Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? PROIECTE-IDEI


Detaliu pentru invitatia numarul 337669
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare Dezvoltare in Domeniul Patologiei si Stiintelor Biomedicale Victor Babes
Numar invitatie: 337669/18.10.2012
Denumire contract: REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? PROIECTE-IDEI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare in Domeniul Patologiei si Stiintelor Biomedicale Victor BabesCod fiscal: 13828251, Adresa: Splaiul Independentei, 99-101, Bucuresti, Telefon: +40 213194530, Fax: +40 213194528
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei, 99-101, Bucuresti, Romania, cod postal: 050096, telefon: +40 213194530, fax: +40 213194528, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul INCD V Babes, Splaiul Independentei nr. 99 - 101, Sector 5, Bucuresti - parter Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare Sanatate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? PROIECTE-IDEI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? PROIECTE-IDEI, impartiti pe 16 loturi
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 315 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 - garantie de participare - 101 lei;LOT 2 - garantie de participare - 146 lei;LOT 3 - garantie de participare - 3 lei;LOT 4 - garantie de participare - 109 lei;LOT 5 - garantie de participare - 96 lei;LOT 6 - garantie de participare - 30 lei;LOT 7 - garantie de participare - 36 lei;LOT 8 - garantie de participare - 53 lei;LOT 9 - garantie de participare - 40 lei;LOT 10 - garantie de participare - 145 lei;LOT 11 - garantie de participare - 6 lei;LOT 12 - garantie de participare - 94 lei;LOT 13 - garantie de participare - 267 lei;LOT 14 - garantie de participare - 113 lei;LOT 15 - garantie de participare - 39 lei;LOT 16 - garantie de participare - 13 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, egala cu 3 luni, fata de termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale despre candidatDeclaratie de eligibilitate?.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordin 314/12.10.2010.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Persoanele cu functie de decizie in cadrul INCD V.BABES in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr. Cornel Ursaciuc, presedintele comisiei de evaluare; Director Economic-economist Mariana Georgescu, membru comisiei de evaluare, Oficiu Juridic-jurist Marian Maciuceanu-Zarnescu, membru comisie de evaluare; Responsabili Proiecte - Dr. Carolina Constantin, Dr. Mihaela Gherghiceanu, membri comisiei de evaluare; Birou Achizitii CS III Lucretia Soimulescu, Ec. Andrei Stanila membri comisie de evaluare.Persoane care aproba bugetul AC: Consiliul de Administratie al Institutului format din: Director General Acad. Laurentiu M. Popescu; Conf. Dr. Mihail E. Hinescu; Director Economic Mariana Georgescu; Ardeleanu Carmen; Cornel Ursaciuc, Soviani Paul; Dricu Anica; Corches Lacramioara; Armanu Mihaela. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/Altele echivalenteCertificat sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 20 zile inainte de data depunerii ofertelor.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalOfertantii castigatori vor prezenta pentru conformitate documentul - Certificatul Constatator - in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani- rezultatul exercitiului financiar pe anii 2009, 2010, 2011? necesar pentru efectuarea analizei financiare a ofertantului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Formular ?Experienta similara? - Formular ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? - certificat ISO 9001 de la ofertant/echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer