Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REACTIVI SI MATERIALE DE LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 326988
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Numar invitatie: 326988/16.05.2012
Denumire contract: REACTIVI SI MATERIALE DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" ClujCod fiscal: 4354523, Adresa: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.596414, Fax: 0264.455995
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400158, telefon: +40 264596414, fax: +40 264455995, persoana de contact: Florin Ioan Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof.Dr.O.Fodor" Cluj-Napoca, Str. Constanta nr. 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI SI MATERIALE DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie reactivi si materiale de laborator, conf. Caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524, 512 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in cuantum de 10.490, 24 lei.-Garan?ia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care sa prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902-In conditiile respingerii unei contestatii de catre Consiliul National de Solutionare a contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garan?ia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 278^1, alin.1, lit.a) din OUG 34/2006, astfel: Lot 1 ? 1.599, 36 lei; Lot 5 ? 638, 72 lei;Lot 9 ? 2.534, 40 lei. Pentru restul loturilor nu se va retine din garantia de participare deoarece nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la acest articol.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Se solicita prezentarea unei declara?ii privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 180 ?i 181 din OUG 34/2006.-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertan?ii nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 9-Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69' din OUG 34/2006 ? form. Nr. 10Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutului: -Managerul institutului - d-nul Dr. Mlesnite Mihai Adrian- Sef Birou Aprovizionare ? Ing. Rusu Elena- Birou Achizitii Publice Contractare: Jr. Nechifor Alina, Ec. Bencze Eva. -Certificat constatator de la Oficiul Registrul Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala (pt. persoane fizice, juridice romane)documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit (pt. pers. fizice straine)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Ultimul Bilant contabil cu stampila si semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Informa?ii generale ? Formular nr. 4-Declara?ie privind lista pricipalelor livrari de produsein ultimii trei ani ? Formularul nr.5-Autorizatie/Avizde functionare a depozituluiemisa de MS . Actul normativ care impune acest document ? Legea 176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale-Certificat de marca/conformitate CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului ce cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC -Certificat privind implementarea managementului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de la sediul institutului, de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer