi, etc.) pe ultimii 3 ani (sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare - copie conforma cu originalul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atestare A.N.R.E. pentru dovedirea asigurarii personalului calificat angajat cu C.I.M in cadrul societatii ofertante dupa cum urmeaza: Minim 1 electrician autorizat gradul IIIA+IIB cu specializare de energetica industriala.Minim 1 inginer cu specializare de energetica industrialaMinim 1 maistru cu specilaitate elecroenergetica., Resurse tehniceDeclaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Detinerea in proprietate a minim un utilaj cu nacela autorizat I.S.C.I.R. pentru lucrul la inaltimea de minim 14m, capacitate nacela minim 2 operatori si minim 200 kg sarcina utila in nacela (Se va permite si prezentarea unui angajament de punere la dispozitie).Detinerea echipamentelor de masurare a parametrilor luminotehnici.Minim 1 persoana de specialitate responsabila cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor. Se va prezenta decizia de numire a persoanei ca responsabil cu supravegherea si verificarea instalatiilor in cadrul unitatii si legitimatia autorizarii ISCIR - INSPECT.Minim 2 persoane autorizate I.S.C.I.R. conform PT CR8-2009 sa lucreze cu utilajul pus la dispozitie., Resurse umane si structura managementuluiDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Se completeaza Formularul nr. 16 din Sectiunea IV - Formulare si ModeleFormularul nr. 16a si 16b din Sectiunea IV - Formulare si Modele.Lista principalelor contracte similare executate in ultimii 3 ani continand valori, termene de livrare, beneficiari.Minim un contract similar (maxim doua contracte) in valoare totala de minim 562500 lei (fara TVA). Formularul nr. 17 din Sectiunea IV - Formulare si Modele - original; (In cazul asociatiei acest formular va fi completat de fiecare membru al asociatiei) Formular nr. 17a din Sectiunea IV - Formulare si Modele In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ., Lista principalelor contracte similare executate in ultimii 3 ani continand valori, termene de livrare, beneficiari.Minim un contract similar (maxim doua contracte) in valoare totala de minim 562500 lei (fara TVA)., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indepliniite de asociati / subcontractanti., Se solicita mostre.Mostrele se solicita in vederea stabilirii conformitatii cu produsul/produsele ce fac obiectul contractului doar pentru acele produse de serie ce sunt identice cu cele ce fac obiectul achizitiei publice, respectiv cele care vor fi livrate. Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent in domeniul de activitate aferent contractului., Standarde de protectie a mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent in domeniul de activitate aferent contractului.Natura prezentului contract de furnizare are si o componenta de servicii (servicii specializate de montaj la inaltime, dezafectarea vechii retele de iluminat public, respectiv vor fi dezafectate corpurile vechi, lampile vechi cu continut de mercur si cablurile defecte, ceea ce impune gestionarea acestor deseuri electrice, lucrul cu echipamente hidraulice cu potential de scurgere a uleiurilor tehnologice, racordare la reteaua electrica de iluminat public)determina solicitarea SR EN ISO 14001., Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
20
Descriere: Pretul ofertei = valoarea investitiei reabilitare-modernizare a sistemului de iluminat public. Punctajul pentru acest factor se acorda conformcaietului de sarcini.
Garantia oferita pentruinvestitie exprimata in ani
20
Descriere: Punctajul pentru acest factor se acorda conformcaietului de sarcini
Nivelul calitativ, tehnic si functional al solutiilor tehnice propuse in vederea diminuarii consumului de energie exprimat in kWh/an
50
Descriere: Punctajul pentru acest factor se acorda conformcaietului de sarcini
Durata de executie a reabilitarii sistemului de iluminat public exprimata in luni
10
Descriere: Punctajul pentru acest factor se acorda conformcaietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 17:10