Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REACTIVI DE LABORATOR:pentru analizorul de coagulare ACL1000, reactivi pentru coloratii rapide-relicitare loturi anulate 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 341000
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARA
Numar invitatie: 341000/14.12.2012
Denumire contract: REACTIVI DE LABORATOR: pentru analizorul de coagulare ACL1000, reactivi pentru coloratii rapide-relicitare loturi anulate 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARACod fiscal: 2491516, Adresa: SPLAIUL TUDOR VLADIMIRESCU NR.13-15, TIMISOARA, Timisoara, Telefon: +40 256493088, Fax: +40 256491151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ONLINE SEAP, TIMISOARA, Romania, cod postal: 300173, telefon: +40 256493088, fax: +40 256491151, persoana de contact: comp.achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI DE LABORATOR: pentru analizorul de coagulare ACL1000, reactivi pentru coloratii rapide-relicitare loturi anulate 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REACTIVI DE LABORATOR: pentru analizorul de coagulare ACL1000, reactivi pentru coloratii rapide, impartire pe loturi(6)
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 820 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot1=56lei;lot2=1, 20lei;lot3=4lei;lot4=12lei;lot5=2lei;lot6=3lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 48 de zile.Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare, obligatoriu se va posta in SEAP(scanata)si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici participanti, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor(exceptie facand viramentul bancar).Modalitatea de constituire a garantiei de participare : -prin scrisoare de garantie bancara prezentata in original la deschidere (Formularul nr.5) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante.-in numerar, prin depunere la casieria spitalului. Se va prezenta la deschidere chitanta in copie.-prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;contIBANRO75TREZ6215005XXX008562 Trezoreria TIMISOARA, cod fiscal 2491516-in alt mod prevazut de HG.925/2006Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346/2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art.7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? -Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata;in caz contrar-de neprezentare a documentului, oferta va fi respinsa la deschidere.Pentru restituirea garantiei de participare se va indica un nr. de cont in care se va face restituirea.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea formularului declaratie pe proprie raspundere ?Declaratie privind eligibilitatea? neancadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006 modificata si actualizata, Formular 1(in original)-atasat online in SEAPPrezentarea formularului ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta? Formular 2(in original)-atasat online in SEAPPrezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular 3(in original)-atasat online in SEAPDeclaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, prezentarea formularului ?certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta?, Formular 4(in original)-atasat online in SEAPSe prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta-atasat online in SEAPOperatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducereautorizata-atasat online in SEAP.Declaratie privind neancadrarea in situatia prevazuta la art.69' din OUG 34/2006, se completeaza in original Formularul nr.6 din sectiunea?Formulare?-atasat online in SEAP. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: manager-dr.Iulius Juganaru, director medical-dr.Ion Mot, director financiar-contabil-ec.Ladislau Bocso, comisia de evaluare (conform decizie nr.79/09.11.2012/) formata din : Presedinte: Dr.Anca VoineaMembrii: Dr.Adriana Tarnea, Dr.Schein Alina, Ec.Ladislau Bocso, Ing.Larisa Barboi, Jr.Florina NicolaSecretar: An.Adriana Savin Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent din care sa reiasca ca ofertantul are ca obiect de activitate, activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica .Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, documentul scanat se va posta in SEAP.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise in termen de valabilitate(la data limita de depunere a ofertelor), care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.-documentul scanat si postat in SEAP.Se va prezenta Autorizatia de punere pe piata a reactivilor eliberata de Ministerul Sanatatii, in termen de valabilitate, documentul se scaneaza si se posteaza online in SEAPSe va prezenta Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii, se scaneaza si se posteaza online in SEAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri care care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre de produse din fiecare lot pentru care se depune oferta, Marcaj CE Se va prezenta Certificatul de Mangement al Calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer