Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? PROIECTE-IDEI


Detaliu pentru invitatia numarul 350278
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare Dezvoltare in Domeniul Patologiei si Stiintelor Biomedicale Victor Babes
Numar invitatie: 350278/11.07.2013
Denumire contract: REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? PROIECTE-IDEI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare in Domeniul Patologiei si Stiintelor Biomedicale Victor BabesCod fiscal: 13828251, Adresa: Splaiul Independentei, 99-101, Bucuresti, Telefon: +40 213194530, Fax: +40 213194528
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei, 99-101, Bucuresti, Romania, cod postal: 050096, telefon: +40 213194530, fax: +40 213194528, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei nr. 99-101, Sector 5, Bucuresti - parter, Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare Sanatate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? PROIECTE-IDEI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? PROIECTE-IDEI, 25 tipuri de produse impartite in 12 loturi
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 34, 975 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 - garantie de participare - 74 leiLOT 2 - garantie de participare - 38 leiLOT 3 - garantie de participare - 4 leiLOT 4 - garantie de participare - 20 leiLOT 5 - garantie de participare - 5 leiLOT 6 - garantie de participare - 3 leiLOT 7 - garantie de participare - 22 leiLOT 8 - garantie de participare - 21 leiLOT 9 - garantie de participare - 64 leiLOT 10 - garantie de participare - 20 leiLOT 11 - garantie de participare - 80 leiLOT 12 - garantie de participare ? 0, 50 leiConform art 86 HG 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Contul: RO58RNCB0076029420690001- BCR Sucursala Izvor Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, egala cu 3 luni, fata de termenul limita de primire a ofertelor. Data la care se face echivalentul din lei in euro, este data publicarii invitatiei de participare. Cursul care se va lua in calcul, va fi cursul de referinta al BNR din data publicari invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale despre ofertant.Declaratie de eligibilitate?.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordin 314/12.10.2010.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Persoanele cu functie de decizie in cadrul INCD V.BABES in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Popescu Laurentiu-Mircea, Hinescu Mihail-Eugen, Georgescu Mariana, Ursaciuc Cornel, Gherghiceanu Mihaela, Constantin Carolina, Maciuceanu-Zarnescu Marian, Soimulescu Lucretia, Burciu Razvan Gabriel. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/Altele echivalente. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca ofertantul are in obiectele de activitate si obiectul achizitiei.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor clasati pe locul I li se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original - copie legalizata, in cazul in care acest document a fost prezentat in copie conform cu originalul.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv media cifrei de afaceri globale - se va completa formularul B2; b) bilant pentru fiecare an la care se face referire;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Formular ?Experienta similara?; b) Formular ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?; c) certificat de conformitate emis de organisme abilitate de lege pentru fiecare produs ofertat; a) certificat ISO 9001/echivalent de la ofertant;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer