Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REACTIVI DE LABORATOR SI CONSUMABILE


Detaliu pentru invitatia numarul 328589
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL CAMPIA TURZII
Numar invitatie: 328589/05.06.2012
Denumire contract: REACTIVI DE LABORATOR SI CONSUMABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CAMPIA TURZIICod fiscal: 4288268, Adresa: STR. AVRAM IANCU NR. 33, Campia Turzii, Telefon: 0264368677, Fax: 0264368677
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI DE LABORATOR SI CONSUMABILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de reactivi de laborator si consumabile, 5 loturi astfel: lotI - Antibiograme; lotII - Reactivi biochimie si consumabile pt.analizorul autom. Konelab 20i si pt cititorul de urini Hand U Reader; lotIII - Reactivi treumatologie-coagulare si consumabile pt. anlizorul automat; lotIV - Reactivi si consumabile pt. analizorul de imunologie AIA 360; lotV - Seruri monoclonale, conform anexei B. Valoarea estimata pentru cantitatile ce vor fi contractate este minim 137740 lei fara TVA si reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2012 si maxim 187281 lei fara TVA si reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari pe primele 4 luni ale anului 2013.
II.1.6) CPV: 33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 281 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot I: 147, 26 lei; Lot II: 1078, 22 lei; Lot III: 277, 06 lei; Lot IV: 300, 75 lei; Lot V: 69, 52 lei. Fiecare ofertant va depune garantie de participare pentru lotul (loturile) la care participa. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare : OP in contul autoritatii contractante RO72TREZ2195006XXX004972 deschis la trezoreria Turda, numerar la casieria unitatii, sau orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca/societate de asigurari. Se retine garantia atunci cand ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind considerat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art. 278 din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este 50% din suma solicitata. Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului.
Garantie de buna executie
Se ve solicita garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului. Se poate constitui prin orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca/societate de asigurari, retineri succesive din valoarea fata TVA a facturilor, numerar la casieria unitatii. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Va fi constituita in maxim 3 zile de la data semnarii contractului. Se va elibera in 14 zile de la expirarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010.2. Declaratie priving eligibilitatea3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/20064. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrearea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, modificata si actualizata, de unde sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese - nu au in conducerea/consiliul de administratie/organe de supervizare a societatii sau actionari/asociati persoane care detin functii de decizie cu privire la achizitiile publice la nivelul Consiliului de administratie sau Comitetului director din cadrul Spitalului Municipal Campia Turzii sau care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ale acestora. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Municipal Campia Turzii, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : dr. Vedean Tiberiu - Manager, dr. Giosan Cristian - Medic laborator, farm. Miclea Ileana - laborator analize medicale, ec. Colcer Victoria - birou achizitii, ec. Pacurar Corina - birou achizitii.5. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate.6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de autoritatea locala.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.In cazul in care in tara de origine in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edeficatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie, din tara in care este rezident.7. Aviz de functionare emis de MS conform Legii 176/2000 cu modificarile si completarile ulterioare.Se pot depune documentele solicitate in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? 1. Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societate se afla in incapacitate de plata. Prezentarea Certificatului constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se pot depune documentele solicitate in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc transmiterea documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, fara a fi luat in considerare anul in curs
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind conformitatea produselor: - declaratia de conformitatea cf. marcajului CE - HG 54/2009 cu modificarile si completarile ulteriare sau- Certificatul de inregistrare al dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii pentru produsele fabricate in Romania;2. Informatii privind experienta similara: - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani(calculati pana la data depunerii ofertei), continand valori, perioade de livrare, beneficiari Ofertantul trebuie sa prezinte certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii SR EN ISO 9001-2008 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat, al sistemelor de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 08:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer