Achizitie publica - REACTIVI DE LABORATOR:pentru analizoare(ACL1000;DIMENSION RxL MAX;SYSMEX SF 3000;URISCAN OPTIMA), microcomprimate antibiograme, reactivi imunologie, medii si consumabile microbiologie, casete teste rapide, reactivi pentru anatomie patologica-necesar semes
Detaliu pentru invitatia numarul 344679
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344679/02.04.2013
Denumire contract: REACTIVI DE LABORATOR: pentru analizoare(ACL1000;DIMENSION RxL MAX;SYSMEX SF 3000;URISCAN OPTIMA), microcomprimate antibiograme, reactivi imunologie, medii si consumabile microbiologie, casete teste rapide, reactivi pentru anatomie patologica-necesar semestrul I /2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARACod fiscal: 2491516, Adresa: SPLAIUL TUDOR VLADIMIRESCU NR.13-15, TIMISOARA, Timisoara, Telefon: +40 256493088, Fax: +40 256491151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ONLINE IN SEAP, TIMISOARA, Romania, cod postal: 300173, telefon: +40 256493088, fax: +40 256491151, persoana de contact: comp.achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI DE LABORATOR: pentru analizoare(ACL1000;DIMENSION RxL MAX;SYSMEX SF 3000;URISCAN OPTIMA), microcomprimate antibiograme, reactivi imunologie, medii si consumabile microbiologie, casete teste rapide, reactivi pentru anatomie patologica-necesar semestrul I /2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REACTIVI DE LABORATOR: pentru analizoare(ACL1000;DIMENSION RxL MAX;SYSMEX SF 3000;URISCAN OPTIMA), microcomprimate antibiograme, reactivi imunologie, medii si consumabile microbiologie, casete teste rapide, reactivi pentru anatomie patologica-necesar semestrul I /2013, impartire pe loturi(9).
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 852.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1-64 lei, Lot2-695, 09 lei, Lot3-324, 95lei, Lot4-4, 74 lei, Lot5-8, 80 lei, Lot6-85, 30 lei, Lot7-77, 90 lei, Lot8-3, 50lei, Lot9-64, 25lei.Perioada de valab.a garantiei de particip.: 90zile.Durata de valab.a garant.de particip.incepe de la data limita de primire a ofertelor.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C., suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG 34/2006.Dovada constituirii garant.de particip.obligatoriu se va posta in SEAP(scanata)si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti op.economici participanti, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor(exceptie facand viramentul bancar).Modalitatea de constit.a garantiei de participare : -prin scrisoare de garantie bancara prezentata in original la deschidere (Formularul nr.5) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societ.de asigurari in favoarea aut.contractante.-in numerar, prin depunere la casieria spitalului.Obligatoriu se va posta in SEAP(scanata)pana la data limita pentru dep.ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti op.economici.-prin OP cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;contIBAN RO75TREZ6215005XXX008562 Trezoreria TIMISOARA, cod fiscal 2491516-in alt mod prevazut de HG.925/2006Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346/2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art.7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? -Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata;in caz contrar-de neprezentare a documentului, oferta va fi respinsa la deschidere.Pentru restituirea garantiei de participare se va indica un nr. de cont in care se va face restituirea.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea formularului declaratie pe proprie raspundere ?Declaratie privind eligibilitatea? Formular 1(in original)-postat online in SEAP, Prezentarea formularului ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta? Formular 2(in original)-postat online in SEAP, Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular 3(in original)-postat online in SEAP, Prezentarea formularului ?certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 4(in original)-postat online in SEAP, Se prezintaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta-postat online in SEAP, Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata-postat online in SEAP.Se completeaza si se posteaza online in SEAP Formularul nr. 6 ?Declaratie privind neancadrarea in situatia prevazuta la art.69 ^1 din OUG 34/2006?.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: dr.Juganaru Iulius-manager, dr.Mot Ion Cristian-director medical, ec.Bocso Ladislau-director financiar-contabil, ing.Barboi Larisa-sef serviciu administrativ, cons.jr.Nicola Florina Roxana, dr.Voinea Anca-sef laborator analize medicale, dr.Schein Alina. Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent din care sa reiasca ca ofertantul are ca obiect de activitate, activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, documentul scanat se va posta in SEAP.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise in termen de valabilitate( la data limita de depunere a ofertelor), care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate(extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.-documentul scanat si postat in SEAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre de produse din fiecare lot pentru care se depune oferta., Marcaj CE, Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii;, Autorizatie de punere pe piata a reactivilor eliberata de Ministerul Sanatatii, in conformitate cu HG nr.168/2005 si a Ordinului ministrului sanatatii nr.1689/2004 privind inregistrarea dispozitivelor medicale (marcaj CE) Se va prezenta Certificatul de Management al Calitatii ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 14:59