Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REACTIVI DE LABORATOR SI CONSUMABILE


Detaliu pentru invitatia numarul 345853
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL CAMPIA TURZII
Numar invitatie: 345853/25.04.2013
Denumire contract: REACTIVI DE LABORATOR SI CONSUMABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CAMPIA TURZIICod fiscal: 4288268, Adresa: STR. AVRAM IANCU NR. 33, Campia Turzii, Telefon: 0264368677, Fax: 0264368677
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI DE LABORATOR SI CONSUMABILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de reactivi de laborator si consumabile, 7 loturi, astfel: Lot I - Antibiograme; Lot II- Serologie latex - Teste rapide; lot III - Reactivi biochimie si consumabile pentru analizorul automat Konelab 20i si pentru cititorul de urini Hand U Reader; lot IV Reactivi hematologie - coagulare si consumabile pentru analizor automat Abacus Plus; lot V - Reactivi si consumabile pentru analizorul de imunologie ; lot VI - Reactivi pentru determinarea grupelor sanguine; lot VII - Consumabile de laborator.
II.1.6) CPV: 33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 215 - 462, 087 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot I: 189 lei; Lot II: 334 lei; Lot III: 1985, 24 lei; Lot IV: 775, 06 lei; Lot V: 1053, 73 lei; Lot VI: 94, 85 lei; Lot VII: 189, 10 lei. Fiecare ofertant va depune garantie de participare pentru lotul (loturi) la care participa. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: OP in contul autoritatii contractante RO72TREZ2195006XXX004972 deschis la Trezoreria Turda, numerar la casieria unitatii sau orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca/societate de asigurari. Se retine garantia atunci cand: ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind considerat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa conform art.278 din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este 50% din suma solicitata. Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru. Procedura de atribuire fiind online garantia de participare se va posta obligatoriu scanata in SEAP. Pentru ofertantii care doresc sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta leu/alta valuta va fi cea comunicata de BNR la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea art.180 din OUG 34/2006 - completarea si prezentarea formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii - in original.2.Declaratie privind neincadrearea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - completarea si prezentarea formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii - in original3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, COPIE LEGALIZATA, COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA ?CONFORM CU ORIGINALUL?.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de autoritatea locala - care sa prezinte situatia datoriilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, COPIE LEGALIZATA, COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA ?CONFORM CU ORIGINALUL?.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordinului presedintelor ANRMAP nr. 314/2010 - in original6.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrearea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, modificata si actualizata - completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III - in original. Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dr. Vedean Tiberiu - manager, ec. Bindean Melania - dir.fin.contabil, dr. Costantea Meda - dir.medical, Miclea Ileana - farmacist laborator analize medicale, ec. Pacurar Corina, ec. Colcer Victoria, cons.jr. Biris Cozmina. 1.Certificat constatator sau orice alt document care dovedeste personalitatea juridica a operatorului- Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii, adresa actuala, numele asociatilor, produsele care fac obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din Certificarul Constatator. Se va prezenta o copie a acestuia semnata si stampilata avand mentiunea conform cu originalul, cu obligatia ca in etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc, inaintede transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.2.Aviz de functionareemis de Ministerul Sanatatii Publice valabil la data limita de depunere a ofertei - se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani - 2010 - 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind experienta similara: - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari - - Formularul si anexa la acesta prevazut la Sectiunea III.2.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clarprin referire la specificatii sau standarde relavante: Declaratia de conformitate CE aproduselor ofertate potrivit art. 188 alin. l lit. d din OUG 34/2006. Ofertantul trebuie sa prezinte certificate sau alte document emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii SR EN ISO 9001-2008 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat, al sistemelor de management al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 07:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer