Achizitie publica - Reabiltare drumuri comunale ,comuna Garoafa ,judetul Vrancea
Detaliu pentru invitatia numarul 329483
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329483/14.06.2012
Denumire contract: Reabiltare drumuri comunale , comuna Garoafa , judetul Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GAROAFA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI GAROAFA )JUDETUL VRANCEACod fiscal: 4350718, Adresa: COMUNA GAROAFA, SAT GAROAFA, JUDETUL VRANCEA, Garoafa, Telefon: 0237263805, Fax: 0237263805
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA GAROAFA, SAT GAROAFA, JUDETUL VRANCEA, Garoafa, Romania, cod postal: 627140, telefon: +40 237263805, fax: +40 237263805, persoana de contact: GHEORGHE MAGHIARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Garoafa, Judetul Vrancea, strada principala nr.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabiltare drumuri comunale , comuna Garoafa , judetul Vrancea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare drum comunal DC145 km 7+600-km 9+000 sat Ciuslea, comuna Garoafa, judetul Vrancea
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 283, 065 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in cuantum de 5660 lei valabila cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
in cuantum de 28065 leiForma de constituire a garantiei de participare: - prin virament in contul Comuna Garoafa, deschis la Trezoreria Focsani, nr. RO75TREZ6915006XXX003105 sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? Formular nr. 21 (instrumentul de garantare va fi emis in favoarea Comunei Garoafa).In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor ? Formularul nr.19, alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei, fiind considerata inacceptabila
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 1;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 1.1;
- Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-Formular nr.24Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie: 1.Maghiaru Gheorghe-Primar, 2.Goga Daniela-Secretar, 3.Mocanu Anisoara-Sef Birou Buget-Finante, 4.Mocanu Laurentiu -consilier, 5.Hagiu Mariana-consilier, 6.Patrascu Gheorghe-consilier.Consilierii locali ai Consiliului local al comunei Garoafa, judetul Vrancea care au aprobat bugetul local pentru achizitia publica: 1.Borcea Teodor-Viceprimar;2.Boldas Gheorghe-Consilier local;3.Buleandra Eugen-Consilier local;4.Diaconu Laurentiu-Consilier local;5.Paun Constantin-Consilier local;6.Pustianu Andrei-Consilier local;7.Raduc Mihail-Consilier local;8.Samoila Eugen-Consilier local;9.Stancu Marcel-Consilier local;10.Stefanescu Stefan-Consilier local;11.Trifan Neculai-Consilier local;12.Vidaeff Alexis Calin-Consilier local. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, prezentat in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Bilanturile contabile la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 insotite de confirmarea inregistrarii la institutiile abilitate.- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate (2009, 2010, 2011) sa fie de minim 566130 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii (receptionarii la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani de activitate (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare) a cel mult 3 contracte de lucrari de natura similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 283, 065 lei, fara TVA;
- Experienta similara aferent fiecarui contract/contracte similar/similare;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereDeclaratie privind personalul ce va fi angajat in contractdeclaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari ? Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului? Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiaraPentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;
Perioada de garantie a lucrarilor executate
30
Descriere: oferta care prevede cea mai mare perioada de garantie a lucrarilor executate se acorda punctajul maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: achizitie de la sediul Primariei comunei Garoafa, judetul Vrancea
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 11:24