Achizitie publica - reactivi de laborator, pipete de laborator si accesorii , uleiuri pentru compresoare, consumabile medicale, manusi, echipamente de protectie, animale mici, furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale, rumegus
Detaliu pentru invitatia numarul 352702
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352702/19.08.2013
Denumire contract: reactivi de laborator, pipete de laborator si accesorii , uleiuri pentru compresoare, consumabile medicale, manusi, echipamente de protectie, animale mici, furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale, rumegus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: reactivi de laborator, pipete de laborator si accesorii , uleiuri pentru compresoare, consumabile medicale, manusi, echipamente de protectie, animale mici, furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale, rumegus
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reactivi de laborator, pipete de laborator si accesorii , uleiuri pentru compresoare, consumabile medicale, manusi, echipamente de protectie, animale mici, furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale, rumegus
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 61, 119 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? 97 lei Lot 9 ? 6 leiLot 2 ?114 lei Lot 10 ? 30 leiLot 3 ?75 lei Lot 11 ? 41 leiLot 4 ? 13 lei Lot 12 ? 14 leiLot 5 ? 211 lei Lot 13- 40 leiLot 6 ? 115 lei Lot 14 56 leiLot 7 ?89 lei Lot 15 ? 10 leiLot 8 ? 37 lei Lot 16 ? 269 leiSe va depune pana la datalimitade depunerea ofertelor.Se poate constitui prin O.P., depunere numerar, Scrisoare de Garantie Bancara sau alta metoda permisa de art. 86 din HG925/2006, in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100. Data de referinta pt echivalent leu/alta valuta. Curs valabil comunicat de catre BNRin ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere . In cazul in care garantia de participare este constituita prin instrument de garantare (scrisoare de garantiebancara sau polita de asigurare emisa de o societate de asigurari)aceasta va fi inaintata autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertei sise va depune scanata in SEAP.Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVASe poate constitui prin OP in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100, ,Scrisoare de Garantie Bancara sauoricare alt instrument de garantare emis de catre institutie bancara sau societate de asigurari, depunere numerarla casieria AC, conf art 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 09:48