Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REACTIVI CHIMICI


Detaliu pentru invitatia numarul 353861
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN ARGES
Numar invitatie: 353861/18.09.2013
Denumire contract: REACTIVI CHIMICI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN ARGESCod fiscal: 4122205, Adresa: str.Aleea Spitalului nr.36, Pitesti, Telefon: +40 248287150, Fax: +40 248287202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: INSEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI CHIMICI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: REACTIVI CHIMICI
II.1.6) CPV: 33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 504, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia se va depune pana la data limita de depunere a ofertelor, atat in SEAP , cat si la sediul autoritatii Garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, a unui ordin de plata sau a unei file cec, sau OP in contul Aut. Contr. sau chitanta de depunere numerar la casieria acesteia, in contul RO40TREZ0465006XXX009193, deschis la Trez Pitesti cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor; Echiv pentru o garantie depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile; Garantia trebuie sa fie irevocabila; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respective 90 de zile -In masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondatasau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatienu este ca urmarea adoptarii de catre autoritatea contractantaa masurilor de remedierenecesare autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sume conform art.278^1 din OUG 34/2006.-Garantia , se restituie conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 LOT1= 2880.00lei , LOT2= 2160.00lei
Garantie de buna executie
Da 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contractului subsecvent . Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925 /2006 Formular 10 , in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului . - Eliberarea /restituirea garantiei de buna executie ? conform prevederilor art.92 alin.1) din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratii privind eligibilitatea - completarea formularului 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completarea formularului 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- completarea si prezentarea formularului prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.- completarea formularului 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile ART. 69^1 din OUG 34/2006: -Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( MANAGER DR. SORIN VASIALESCU , DIR. MEDICAL DR. DRAGOS SERB , DIR. FIN. CONT . EC. RODICA BESLIU , sef Serviciul Financiar ec. EPINGEAC GABRIELA ), este exclus din procedura de atribuire. Aceasta se va completa inclusiv de tertul sustinator , daca este cazul .- completarea formularului 7Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .-Certificat eliberat D.G.F.P , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulCertificatele fiscale sa dovedeasca faptul ca ofertantul / candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenullimitade depunere a ofertelor . -Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004).Declaratie pe propria raspundere conform art.11 din HG 925 / 2006 .Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere , semnata de reprezentantul legal , prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire , aceasta se va completa inclusiv de tertul sustinator , daca este cazul . Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?In cazul ofertantului clasat pe primul loc , acesta se va prezenta in original pentru conformitate .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la datele de 31.12.2012 vizat si inregistrat la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita mostre Prezentarea mostrelor este obligatorie , iar in caz de neprezentare societatea ofertanta va fi descalificata pentru produsele in cauza - Mostrele prezentate de ofertantul castigator vor ramane in posesia spitalului ca etalon , iar cele prezentate de necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice .- Acordul de asociere- completarea formularului 8- se va prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. - Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent .In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente, individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer