Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reactivi de electroforeza , enzime si alte materiale de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 320116
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca
Numar invitatie: 320116/13.02.2012
Denumire contract: Reactivi de electroforeza , enzime si alte materiale de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj NapocaCod fiscal: 4288381, Adresa: Calea Manastur nr.3-5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264596384, Fax: 0264593792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Manastur nr.3-5, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400372, telefon: +40 264596384, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca , Calea Manastur nr.3-5, Compartiment achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reactivi de electroforeza , enzime si alte materiale de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de reactivi de electroforeza, enzime si materiale de laborator (varfuri pipeta, microtuburi, tuburi PCR, suporturi pentru tuburi, manusi sterile), grupate in 5 loturi independente
II.1.6) CPV: 33696600-1 - Reactivi pentru electroforeza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 46, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO27TREZ2165005XXX006891 Trez Cluj , b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta (formularul11)sau c)plata in numerar la casieria universitatii.Cuantumul garantiei: Lot I-327lei;Lot II-250lei;Lot III-31lei;Lot IV-133lei;Lot V-189lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularul 12A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 12B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006-Completarea Formularul12C.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: Doru Pamfil, Aurelia Marian, Viorel Apostu, Dan Lung, Dorin Bia, Alina Oltean4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile a lunii anterioare depunerii ofertei.- In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile a lunii anterioare depunerii ofertei.- In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.NOTA: In cazul asocierii, fiecare participant asociat va prezenta formularele solicitate mai sus la pct.1-5.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 12M Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenente din punct de vedere profesional-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Autoritatea contractanta poate solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu pricipalele livrari de produse similare , derulate in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine prin descarcarea fisierelor atasate prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2012 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer