Achizitie publica - REACTIVI 4 Pachet reactivi pentru analizorul de coagulare tip RAYRO RT 2202 -producator RAYTO China
Detaliu pentru invitatia numarul 353913
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353913/20.09.2013
Denumire contract: REACTIVI 4 Pachet reactivi pentru analizorul de coagulare tip RAYRO RT 2202 -producator RAYTO China
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Orasenesc SinaiaCod fiscal: 2843299, Adresa: Str. Spitalului, Nr. 2, Sinaia, Telefon: +40 244311953, Fax: +40 244311046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI 4 Pachet reactivi pentru analizorul de coagulare tip RAYRO RT 2202 -producator RAYTO China
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie achizitionarea de catre autoritatea contractanta de: REACTIVI 4 - Pachet reactivi pentru analizorul de coagulare tip RAYRO RT 2202 -producator RAYTO Chinacompus din urmatoarele produse: 1.1 Tromboplastina - DS uscata, pentru determinareTimp Protrombina;1.2 Clorura de calciupentru APTT; 1.3 Control coagulare nivel I; 1.4 Control coagulare nivel II;1.5 APTT - Timp de Tromboplastina Partial Activata; 1.6 Fibrinogen; 1.7 Cuvete-cupe compatibile cu coagulometru
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 1742 lei sau echivalent in alta valuta la cursul BNRstabilit pentru data de 02.09.2013.Garantia de participare se constituie in cuantum de 1.5% din valoarea pentru cantitatea maximaestimata pentru intreaga perioada de 24 luni de derulare a acordului cadru. Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004) Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HG 925 / 2006. In cazul in care se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul de virament este RO82TREZ5295006XXX000607, deschis la Trezoreria Busteni. Documentul de constituire a garantiei de participare se va depune in SEAP siin original la adresa: Str.Spitalului nr. 2, Sinaia, jud.Prahova, Serviciul ACHIZITII, pana la data limita de depunere a ofertelor, conform art.17 din HG 1660/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta integral: -in situatiile prevazute la art. 87, alin (1) din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului subsecvent in cuantum de 5% din valoarea acestuia fara TVA, pentru contractele subsecvente cu o valoare mai mare de 5000 lei fara TVA, dupa cum urmeaza: Garantia va fi constituita conform prevederilor art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, in functie de valoare, intr-una dintre formele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006, respectiv: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare se va prezenta in original in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului subsecvent si va constitui anexa la contractul subsecvent. - deschiderea pe numele contractantului, a unui cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, la unitatea teritoriala a Trezoreriei statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Furnizorul va transmite autoritatii contractante o copie a extrasului de cont, din care sa reiasa efectuarea platii garantiei de buna executie; documentul va fi stampilat si semnat pentru conformitate cu originalul, si va fi trimis prin posta sau curier, in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului subsecvent. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34 / 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular A ; declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, ofertant / ofertant asociat, daca este cazul.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 lit.a, c? si d din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34 / 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular B ; declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, ofertant / ofertant asociat, daca este cazul.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul C4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul D; declaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant, ofertant/ofertant asociat, cat si de tertul sustinator, conform Ordinului ANRMAP nr. 170/2012.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritateacontractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Consiliul administratie: presedinte CA - Remus David, membrii CA: -Suvaina Mihai Dan, Cristian Florin Negulescu, ing.Daniela Zielinschi, Maria Magdalena Dima.Manager - soc. Alina Filip; Director medical ? dr. Constantin Roman Tamaduianu; Director financiar contabil ? ec. Petruta Teleman; Sef serviciu A.T.A.T. ? ing. Anda Neagu, Cons.jr. Roxana Slavnicu, Medic sef laborator analize ? Dr. Melania Albert.Membrii comisiei de evaluare: presedinte - ec. Anicuta Cucu, membrii: ing. Anda Neagu, chimist pr. Valeria Neculaesi membrii de rezerva;ec. Andreea Ion, chimist pr. Roxana Gruia.5.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratiile Finantelor Publice locale de care apartin ofertantii, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.6.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatile locale competente, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile Pentru persoane juridice/fizice romane se solicita : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Pentru persoane juridice /fizice straine se solicita : - Documente care dovedesc o forma de inregistrare (documente echivalente cu certificatele solicitate pentru persoane juridice / fizice romane)- Aviz de functionare, sau echivalentul sau, emis de Ministerul Sanatatii pentru tipul de activitate impus de achizitia publica pentru care se face ofertarea (inclusiv anexa), aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale completare Formularul E ? necesara pentru obtinerea informatiilor minime privind activitatea economica a ofertantilor si a datelor de contact ale acestora.Media cifrei de afaceripe ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011 si 2012trebuiesa fie cel putin egala cuvaloarea estimata pentru cel mai mare contract subsecvent, respectiv 3870 lei.Conversia cifrei de afaceri din LEI in alta valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR. Calculul sumei solicitata a fost facut cu respectarea prevederilor art.65 si 66 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de atestare a conformitatii sistemului de management a calitatii firmei ofertante, cu standardul ISO 9001, sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; certificatul va fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 10:17