Achizitie publica - Reactivi de laborator
Detaliu pentru invitatia numarul 329446
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329446/15.06.2012
Denumire contract: Reactivi de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie si Neurologie BrasovCod fiscal: 4317770, Adresa: Str. Prundului nr.7-9, Brasov, Telefon: 0268/511.481, Fax: 0268/410205, 511484
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Prundului nr.7-9, Brasov, Romania, cod postal: 500123, telefon: +04 0268511481, fax: +04 0268511484, persoana de contact: Jr.Luminita Marcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Brasov Str. Prundulul Nr. 7 - 9 Birou Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reactivi de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Achizitie Reactivi de Laborator-valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie 2012(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)val.estimata min.este 43020.78lei.Valoarea minima estimata ptr fiecare lot in parte : lot1=118.80lei;lot2=350.82lei;lot3=92.40;lot4=69.58lei;lot5=747, 60lei;lot6=26.58lei;lot7=440.00lei;lot8=550.00lei;lot9=218.75lei;lot10=46.20lei;lot11=825.00lei;lot12=897.60lei;lot13=67.22lei;lot14=31.89lei;lot=15=650.00lei;lot16=198.00lei;lot17=2508.00lei;lot18=132.00lei;lot19=2912.80lei;lot20=66.00lei;lot21=103.40lei;lot22=594.00lei;lot23=75.90lei;lot24=66.00lei;lot25=924.00lei;lot26=451.00lei;lot27=2263.80lei;lot28=43.56lei;lot29=3787.60lei;lot30=158.40lei;lot31=158.40lei;lot32=1988.80lei;lot33=2640.00lei;lot34=1144.00lei;lot35=475.20lei;lot36=475.20lei;lot37=199.28lei;lot38=2046.00lei;lot39=770.00lei;lot40=990.00lei;lot41=71.50lei;lot42=69.30lei;lot43=418.00lei;lot44=1003.20lei;lot45=385.60lei;lot46=41.25lei;lot47=1126.40lei;lot49=102.69lei;lot49=939.40lei;lot50=2560.80lei;lot51=135.96lei;lot52=394.35lei;lot53=264.00lei;lot54=264.00lei;lot55=264.00lei;lot56=27.50lei;lot57=23.10lei;lot58=2052.60lei;lot59=16.00lei;lot60=2475.00lei-valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor aferent primelor 4 luni ale anului calendaristic 2013, val.max.este de 56232.57lei.Valoarea maxima estimata pentru fiecare lot in parte : lot1=158.40lei;lot2=467.76lei;lot3=115.50lei;lot4=69.58lei;lot5=1027.95lei;lot6=26.58lei;lot7=550.00lei;lot8=687.50lei;lot9=262.50lei;lot10=69.30lei;lot1155.00lei;lot12=1346.40lei;lot13=100.83lei;lot14=31.89lei;lot15=780.00lei;lot16=247.50lei;lot17=3344.00lei;lot18=198.00lei;lot19=3641.00lei;lot20=88.00lei;lot21=155.10lei;lot22=792.00lei;lot23=151.80lei;lot24=99.00lei;lot25=1108.80lei;lot26=631.40lei;lot27=3018.40lei;lot28=87.12lei;lot29=5681.40lei;lot30=198.00lei;lot31=198.00lei;lot32=2486.00lei;lot33=3300.00lei;lot34=1430.00lei;lot35=594.00lei;lot36=594.00lei;lot37=199.28lei;lot38=2455.20lei;lot39=1001.00lei;lot40=1188.00lei;lot41=71.50lei;lot42=92.40lei;lot43=627.00lei;lot44=1504.80lei;lot45=462.72lei;lot46=55.00lei;lot47=1408.00lei;lot48=136.92lei;lot49=1127.28lei;lot50=3201.00lei;lot51=135.96lei;lot52=525.80lei;lot53=330.00lei;lot54=330.00lei;lot55=330.00lei;lot56=55.00lei;lot57=46.20lei;lot58=2736.80lei;lot59=20.00lei;lot60=3300.00lei.
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 232.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 0, 5% se calculeaza pentru fiecare lot in parte. Se va constitui conform tuturor optiunilor art.86 din HG925/2006(RO30TREZ1315006XXX011475, Trezoreria Brasov, CUI4317770).Pentru completarea scrisorii de garantie bancara se va folosi formularul nr.10 din sectiunea formulare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va prezenta pana la deschiderea ofertelor si se prind de plicul exterior.In conformitate cu prevederile art.278^1/alin 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, se va retine contestatorului din garantia de participare: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv- 1% din aceasta valoare, pentru loturile respective.In cazul in care ofertantul oferteaza pentru mai multe loturi garantia de participare va fi insotita de un centralizator cae va evidentia urmatoarele: 1.Nr.crt.lot, 2.Denumire produs, 3.Suma garantie participare, 4.Total suma garantie participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea ? completarea formularului 1;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? completarea si prezentarea formularului 2;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 ? completarea si prezentarea formularului prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordant cu regulile de concurenta ? completarea si prezentarea formularului 3;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG34/2006 ? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu personae ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( Manager dr.Alexandru Ioan Grigoriu, Dir.Medical dr.Manuela Marceanu, Dir.Fin.Contab.ec.Elisabeta Burs, Dir.Ingrijiri as.prin.Geta Voicu, Dr. Colceriu Monica, Sef Serviciu Administrativ jr. Gheorghe Banciu, Consilier Juridic jr.Andreea Szilagyi, Sef Birou Achizitii jr.Luminita Marcu) este exclus din procedura de atribuire ? completarea si prezentarea formularului 4;
-Declaratie pe proprie raspundere conf.art.11 din HG 925/2006.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declarative pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.-Certificat privind impozite sit axe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.-Certificat eliberat D.G.F.P., scadent in luna anterioara celei in care se depune : in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.-Documente care atesta statutul dee IMM ( pentru a se beneficia de prevederile art.16 din Legea nr.346/2004) -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inaintede data depunerii ofertelor din care sa rezulte: codurile CAEN, adresa actuala, -obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireare obligatia de a prezenta pentru conformitate la solicitarea autoritatii contractantecertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale- se va completa formularul atasat nr. 5- situatia financiar contabila, ultimul Bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul va prezenta cel putin 1 recomandare pentru produse similare din partea beneficiarilor indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a indeplinit un contract de furnizare anterior si cu produse similare obiectului procedurii;2.- mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 07:57