Achizitie publica - REACTIVI Coulter Hmx, Hitachi 912, Thrombotimer,Vitros 250 si Sysmex Xs 1000 I
Detaliu pentru invitatia numarul 329981
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329981/20.06.2012
Denumire contract: REACTIVI Coulter Hmx, Hitachi 912, Thrombotimer, Vitros 250 si Sysmex Xs 1000 I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN TG-JIUCod fiscal: 4448067, Adresa: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Targu Jiu, Telefon: 0253237804, Fax: 0253237804
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI Coulter Hmx, Hitachi 912, Thrombotimer, Vitros 250 si Sysmex Xs 1000 I
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 Aparat Coulter Hmx -Lot 2 Aparat Hitachi 912Lot 3. Aparat ThrombotimerLot 4. Aparat Vitros 250Lot 5.Analizorul Automat Sysmex XS-1000i
II.1.6) CPV: 33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 954.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1 ? 1000 leiLot2 ? 720 leiLot 3 ? 190 leiLot4 ? 1200 leiLot5 ? 300 leiValabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile) Conform HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art.86, garantia de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: 1)Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireGarantia de participare se va constitui conform art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata, La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare, in acest mod prezentand originalul.
Garantie de buna executie
In termen de 10 zile de la incheierea contractului ofertantii cistigatori trebuie sa depuna garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului, conform art 90 alin 1 din HGR 925/2006- Formele de constituire ale garantiei de buna executie sunt: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (completarea acesteia conform formularului nr. 11)b)ordin de plata in contul Spitalului Judetean de Urgenta Tg-Jiu: RO72TREZ3365006XXX007224 deschis la Trezoreria Tg-Jiuc)lichiditati depuse la casieria Spitalului Judetean de Urgenta Tg-Jiu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, Manager-Stanculete Vasile, Director Finaciar ? Vienescu Dumitru, Compartiment Juiridic- Manea Daniela, Serv Aprovizionare-Brincus Florin, Birou Contractari-Achizitii- Tomulescu Ion- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Copie Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta: - Declaratia pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaledin care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimi 3 ani., Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi) pe anii 2011, 2010 si 2009,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Certificat de conformitate CE, MOSTRE Certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE ATASATA SUB FORMA DE FISIER ON LINE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 14:24