Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - reactivi chimici,consumabile medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 332742
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Numar invitatie: 332742/31.07.2012
Denumire contract: reactivi chimici, consumabile medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: reactivi chimici, consumabile medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reactivi chimici, consumabile medicale
II.1.6) CPV: 33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 574 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot1 =13 lei, lot 2 =3 lei; lot 3 14 lei; lot 4 9 lei; lot 5 = 13 lei; lot 6 = 2 lei; lot 7 190 lei ;lot 8 64 lei ; lot 9 99 lei. Se va depune pana la datalimitade depunerea ofertelor.Se poate constitui prin O.P., depunere numerar, Scrisoare de Garantie Bancara sau alta metoda permisa de art. 86 din HG925/2006, in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere .Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10% din valora contractului fra TVA. Se poate constitui prin OP, Scrisoare de Garantie Bancara sauoricare alt instrument de garantare emis de catre institutie bancara sau societate de asigurari, depunere numerarla casieria AC in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulteriaore- formular 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011emis de Presedintele ANRMAP-Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizataCerinta nr. 4Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011emis de Presedintele ANRMAP - Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizataCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 13Cerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 14 Prof. univ dr Vasile AstarastoaeDGA ec Dana DrugusIng Maria ArhipAdm Fin Eugen ChiriacAD. FIN. Novotny Romeoprof dr PopaRadu Florindr Iencean StefanDR Gorduza Eusebiu Vladec Dana Ciubotariuec Nicoleta Ganeajr Nicoleta Nastaseing Elena Iftimi Informatii generale - Formular 4Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate la respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.( activitate autorizata) - Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea AC documentul in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer