Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? I, PENTRU LUCRARI PRACTICE PROIECT ? TDM


Detaliu pentru invitatia numarul 321477
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare Dezvoltare in Domeniul Patologiei si Stiintelor Biomedicale Victor Babes
Numar invitatie: 321477/09.03.2012
Denumire contract: REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? I, PENTRU LUCRARI PRACTICE PROIECT ? TDM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare in Domeniul Patologiei si Stiintelor Biomedicale Victor BabesCod fiscal: 13828251, Adresa: Splaiul Independentei, 99-101, Bucuresti, Telefon: +40 213194530, Fax: +40 213194528
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei, 99-101, Bucuresti, Romania, cod postal: 050096, telefon: +40 213194530, fax: +40 213194528, persoana de contact: Lucretia Soimulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei, 99-101, Bucuresti, Sector 5, parter, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare Sanatate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? I, PENTRU LUCRARI PRACTICE PROIECT ? TDM
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE impartiti in 16 loturi necesari desfasurarii lucrarilor practice pentru proiectul POSDRU/81/3.2/S/58819, Sistem de formare profesionala a personalului medical in domeniul noilor tehnologii din sistemul de sanatate (diagnostic molecular) (acronim TDM).
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare reprezinta 1% din valoarea estimata a fiecarui lot si anume: LOT 1 Reactivi chimici de uz general - 3, 10 lei; LOT 2 Reactivi chimici pentru genetica molecular - 20, 00 lei; LOT 3 Reactivi chimici microscopie - 3, 10 lei; LOT 4 Reactivi culturi celulare - 45, 00 lei; LOT 5 Reactivi FISH - 338, 00 lei; LOT 6 Reactivi - kit amplificare pentru genetica molecular - 125, 00 lei; LOT 7 Consumabile de laborator ? diverse- 8, 60 lei; LOT 8 Consumabile de laborator - pipete si varfuri - 14, 00 lei; LOT 9 Consumabile de laborator - lame si lamele - 3, 80 lei; LOT 10 Consumabile de laborator - echipamente de protective - 9, 50 lei; LOT 11 Consumabile de laborator - parafilm- 0, 75 lei; LOT 12 Consumabile de laborator ? PCR - 60, 00 lei;LOT 13 Solutii tampon ? 12 lei; LOT 14 Reactivi calibrare, solutii intretinere si functionare citometre BD - 48, 15 lei; LOT 15 Reactivi de analiza prin citometrie in flux - 140, 00 lei; LOT 16 Reactivi de analiza prin citometrie in flux - 69, 00 lei.Garantia de participare se constituie conf art. 86 alin (1) din HG 925/2006 si prin depunere in numerar in casieriea INCD V. BabesPerioada de garantie de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 3 luni
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale despre ofertantDeclaratie privind eligibilitateaArt. 180 - se solicita documente pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 atat pentru ofertant (cat si pentru tertul sustinator daca este cazul).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atat pentru ofertant (cat si pentru tertul sustinator daca este cazul).Declaratie privind participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalenteOfertantulul castigator va prezenta pentru conformitate documentul ? certificatul constator -in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani; - rezultatul exercitiului financiar pe anul 2010, necesar pentru efectuarea analizei financiare a ofertantului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular ?Experienta similara?, inclus in documentatia de atribuire; Formular ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?, certificat ISO 9001 de la ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer