Achizitie publica - REACTIVI DE LABORATOR:pentru analizoare(ACL1000,DIMENSION RxL MAX,SYSMEX SF 3000,URISCAN OPTIMA), microcomprimate antibiograme,standarde antibiograma,medii de cultura,truse diagnosticare,truse coloratii rapide,reactivi pentru anatomie patologica-necesar s
Detaliu pentru invitatia numarul 324367
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324367/19.04.2012
Denumire contract: REACTIVI DE LABORATOR: pentru analizoare(ACL1000, DIMENSION RxL MAX, SYSMEX SF 3000, URISCAN OPTIMA), microcomprimate antibiograme, standarde antibiograma, medii de cultura, truse diagnosticare, truse coloratii rapide, reactivi pentru anatomie patologica-necesar semestrul I/2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARACod fiscal: 2491516, Adresa: SPLAIUL TUDOR VLADIMIRESCU NR.13-15, TIMISOARA, Timisoara, Telefon: 0256/493088, Fax: 0256/491151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ONLINE IN SEAP, TIMISOARA, Romania, cod postal: 300173, telefon: +40 256493088, fax: +40 256491151, persoana de contact: comp.achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI DE LABORATOR: pentru analizoare(ACL1000, DIMENSION RxL MAX, SYSMEX SF 3000, URISCAN OPTIMA), microcomprimate antibiograme, standarde antibiograma, medii de cultura, truse diagnosticare, truse coloratii rapide, reactivi pentru anatomie patologica-necesar semestrul I/2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REACTIVI DE LABORATOR: pentru analizoare(ACL1000, DIMENSION RxL MAX, SYSMEX SF 3000, URISCAN OPTIMA), microcomprimate antibiograme, standarde antibiograma, medii de cultura, truse diagnosticare, truse coloratii rapide, reactivi pentru anatomie patologica-necesar semestrul I/2012, impartire pe loturi(14)
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1-52 leiLot2-1026, 44 leiLot3-329 leiLot4-4 leiLot5-35 leiLot6-3 leiLot7-62 leiLot8-62 leiLot9-17 leiLot10-16 leiLot11-72 leiLot12-24 leiLot13-1 leuLot14-2 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zileDurata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C., suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG 34/2006Modalitatea de constituire a garantiei de participare : - prin scrisoare de garantie bancara prezentata in original la deschidere (Formularul nr.6) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante.- in numerar, prin depunere la casieria spitalului. Se va prezenta la deschidere chitanta in copie.- prinordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; cont IBAN RO75TREZ6215005XXX008562 Trezoreria TIMISOARA, cod fiscal 2491516- in alt mod prevazut de HG.925/2006Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere.Modul de restituire a garantiei de participare: SE VA INDICA UN NR. DE CONT IN CARE SE VA RESTITUI GARANTIA DE PARTICIPARE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea formularului declaratie pe proprie raspundere ?Declaratie privind eligibilitatea? Formular 1(in original)Prezentarea formularului ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta? Formular 2(in original)Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular 3(in original)Prezentarea formularului ?certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 4(in original)Se prezintaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaOperatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Se completeaza in original Formularul nr.8 din sectiunea ?Formulare?-Declaratie privind neancadrarea in situatia prevazuta la art.69' din OUG34/2006". Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: manager-dr.Dragan Maximov, director medical-prof.dr.Iosif Adalbert Szucsik, director financiar-contabil-ec.Ladislau Bocso, comisia de evaluare (conform decizie nr.10/02.03.2012) formata din : Presedinte: Dr.Anca Voinea, Membrii: Dr.Adriana Tarnea, Dr.Petrine-Mocanu Cristina, Ec.Ladislau Bocso, Ing.Larisa Barboi, Cons.Jr.Florina Nicola.Secretar: An.Adriana Savin Se va prezenta ?Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent din care sa reiasca ca ofertantul are ca obiect de activitate, activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica . Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Solicitam cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie de punere pe piata a reactivilor, eliberata de Ministerul Sanatatii, in conformitate cu HG nr.168/2005 si a Ordinului ministrului sanatatii nr.1689/2004 privind inregistrarea dispozitivelor medicale(marcaj CE), Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii., Mostre de produse din fiecare lot pentru care se depune ofertaCataloage ale produselor Standard de calitate a produsului ISO sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene., Marcaj CE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 11:37