Achizitie publica - REACTIVI DE LABORATOR SI CONSUMABILE
Detaliu pentru invitatia numarul 345853
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345853/25.04.2013
Denumire contract: REACTIVI DE LABORATOR SI CONSUMABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CAMPIA TURZIICod fiscal: 4288268, Adresa: STR. AVRAM IANCU NR. 33, Campia Turzii, Telefon: 0264368677, Fax: 0264368677
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI DE LABORATOR SI CONSUMABILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de reactivi de laborator si consumabile, 7 loturi, astfel: Lot I - Antibiograme; Lot II- Serologie latex - Teste rapide; lot III - Reactivi biochimie si consumabile pentru analizorul automat Konelab 20i si pentru cititorul de urini Hand U Reader; lot IV Reactivi hematologie - coagulare si consumabile pentru analizor automat Abacus Plus; lot V - Reactivi si consumabile pentru analizorul de imunologie ; lot VI - Reactivi pentru determinarea grupelor sanguine; lot VII - Consumabile de laborator.
II.1.6) CPV: 33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 215 - 462, 087 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot I: 189 lei; Lot II: 334 lei; Lot III: 1985, 24 lei; Lot IV: 775, 06 lei; Lot V: 1053, 73 lei; Lot VI: 94, 85 lei; Lot VII: 189, 10 lei. Fiecare ofertant va depune garantie de participare pentru lotul (loturi) la care participa. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: OP in contul autoritatii contractante RO72TREZ2195006XXX004972 deschis la Trezoreria Turda, numerar la casieria unitatii sau orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca/societate de asigurari. Se retine garantia atunci cand: ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind considerat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa conform art.278 din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este 50% din suma solicitata. Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru. Procedura de atribuire fiind online garantia de participare se va posta obligatoriu scanata in SEAP. Pentru ofertantii care doresc sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta leu/alta valuta va fi cea comunicata de BNR la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani - 2010 - 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 07:26