Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REACTIVI PENTRU BIOCHIMIE USCATA PT ANALIZOR VITROS 950 SI HEMATOLOGIE


Detaliu pentru invitatia numarul 320464
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIAR SPITAL BUCURESTI RAHOVA
Numar invitatie: 320464/21.02.2012
Denumire contract: REACTIVI PENTRU BIOCHIMIE USCATA PT ANALIZOR VITROS 950 SI HEMATOLOGIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIAR SPITAL BUCURESTI RAHOVACod fiscal: 15249612, Adresa: soseaua Alexandriei, nr. 154, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214200810, Fax: +40 214211519
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: soseaua Alexandriei, nr. 154, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 051543, telefon: +40 214200810, fax: +40 214211519, persoana de contact: GABRIELA CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI PENTRU BIOCHIMIE USCATA PT ANALIZOR VITROS 950 SI HEMATOLOGIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT ACHIZITIE REACTIVI PENTRU BIOCHIMIE USCATA PT ANALIZOR VITROS 950 SI HEMATOLOGIE
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 568.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea totala pe cantitatea maxima ( fara TVA) PT FIECARE LOT IN PARTE PENTRU CARE SE DEPUNE OFERTAMod de constituire: conf art.86 din HG 925/2006 Prin: scrisoare de garantie bancara prezentata in original in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Rahova ;
- Formular -11 ;
-sau OP in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Rahova, CONT RO16TREZ7055005XXX000148, TREZSECT5sau depunere numerar;
- sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data limita de depunere a ofertelor.-GP va fi retinuta/restituita in cond prev la art. 87 si 88 din H.G.925/2006 si O.U.G 34/2006Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere.Perioada de valabilitate a garantiei sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei, -40 de zile de la data depunerii ofertei.- In cazul ofertantilor din categoria IMM conf Lg 346/2004, GP se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.LOTURI 1-28, 32;2-29, 5;3-99, 12;4-28, 32;5-99, 12;6-42, 48;7-42, 48;8-35, 4;9-35, 4;10-92, 04;11-35, 4;12-28, 32;13-47, 2;14-113, 28;15-54;16-23, 6;17-7, 08;18-28, 32;19-29, 5;20-35, 4;21-29, 5;22-35, 4;23-4, 25;24-99, 12;25-8, 4;26-32;27-54, 6;28-92, 8;29-6;30-23;31-70;32-70;33-122, 112;34-122, 112;35-122, 112
Garantie de buna executie
Mod de constituire: in conformitate cu prevederile art 90 din HG 925/2006Garantia de buna executie a contractului :5% din valoarea totala a contractuluisubsecvent, fara TVA.- scrisoare de garantie bancara conform Formular 18 in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Rahova ;
- sau prin virament bancarin cuantum de 5% din valoarea contractului ( fara TVA) ? incontulRO16TREZ7055005XXX000148, Trezorerie sector 5.Garantia de buna executietrebuie sa aiba valabilitate pe toata perioadacontractului subsecvent, Constituirea garantiei de buna executie este o obligatie a contractului.Partile contractante au dreptul pe durata indeplinirii contractului de furnizare de a conveni modificarea clauzelor contractului prin act aditional
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Completare : Formular A ? cerinta obligatorie.Prezentare-original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalulCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG 34/2006Completare: Formular B - cerinta bligatorie.Prezentare-original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalulPersoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: Subcomisar Luncasu Catalin, Dr. Manescu Ileana, Biochimist Negutu Maria, Insp. Radulescu Laura, Ag. Sef Pr. Constantin GabrielaCerinta nr.3- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor PublicePrezentare ? original, copie legalizata sau « copie lizibila conform cu originalul »)- certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 4- Certificat Fiscal privind impozitele si taxele localePrezentare ?original, copie legalizata sau « copie lizibila conform cu originalul »)certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormular C1 ? cerinta obligatoriePrezentare - original, copie legalizata sau « copie lizibila conform cu originalul » Cerintanr.1 -Certificat constator emis de Oficiul Registului Comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala completat cu toate informatiile si nu mai vechi de 30 de zile, din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic? Pentru persoane juridice/fizice romane : prezentare ? copie legalizata sau « conform cu originalul »? -Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.-Pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Informatii Generale - cuprinde in mod obligatoriu media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Mostre, Cerinta nr.2Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice in termen de valabilitate ;, Cerinta nr.3 -Certificat de inregistrare a dispozitvelor medicale pentru produsele care nu poarta marcaj CE - emis de Ministerul Sanatatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, prin fax 021.421.15.19 sau e-mail [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer