Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reab.sist.de prod.en.term.prin util.surs.de en.term.reg.laCaminul de prs.varst.Lacu-Sarat,jud.Braila


Detaliu pentru invitatia numarul 320263
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRAILA
Numar invitatie: 320263/14.02.2012
Denumire contract: Reab.sist.de prod.en.term.prin util.surs.de en.term.reg.laCaminul de prs.varst.Lacu-Sarat, jud.Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRAILACod fiscal: 4205670, Adresa: Piata Independentei, nr.1, Braila, Telefon: 0239692394, Fax: 0239692394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei, nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 239692394, fax: +40 239692394, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Municipiului Braila, Piata Independentei nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reab.sist.de prod.en.term.prin util.surs.de en.term.reg.laCaminul de prs.varst.Lacu-Sarat, jud.Braila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru executarea de puturi forate, amplasarea de panouri solare, reamenajare punct termic, instalatii electrice, instalatii gaze naturale, instalatii termice si preparare a.c.m. coduri CPV-45221230-3;45310000-3;48921000-0;45232141-2;45333000-0;45331000-6.
II.1.6) CPV: 45221230-3 - Puturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 552, 624.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 31.052, 49 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului. Valabilitate: 90 zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor.Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO10TREZ1515006XXX000216 deschis la Trezoreria Mun.Braila - instrument de garantare emis in conditiile legii de o soci.bancara sau de o soc.de asig.care se prezinta in original - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Aut.contr.are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din sit.urmatoare: - isi retrage oferta in per.de val.a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.in per.de val.a ofertei. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art.278?1 din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Valoare: 10% din valoarea contractului fara TVA Se constitui astfel: 1.Instr.de gar. emis conform legii de o soc.bancara/soc.de asig.care devine anexa la contract, se va prez.in original aut.contr.Ofertantul castigator are oblig.de a const. gar.de buna executie in maxim 3 zile lucr.de la semnarea contr. 2.Retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale si finala-contractantul are oblig.sa deschida un cont, in maxim 3 zile lucratoare de la semnarea contractului, la disp.aut.contr.la unit. Trez.Statului din cadrul org.fiscal competent.Suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului potrivit prevederilor HGR nr 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind situatia personala a operatorului economic: - Prezentare formular Anexa 10- Ofertantul/ asociatul/ persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006- Ofertantul/asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181 OUG 34/2006.Incadrarea in situatiile prevazute la art.180, respectiv art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului Anexa 10 este obligatorie pentru fiecare asociat.- In cazul persoanelor care sustine ofertantul sau asocierea, financiar sau tehnic, prezentarea Formularelor Anexa 10 C si Anexa 10D este obligatorie pentru fiecare persoana care sustine.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Persoanele juridice romane- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul.Cele doua certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si se vor prezenta originale sau copii legalizate sau in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul".In cazul ofertei comune, prezentarea celor doua certificate este obligatorie pentru fiecare asociat.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatele solicitate trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana - legalizate, sa fie in termen de valabilitate si sa nu prezinte datorii restante.Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, vor fi respinsi din procedura de achizitie deoarece ofertele prezentate vor fi considerate inacceptabile.3. Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006: -Se va prezenta Formularul Anexa 10 BIn cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Aurel Gabriel Simionescu-Primar, Doinita Ciocan-Viceprimar, Anghelescu Stoica-Director executiv DFPL si Macovei Carmen -Sef Serviciu Achizitii Publice.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010: - Se va completa Formularul Anexa 10A;In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat. 1. Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, copie stampilata si semnata "conform cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantuluiDocumentul trebuie sa ateste faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, actualizata, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste document.2. Persoane juridice /fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.Documentele trebuie sa fie eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.-Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul care dovede?te o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3.Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri: Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.- Formular Anexa 62 in documentatia de atribuire.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM - urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.4. Informatii suplimentare: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute ia art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (Formular Anexa 58), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/ documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut in documentatia de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Se impune ca cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010), in domeniul de activitate aferent contractului, sa fie cel putin egala sau mai mare cu 3.000.000, 00 lei.IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri.- Pers.juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, doc.relevante, emise de aut. competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, -Infornatii priv.utilajele, echip.tehnice, - In ceea ce priveste personalul se solicita: -Coordonator de proiect, cu exper.prof.in lucrari de reabil.a sist.de producere a energiei termice, dovedita prin particip.la cel putin un proiect similar.-Resp.tehnic cu executia(RTE), autorizat pentru categ.de lucrari prev.in proiect.-Resp.cu controlul calitatii(CQ) -Persoana autorizata ANRE IIB, instalatii electrice.Se va prezenta o Declaratie pe propria rasp.ca sistemele utilizate in cadrul instalatiei corespund reglemen.de punere pe piata si sunt conforme cu standardele europene, adoptate la nivel nat.Ptr.personalul solicitat se vor prez.CV-uri, doc. care sa justifice calificarea-Autorizatii specifice: -Autorizatie emisa de ISCIR pentru montaj si punere in functiune echip.si utilaje C.T. de joasa presiune;
-Autorizatie ANRE pentru executie, verif.si revizia instalatiilor de utilizare a gazelor naturale;
-Autorizatie ANRE grad B ptr.executieinstalatii electrice;
-Autorizatie ANRM ptr.executie lucrari in zone de protectie si siguranta., Experienta similara: -Dovada indeplinirii a cel putin un contract de lucrari similare celor care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, executat in ultimii 5 ani, Informatii privind subcontractantiiSe vor completa informatiile privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, datele de identificare si specializarea acestora., Informatii privind AsociereaIn cazul unei asociatii la care participa mai multi operatori economici, se va semna o declaratie prin care se obliga, ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, acordul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului., Informatii privind sustinerea acordata de terti -ISO 9001 sau echivalent emis de organisme autorizate pentru categoriile de lucrari ce vor fi executate; -ISO 14001 sau echivalent emis de organisme autorizate pentru categoriile de lucrari ce vor fi executate;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer