Achizitie publica - reactivi de laborator, consumabile medicale, animale mici
Detaliu pentru invitatia numarul 337645
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337645/18.10.2012
Denumire contract: reactivide laborator, consumabile medicale, animale mici
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: reactivide laborator, consumabile medicale, animale mici
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DepozitulChimicale al U.M.F. Iasi, str Universitatii nr 16
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 487 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? 283 lei Lot 9 ? 15 lei Lot 17 ? 5 leiLot 2 ? 21 lei Lot 10- 78 lei Lot 18 ? 355 leiLot 3 ? 6 lei Lot 11 ? 15 lei Lot 19- 132 leiLot 4 ? 56 lei Lot 12- 21 lei Lot 20 ? 4 leiLot 5 ? 169 lei Lot 13- 43 leiLot 21 ? 105 leiLot 6- 419 lei Lot 14 ? 62 lei Lot 22- 10 leiLot 7- 298 lei Lot 15-55 leiLot 23 ? 25 leiLot 8 ? 39 lei Lot 16 ? 29 lei Lot 24 ? 166 lei- - Lot 25 ? 101 leiSe va depune pana la datalimita de depunere a ofertelor.Se poate constitui prin O.P., depunere numerar, Scrisoare de Garantie Bancara sau alta metoda permisa de art. 86 din HG925/2006, in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere .Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVASe poate constitui prin OP, depunere numerar, scrisoare de garantie bancara (formular 10) sau alta metoda permisa de art 90 din HG 925/2006in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr 1Declaratie privindeligibilitatea: declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ? prezentare formular 2( valabil si pentru tertul sustinator daca este cazul)Cerinta nr 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentare formular 3 ( valabil si pentru tertul sustinator daca este cazul)Cerinta nr 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta conf art 5(1) din ordinul 509/2011emis de Presedintele ANRMAP. Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizataCerinta nr 4Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. . Documentul se va prezenta conf art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP. Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizataCerinta nr 5Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Prezentare formular 13Cerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii cintractante: Prof. univ dr Vasile Astarastoae; DGA ec Dana Drugus; ec Petronela Baranetchi- dir economic, ing Maria Arhip; adm fin Eugen Chiriac; jr. Nicoleta Nastase; Adm fin Romeo Novotny, dr Dragos Pieptu, dr catalina Bohotin, dr Bogdan Grigoriu, dr Lenuta Profire, ing Elena Iftimi; ec Dana Ciubotaru; ec Nicoleta Ganea.Cerinta nr 7Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Prezentare formular 7 Cerinta nr 1Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul autorizat de activitate la respectivului operator economic, valabil la datadepunerii ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Nota: Se va permite depunerea/ prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul?( ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator, la solicitarea AC, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1Lista principalelor livrari in ultimii 3 anidin care rezulta unul sau mai multe contracte avand ca obiect livrarea de produse similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 08:43