Achizitie publica - Reactivi chimici si medii de cultura
Detaliu pentru invitatia numarul 328616
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328616/01.06.2012
Denumire contract: Reactivi chimici si medii de cultura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reactivi chimici si medii de cultura
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul-cadru se va incheia cu un singur operator economic pentru fiecare lot.
II.1.6) CPV: 33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 407, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 630 lei-lotul 1, 900 lei-lotul 2, 1300 lei-lotul 3, 900 lei-lotul 4, 2000 lei-lotul 5, 450 lei-lotul 6.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin una din urmatoarele forme: a) viramentbancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APa SOMES S.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca;b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, (IMM), prezentand in acest sens Declaratia privind incadrareain categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Formularul nr.2.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuirevor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de aobtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate deart. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G nr.34/2006(Formularul nr.3). Acest formular va fi prezentat si de tertul sustinator daca va fi cazul.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr.34/2006 (Formularul nr.4). Acest formular va fi prezentat si de terul sustinator daca va fi cazul dar va face referire la neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit c1) si lit.d)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.5)-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.(Formularul nr.6).-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular nr.12)-acest formular se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006" sunt: Dorin Ciataras, Calin Neamtu, Rodica Filip, Doina Ivan, Maria Calatan, Camelia Boca. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului/asociatului, dupa caz. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN. Acest document se va prezenta in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul").Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte certificatul constatator si sa indeplineasca aceasta cerinta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a livrat produse similare in valoare de minim 1800 lei pentru lotul 1, 6500 lei pentru lotul 2, 1500 lei pentru lotul 3, 2300 lei pentru lotul 4, 4000 lei pentru lotul 5, 1400 lei pentru lotul 6, prin prezentarea de contracte.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: -Formularul nr.7 ``Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani``.- copie dupa partea din contracte din care sa reiasa ca datele mentionate in Formularul nr.7 sunt reale.- cel putin o recomandare din partea beneficiarilor de contracte. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatiiISO 9001:2008 sau echivalent, pe domeniul/domeniile care fac obiectul acordului-cadru, valabil la data depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 09:58