Achizitie publica - Reactivi compatibili cu analizorul de markeri cardiaci "Pathfast" si ?Kit reactivi si control automat intern, compatibili cu analizorul Siemens RapidPoint500
Detaliu pentru invitatia numarul 357252
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357252/31.01.2014
Denumire contract: Reactivi compatibili cu analizorul de markeri cardiaci "Pathfast" si ?Kit reactivi si control automat intern, compatibili cu analizorul Siemens RapidPoint500
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in format electronic in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reactivi compatibili cu analizorul de markeri cardiaci "Pathfast" si ?Kit reactivi si control automat intern, compatibili cu analizorul Siemens RapidPoint500
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Reactivi compatibili cu analizorul de markeri cardiaci "Pathfast" si ?Kit reactivi si control automat intern, compatibili cu analizorul Siemens RapidPoint500
II.1.6) CPV: 33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 408, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8160.00 ron din care: lot 1 = 3996 ron, lot 2 = 4164 ronCursul de referinta pentru echiv gar de partic depusa in alta valuta va fi cel stabilit de BNR la data publicarii invit de partic. Gar de partic se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul aut contr nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trez Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Opecvor depune dovada constituirii GP sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul aut contr, Sp Clinic Jud de Urgenta Bv, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Bir Achizitii Publice daca GP se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care gar. de partic. se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Form nr.8. Perioada de valab a gar de partic.: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei?(art.33, alin.(3), lit.b) din HG 925/2006).In conf.cu legea 346/2004, IMM beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de gar pentru partic si de garde buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pt a beneficia de aceasta facilitate, anexat gar de partic se va prezenta decl pe propr raspundere privind incadrarea intrep in categ I.M.M.(Form 14) In situatia depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge pe fond contestatia, aut contr va retine contestatorului din gar de partic in raport cu valestimata a contract sumele in conf.cu art 278^1/OUG nr.34/2006. Preved art. 278^1 alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita depunerea in SEAP semnat cu semnatura electronica a Formularul nr. 1 din fisierul ?Formulare? pentru fiecare lot ofertatDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Se solicita depunerea in SEAP semnate cu semnatura electronica pentru fiecare lot ofertat a urmatoarelor: Formularul nr. 2 din fisierul ?Formulare?.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011Se solicita depunerea in SEAP semnat cu semnatura electronica a Formularul nr. 3 din fisierul ?Formulare? la fiecare lot ofertat .?Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se solicita depunerea in SEAP semnat cu semnatura electronica a Formularul nr. 4 din fisierul ?Formulare? la fiecare lot ofertat.? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?;Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr. Albota Adrian, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, Director Medical- Dr.Neculoiu Daniela, CJ Secelean Liviu, CJ Muresan Nicoleta, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Sef birou achizitii publice Ec. Feresuaru Cristina, Sef sectie UPU-SMURD- Dr.Vecerdi Cristina, Doctor sectie UPU Chitea Ioana, As sef sectie UPU - Bildea Madalina, as. sectie UPU Marcu Claudia, Referent Dragoi Giorgeta, Ec Suciu Daniela, Ec. Dorofte Ileana, op.date Chelaru Bianca Se solicita depunereain SEAP semnat cu semnatura electronicaa documentelor pentru fiecare lot ofertat: Cerinta nr.1Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - in original/copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea "conform cu originalul".Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.Autoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr.2Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii privind autorizarea activitatii de comercializare a dispozitivelor medicale , care sa cuprinda producatorii pentru care firma este inregistrata ca distribuitor. In temeiul prevederilor Legii 176/ 2000 privind dispozitivele medicale si ale OMS nr. 1636/ 2004 pt. aprobarea Normelor metodologicede aplicare a Legii nr. 176/ 2000 privind dispozitivele medicale, producatorul produsului ofertat trebuie sa se regaseasca in acest aviz de functionare. Avizul de functionare este solicitat in conformitate cu prev. HG nr. 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii , cu modificarile si completarile ulteriaore , ale OMS nr.1636/ 2004 , cu modificarile si completarile ulterioare, pt. aprobarea Normelor metodologicede aplicare a Legii nr. 176/ 2000 privind dispozitivele medicale , republicata, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala .Se poate depune echivalent al acestui document .Documentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de operatorul economic ofertant.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conform art. 188 lit e) din O.U.G. nr 34/2006 se solicita descrieri ale produselor ale produselor care se vor transmite in SEAP pentru fiecare lot ofertat semnate cu semnatura electronica alaturi de celelalte documente ale ofertei. Descrierile pentru produsele ofertate vor fi in limba romana.Descrierile vor fi numerotate cu numarullotului ofertat. In situatia in care lotul prezinta mai multe pozitii (Nr. crt.) se va indica si pozitia (nr. crt.) din lotul ofertat., Se solicita Declaratie de conformitate conform marcajului CE pentru fiecareprodus ofertat conform DE 98/79/EC (declaratia de conformitate CE , va trebuidepusa in traducere autorizata) - in copie lizibila cu mentiunea ? conform cuoriginalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2014 07:57