Achizitie publica - Reactivi laborator
Detaliu pentru invitatia numarul 331133
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331133/05.07.2012
Denumire contract: Reactivi laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISACod fiscal: RO 18269681, Adresa: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-433028, Fax: 0264-433026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, , cod postal: 400213, telefon: +40 264433028, fax: +40 264433026, persoana de contact: RODICA GLIGAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reactivi laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Este un contract de furnizare diverse categorii de reactivi chimici si fiecare operator economic interesat poate depune oferta pentru unul, pentru mai multe sau pentru toate loturile. Contractul va fi atribuit pentru fiecare lot in parte cate unui singur operator economic.
II.1.6) CPV: 33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare90 zileCuantumul garantiei de participare (lot/ lei) : Lot 1:330 lei; Lot 2:125 lei; Lot 3:400 lei; Lot 4:50 lei; Lot 5:250; Lot 6:65 lei ;Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMMPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 90 de zile calculate de la termenul limita de primire a ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formular completat in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta, cu sediul in Romania si se va depune in original.- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO23TREZ2165005XXX016760 Trezoreria Cluj ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 ;
- Numerar depus la casieria centrala a institutieiIn masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, potrivit art.278 indice 1 din OUG 34/2006autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din garantia de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt prezentate la pct.VI.3 ? alte informatii.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor care fac obiectul licitatiei.Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata in conformitate cu originalul. In cazul in care se prezinta certificatul in copie, AC va solicita ofertantului clasificat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii Generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Certificat/document privind indeplinirea obligatiilor contractualePrezentarea a minim unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul beneficar, privind indeplinirea obligatiilor contractuale, depus in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? SR- EN ISO 9001sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP sau de la sediul ABAST, str. Vanatorului, nr.17, Cluj Napoca
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 10:48